10 گام سریع برای تبدیل شدن به یک کاربر Google Power

این که آیا از Google ، Yahoo ، MSN یا Dogpile استفاده می کنید ، جستجوی وب می تواند مفید و ناامید کننده باشد. اگر توصیه ای در زیر کمربند خود ندارید ، می توانید در مرتب سازی و مرتب کردن نتایج غیر ضروری در صفحه ، وقت خود را تلف کنید. همه می دانند که شما در موتور جستجو کلمات می نویسید و صفحات را در صفحات اطلاعات در مورد وب سایت هایی که حاوی پاسخ هایی است که می توانید جستجو کنید ، باز می گردانید. متأسفانه اگر چند کلمه را در نوار جستجو تایپ کنید ، ترکیبی از نتایج مرتبط و نامربوط دریافت خواهید کرد.

بنابراین چگونه کارمندان خود را در گوگل تحلیل می کنید؟ بیایید به دو مورد از بزرگترین موتورهای جستجو نگاهی بیندازیم: Google. اکنون ، من در گوگل آجیل هستم ، اما هر از گاهی از یاهو نیز استفاده می کردم.

بیایید با اصول اولیه در Google شروع کنیم. شما چند کلمه و ویولا می نویسید و صفحات با اطلاعات باز می گردند. شروع به بررسی کنید.

نکته شماره 1: با افزودن “نقل قول ها” در مورد اصطلاح جستجو ، نتایج دقیقی کسب کنید

اکثر مردم می دانند که اگر شما بیش از یک کلمه ، به عنوان مثال ، یک نام تایپ کنید ، موتورهای جستجو هر نتیجه ای را که شامل آن دو کلمه است ، برمی گردانند. من ابتدا نام خود را به نام جودیت براندی جستجو کردم. Google هر وب سایتی را که حاوی کلمات ، Judith و Brandy است در عنوان یا توضیحات خود باز می گرداند. این سایت شامل یک سایت مشروبات الکلی ، افرادی بود که با نامی متفاوت با نام تجاری و انواع قراضه های دیگر که مربوط به تحقیقات من نبود ، نام تجاری برند بودند. من خودم در گوگلینگ کار می کردم تا ببینم مقالاتم در کجا قرار گرفته است. بنابراین دی وی دی و فیلم های براندی با جستجوی اکستریم به من کمک نمی کنند. با کمال تعجب ، من به عنوان ExpertAuthor در یک سایت مقاله در صدر قرار گرفتم و دریافتم که دو مقاله من قبلاً در برخی از وب سایت های دیگر ضبط شده اند. این خوب بود ، اما همینطور که پایین آمدم ، فهمیدم که پیوند قبل از رسیدن به پایین صفحه اول ناپدید می شود. بنابراین من نقل قول ها را اضافه کردم ، و ویولا ، نتیجه جستجوی باریک تر و مرتبط تر برگشت داده شد. بنابراین افزودن نقل قول یک افزودنی واقعی بود.

نکته شماره 2: با افزودن فضایی به دنبال علامت منهای به دنبال کلمات شما می خواهید نتایج خود را باریک کنید.

به عنوان مثال ، فرض کنید می خواهید در Battletar Galactica جستجو کنید ، اما نمی خواهید همه وب سایت ها و وبلاگ هایی را منتشر کنید. شما 25 سال است که نمی خواهید نمایش تلویزیونی Battlestar Galactica اصلی را بدست آورید. شما می خواهید Battlestar جدید دوباره از تلویزیون تصویربرداری شود. بنابراین شما در جعبه جستجو “فضای” را می نویسید (این به طور کلی این کلمه نیست. شما یک بار نوار فضا را فشار می دهید) سپس علامت منهای “-” را می نویسید علاوه بر اصطلاحی که می خواهید همانطور که در زیر انجام دادید از این امر مستثنا باشید: عبارت جستجو: Battlestar Galactica -original – این هر سایتی را حذف می کند وب برنامه تلویزیونی اصلی 1978 ، Battlestar Galactica را پوشش می دهد.

نکته شماره 3: جدیدترین قیمت سهام را بدون دور زدن صفحه جستجو دریافت کنید.

