[ad_1]
بازاریابی ایمیل یکی از سودآورترین استراتژی های موجود برای یک کارآفرین آنلاین (و صاحبان مشاغل آفلاین) نیز می باشد.
موارد زیر را بخاطر بسپارید: در حدود 99٪ بازدید کنندگان وب سایت شما در اولین بازدید خود بدون خرید چیزی از شما خارج می شوند. اما با ایجاد یک پیشنهاد اشتراکی عالی حداقل می توانید اطلاعات تماس آنها را بدست آورید – سپس از بازاریابی ایمیل برای پیگیری و ایجاد روابط و تبدیل آنها به مشتری های پرداخت استفاده کنید.
بازاریابی ایمیل نیز بهترین و ارزانترین راه برای برقراری ارتباط با مشتریان و ایجاد روابط محکم با آنها است – بنابراین آنها دوباره و دوباره از شما خرید می کنند! (این مقدار برای مشتریان شما مقدار ثابت نامیده می شود و بسیار سودآور است.)
بازاریابی ایمیل به سادگی کار می کند! فقط به این آمار از PostFuture نگاه کنید:
- هم اکنون بیش از 1 میلیارد کاربر اینترنت در سراسر جهان وجود دارد – و 90٪ آنها از ایمیل استفاده می کنند.
- 70٪ از کاربران ایمیل اشتراک خود را از مشاغل آنلاین دریافت می کنند.
- 82٪ از خریداران آنلاین در پاسخ به تبلیغات ایمیل حداقل یک خرید انجام داده اند.
- 32٪ اقدام به خرید آنلاین فوری در پاسخ به ایمیل کردند.
با استفاده از اعدادی مانند این همیشه می فهمید که چرا من از شنیدن اطلاعاتی در مورد شغلی که شروع به بهره مندی از استراتژی های بازاریابی ایمیل نمی کند شگفت زده شده ام.
اگر درگیر ایده هایی در مورد چگونگی استفاده از بازاریابی ایمیل برای افزایش سود خود هستید در اینجا 10 راهکار اثبات شده برای بازاریابی ایمیل برای کمک به شما در شروع کار آورده شده است …
استراتژی بازاریابی پست الکترونیکی شماره 1: ایجاد روابط و ایجاد اعتبار با ارائه اطلاعات رایگان
ارسال اطلاعات ارزشمند رایگان به مشترکین – مانند کتاب الکترونیکی قابل اعتماد – به شما کمک می کند تا شما را بشناسند و به شما اعتماد کنند. هنگامی که اعتبار خود را اثبات کردید شانس خود را برای تبدیل مشترکان به مشتریان مادام العمر بسیار افزایش می دهید.
شما می توانید هر چیزی را از یک گزارش رایگان به جلسه آزمایشی رایگان برنامه ارسال کنید … آنچه مشترکان خود می بینید!
استراتژی بازاریابی ایمیل 2: با اعلام ویژه به طور منظم بازدیدهای مکرر را ارتقا دهید
پس از شروع به جمع آوری آدرس های ایمیل می توانید به روز رسانی های منظم را به مشتریان و مشترکان ارسال کنید تا آنها را از پیشنهادهای ویژه خود مطلع کنید. ارسال پیشنهادات تخفیف منظم یک روش عالی برای آگاهی مشتریان از شما و مکان شماست – و آنها را به افرادی عادی تبدیل کنید که دوباره و دوباره از شما خرید می کنند.
استراتژی بازاریابی ایمیل شماره 3: رویدادهای میزبانی فقط مشتری
بیایید بگوییم که شما صاحب یک رستوران هستید و آدرسهای ایمیل را برای مشتریان خود جمع می کنید. شما می توانید برای هر شام معمولی فقط برای شام های معمولی یک دعوت نامه الکترونیکی برای هر یک از آنها ارسال کنید. چنین پاداش هایی یکی از بهترین راه های استفاده از ارزش پایدار مشتریان است.
اگر مشاغل آنلاین دارید می توانید صفحه خاصی را در سایت خود تنظیم کنید که فقط در دسترس مشتریان باشد – و سپس به آنها ایمیل دهید تا به آنها اطلاع دهید که چگونه می توانند از پیشنهادات ویژه ای که در آن صفحه تبلیغ می کنید استفاده کنند.
استراتژی بازاریابی ایمیل شماره 4: تبلیغات را در یادآوری قرار ملاقات قرار دهید
اگر برخلاف خرده فروشی مشاغل خدماتی را اداره می کنید می توانید با ارسال یادآوری قرار ملاقات به مشتریان از قدرت بازاریابی ایمیل استفاده کنید.