این کار آسان است فقط نماد سهام را بنویسید و علاوه بر تمام وب سایتهای مرتبط با آن در زیر ، نام شرکت ، آخرین نمودار قیمت و قیمت را در بالای صفحه نشان دهید. بنابراین من کد GOOGLE STOCK SYMBOL را برای بازیابی GOOG نوشتم ، سپس GOOG را در جعبه نوشتم و یک نمودار ، پایین کم ، به همراه وب سایت دیگری را آوردم که می توانم تحقیقات بیشتری انجام دهم. لازم به گفتن نیست ، گوگل بسیار خوب عمل کرد. Google اکنون یک مرورگر وب جدید به نام خود دارد کروم، کاملاً با محصولات Google و Google تنظیم شده است.

نکته شماره 4: در مورد افراد و اماکن چند سوال بنویسید و پاسخ دهید.

آیا به ساکنان توکیو در ژاپن علاقه مند هستید؟ یا شهر نیویورک؟ آیا می خواهید بدانید ادوارد جیمز المپوس یا جو فلانیگان کجا به دنیا آمد؟ آیا می خواهید بدانید “حصار مقاوم در برابر خرگوش” چیست؟ اینها انواع سؤالاتی است که می توانید از Google بپرسید.

به سادگی موارد زیر را تایپ کنید:

“ساکنان توکیو ، ژاپن” بدون نقل قول و بازگشت Google “ژاپن – جمعیت: 127،417،244”

“ساکنان نیویورک” بدون نقل قول و بازگشت گوگل “شهر نیویورک – جمعیت: 8 میلیون”

زادگاه ادوارد جیمز المپوس و گوگل “ادوارد جیمز المپوس – محل تولد: شرق لس آنجلس ، کالیفرنیا ، ایالات متحده” باز می گردد

محل تولد جو فلانیگان و گوگل نشان می دهد جو فلانیگان – محل تولد: لس آنجلس ، کالیفرنیا ، ایالات متحده

او می پرسد: “جو فلانیگان کیست؟” خوب آن را بنویسید و جواب خواهید گرفت. “جو فلانیگان … نقش های مهمان طولانی را در چندین سریال تلویزیونی از جمله Profiler ، دوشنبه اول ، …” و پیوندی به جایی دارد که می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

آخرین مورد را خودتان امتحان کنید. چه چیزی “حصار مقاوم در برابر خرگوش” را بنویسید و Google را برگردانید. . .

نکته شماره 5: به سرعت و به راحتی کد منطقه یا کد پستی را پیدا کنید.

از Google بپرسید. نوع – کد منطقه “610” را وارد کنید و Google این پاسخ را نشان می دهد – کد منطقه و لیست مرجع را برای اکثر کدهای منطقه در ایالات متحده و جهان جستجو کنید. … 610 ، پنسیلوانیا ، پنسیلوانیا: Allentown ، Reading ، 484 ، 835 … – بدون هیاهو ، بدون سر و صدا ، فقط حقایق با سرعت نور. نکته شماره 6: آب و هوا را در هر نقطه از جهان دریافت کنید نوع “هوا به علاوه مکان” Google را علاوه بر مکان های ایالات متحده ، هوای چهار روزه و برخی نمودارها در 0.09 ثانیه ، هوای فعلی را برمی گرداند. بسیار سریعتر و آسان تر از مرور و جستجوی کانال آب و هوا. به هر حال ، شما نیازی به نقل قول ندارید.

نکته شماره 6: Google یک ماشین حساب است

نوع 25 25 25 را تایپ کنید و Google نتیجه 625 را محاسبه کرده و در اختیار شما قرار می دهد. محاسبات آنلاین تقسیم = / و ضرب = *. به علاوه و منهای + و – هستند.

نکته شماره 7: وقت محلی را در هر کجای زمین دریافت کنید.

ساعت در ونیز ایتالیا چه ساعت است؟ اکنون می توانید به صورت شبانه روزی در سرتاسر جهان گشت و گذار کنید ، در آن پیمایش کنید و کشور را پیدا کنید ، ایتالیا را پیدا کنید ، ونیز را پیدا کنید ، اما چرا وقت تلف می کنید؟ فقط تایپ کنید “ساعت در ونیز ، ایتالیا چقدر است” و Google پاسخ صحیح را اضافه خواهد کرد ، بعلاوه پیوندی به جایی که می توانید طی 0.26 ثانیه اطلاعات بیشتری کسب کنید. حتماً مرورگر وب جدید Google به نام Chrome را بررسی کنید که کاملاً با محصولات Google و Google مرتبط است.