به عنوان مثال اگر یک معلم کاراته هستید می توانید سه روز قبل از درس اول برای مشتریان جدید خود ایمیل بفرستید تا به آنها یادآوری کنید که کجا هستید و چه موقع باید برسند. در همان پیام می توانید یک کوپن را درج کنید که اگر یک دوست را برای ثبت نام در بیاورند 25٪ از درسهای خود را نیز به آنها اختصاص دهید!
استراتژی بازاریابی ایمیل شماره 5: پیگیری های برتر
می توانید با افرادی که با آنها صحبت کرده اید از طریق ایمیل پیگیری استفاده کنید اما آنها خریدی انجام ندادند. پیشنهاد پاسخ به هر گونه سؤال اضافی را که ممکن است داشته باشد ارائه دهید و به آنها بگویید که در دسترس هستید تا در صورت لزوم با آنها صحبت کنید. این می تواند با ارائه اطلاعات اضافی به مشتریان بالقوه که انتظار ندارند شانس شما در پایان فروش را به طرز چشمگیری افزایش دهد.
استراتژی بازاریابی پست الکترونیکی شماره 6: معرفی کوپن های وفاداری الکترونیکی
این یک روش عالی برای جذب مشتریان فعلی شما و دوباره می باشد. به سادگی یک کوپن برای هر مشتری ارسال کنید که بتواند آن را چاپ کند و به فروشگاه شما بیاورد یا از وب سایت خود استفاده کند. همیشه ایده خوبی است که فقط برای مدت زمان محدود کوپن ها را معتبر کنید تا مشتریان خود را در خرید هرچه سریعتر از شما انگیزه دهند.
استراتژی بازاریابی ایمیل شماره 7: پیشنهادات پیگیری را به مشتریان خود ارسال کنید
پیشنهادات پیگیری یکی از راه های قدرتمند برای ایجاد یک تجارت سودآور است. این اعتماد به نفس شما ایجاد کرده است تا فروش اولیه را ببندید – و خریداران بار اول را به مشتریان معمولی تبدیل کنید.
پیگیری از طریق ایمیل چقدر سودآور است؟ تیم من یک بار به مشتریان ما یک ایمیل پیگیری فرستاد تا آنها را با محصولی که فکر می کنیم دوست دارند معرفی کنند. کل مراحل نوشتن و ارسال ایمیل به حدود 20 دقیقه طول کشید – و نتیجه آن سود مستقیم 74000 دلار بود!
استراتژی بازاریابی ایمیل 8: مراجعه به ارسال به دوستان را تشویق کنید
نامه الکترونیکی راهی عالی برای تشویق مراجعه ها است زیرا ارسال پیام برای خانواده ها برای خانواده ها دوستان و همکاران بسیار آسان است. اطمینان حاصل کنید که هر خبرنامه پیشنهاد یا کتاب الکترونیکی که برای مشترکین ارسال می کنید به آنها یادآوری می کند که می توانند پیام شما را به هر کسی که فکر می کند علاقه مند است ارسال کنند.
شما همچنین می توانید هر زمان که شما را به مشتری جدید ارجاع دهد یک پیشنهاد تبلیغاتی را ارائه دهید که به مشتریان موجود چیزی رایگان ارائه دهد.
استراتژی بازاریابی ایمیل شماره 9: محصول خود را بصورت الکترونیکی تحویل بگیرید
بیایید بگوییم که شما کتاب نوشتید و در حال حاضر نسخه های کاغذی را از طریق سایت خود برای هر کدام 29 دلار می فروشید. با ایجاد یک نسخه دیجیتالی از کتاب خود – راهی آسانتر از آن چیزی که احتمالاً فکر می کنید – می توانید به سادگی آن را به مشتریان خود ارسال کنید.
و از آنجا که دیگر نیازی به نگرانی در مورد مواردی مانند هزینه های چاپ انبارداری بسته بندی و تحویل ندارید می توانید حاشیه سود خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید!
استراتژی بازاریابی ایمیل شماره 10: برای فروش دانش خود و ایجاد درآمد مکرر از ایمیل استفاده کنید
اگر یک متخصص در یک موضوع خاص هستید – و تقریباً همه – شما بر اساس یک خبرنامه اشتراکی پرداختی تا زمان تولد تجارت موفقی دارید.
البته بسیاری از استراتژی های بازاریابی ایمیل دیگری نیز وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. وقتی فهمید که راندن فروش آسان است در مورد انواع استراتژی های جدید به تنهایی فکر خواهید کرد!
[ad_2]