نکته شماره 8: رفتن به یک کشور خارجی؟ نقل و انتقالات نقدی فعلی را انجام دهید.

فقط کافی است موارد زیر را در جعبه جستجو وارد کنید – 23،000 ین دلار آمریکا – و گوگل تبدیل سریع را برمی گرداند: 23،000 ین = 196.68197 دلار آمریکا. اگر به سمت آسیا می روید ، این موضوع بسیار ارزشمند و آسان است.

نکته شماره 9: پروازها و فرودگاه ها را بررسی کنید.

آیا می خواهید بدانید پرواز به تأخیر افتاده است یا اینکه فرودگاه دارای مشکلات جوی است؟ در اینجا روشی آسان برای فهمیدن قبل از شروع مرور و اتصال وجود دارد. شماره فرودگاه را به عنوان مثال فرودگاه PHL تایپ کنید و جستجو کنید. اولین پیوندی که ظاهر می شود ، شما را به اطلاعاتی در مورد وضعیت فرودگاه ارائه می کند که توسط مرکز فرماندهی کنترل ترافیک هوایی اداره حمل و نقل هوایی فدرال ارائه شده است. اطلاعات وضعیت ارائه شده در این سایت حاکی از شرایط کلی فرودگاه … و همچنین در صورت نیاز به توضیح ، پیوندی به واژه نامه ATM ارائه می دهد.

پرواز را با همین سادگی بررسی کنید. به عنوان مثال ، نوع “یونایتد 134” و گوگل وضعیت پیگیری پرواز هواپیمایی یونایتد 134 را که شامل پیوندهایی به Travelocity است ، و وضعیت در Travelocity – Expedia – fboweb.com را باز می گردانند.

نکته شماره 10: Google بسته های Fedex ، UPS و USPS را ردیابی می کند

اگر شماره پیگیری دارید ، آن را وارد کنید و Google جدیدترین اطلاعات مربوط به بسته خود را برمی گرداند:

– نمونه شماره های ردیابی UPS: “1Z9999W99999999999”

– نمونه شماره پیگیری FedEx: “999999999999”

– نمونه شماره های ردیابی USPS: “9999 9999 9999 9999 9999 99”

Google همچنین دارای گزینه بررسی طلسم است که به طور خودکار به جستجوی شما می پردازد و بررسی می کند که آیا همه چیز به درستی هجی شده است یا خیر. آیا تاکنون به نوعی شناخته شده اید که چگونه نام مشهور را هجی کنید؟ بررسی املای Google بستگی به تعداد دفعات مشاهده همه کلمات در اینترنت دارد ، بنابراین می تواند هجی های متداول را برای نام های صحیح (نام ها و مکان ها) ارائه دهد که ممکن است در یک برنامه یا لغت نامه استاندارد املایی ظاهر نشوند. شما همچنین می توانید به طریقی از آن به عنوان یک امتحان املایی استفاده کنید.

کلمه هجی: اگر کلمه ای را تایپ کنید که به نوعی می داند چگونه طلسم کند ، گوگل باز خواهد گشت “منظور شما این بود: spell aardvark” یک فرهنگ لغت نیست ، بلکه یک راه سریع برای به دست آوردن کلماتی است که قبلاً تصوری در مورد طلسم دارید.

Google ویژگیهای دیگری دارد که من هنوز به آن توجه نکرده ام. من شما را تشویق می کنم که روی I I FEELING LUCKY کلیک کنید که به شما نتیجه می دهد ، از جستجوی پیشرفته ای که گزینه ها و پیوندهای بیشتری به شما می دهد ، ابزارهای زبانی که دارای یک مترجم کوچک با تعداد خوبی از زبان ها هستند و گزینه ای برای اضافه کردن زبان شما هستند را بررسی کنید. حتی زبانی به نام “Bork، Bork، Bork!” وجود دارد. بروید و بدانید که چه جالب است و طرز فکر شما را در Google بطور چشمگیری گسترش خواهد داد. از نکاتی که توضیح دادم می توانید کارهای زیادی با Google انجام دهید. برای مشاهده کامل ویژگیهای Google به پیوند وب سایت من به صفحه ویژگی های آنها مراجعه کنید. اگرچه بسیاری از ویژگی های ذکر شده را دارد ، اما من هنوز روش های دیگری برای استفاده از گوگل پیدا می کنم. من از این موتور جستجو به عنوان یک موجود خلاق که مدام در حال رشد است فکر می کنم.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا