10 استراتژی برتر بازاریابی هنری – شناخت برند

[ad_1]

هنر بازاریابی در دنیای امروز علمی تر از همیشه است. با بسیاری از رسانه های مختلف هنرمندان موفق یاد گرفته اند که روی همه این فروشگاه ها کلیک کرده و برند خود را بسازند. وقتی هنرمند یک مارک ایجاد کند می تواند ارزش هنر و حجم فروش را افزایش دهد.

استراتژی بازاریابی فنی برای ایجاد برند شما در گذشته سخت بوده است. اما در دنیای امروز بازاریابی آنلاین اینگونه نیست. همچنین می توانید با استفاده از برخی تکنیک های ساده بازاریابی فنی موفق شوید. بیایید نگاهی به استراتژی های بازاریابی فنی آنلاین و آفلاین برای اشتغال بیندازیم.

1. خرید نام دامنه و ایجاد وب سایت راه اصلی برای شروع استراتژی بازاریابی فنی است. در این روز و سن بیشتر افراد برای پیدا کردن موارد به گوگل و سایر موتورهای جستجو می روند بنابراین حضور آنلاین شما از اهمیت بالایی برخوردار است. نکته مهم این است که شما ممکن است بخواهید نام خود را به عنوان نام دامنه خود یا نامی که قصد استفاده از آن را به عنوان نام هنرمند خود دارید خریداری کنید. این در شرایطی است که استراتژی برند برای هنرمندان امروزی ضروری است.

2. ایجاد یک وبلاگ در مورد شما و آثار هنری خود. تفاوت اصلی بین وبلاگ و وب سایت در این است که یک وب سایت معمولاً حاوی گالری تصویر اطلاعات تماس با شما و برخی متون اساسی وب سایت در مورد خود و کارهای هنری شما است در حالی که وبلاگ شما برای صحبت درباره خود و هنر خود استفاده می شود و مرتباً به روز می شود. برای استفاده موثر از وبلاگ خود باید هفته ای سه پست وبلاگ ایجاد کنید. این پست های وبلاگ می تواند شامل 100 تا 300 کلمه باشد و می تواند در مورد کارهایی که در آن هفته انجام داده اید یا پروژه ای که در آن کار می کنید صحبت کنید.

3. به هر دو سازمان و انجمن و گروه های ارتباطی آنلاین و آفلاین بپیوندید. مشارکت در انجمن های آنلاین به صورت مثبت و فروخته نشده راهی عالی برای ساخت یک برند است. پیوستن به یک سازمان محلی نیز راهی عالی برای ایجاد برند شما است.

4- نوشتن مقاله های کوتاه آموزش و ارسال آنها در وبلاگ یا فهرست های مقاله آنلاین یک استراتژی عالی برای بازاریابی فنی است.

5. پیوستن به جامعه محلی شما و ارائه برخی خدمات یا آموزش رایگان راه طولانی را برای ایجاد تصویر و برند خود خواهید برد.

6. یک خبرنامه ایجاد کنید که خریداران بالقوه بتوانند در وبلاگ یا وب سایت شما عضو شوند.

7. سازماندهی کارگاههای زنده بصورت آنلاین یا غیر خطی.

8- کتاب الکترونیکی ایجاد کنید که شامل برخی از تکنیک های شما شامل تصاویر هنری است که در آن تکنیک ها استفاده شده است و این کتاب الکترونیکی را بصورت رایگان در اختیار خریداران بالقوه که در خبرنامه شما مشترک شده اند تهیه کنید.

9- با ایستگاه رادیویی محلی خود صحبت کنید تا ببینید آیا کاری وجود دارد که بتوانید به آنها کمک کنید یا خدمتی را ارائه دهید که به شما امکان می دهد زمان پخش رایگان داشته باشید.

10- با سازمان یا موسسه خیریه تماس بگیرید تا مشخص شود راهی وجود دارد که بتوانید با هدف واقعی کمک به علت یا خیریه اما با یک نتیجه طبیعی برای ایجاد شناخت از مارک تجاری خود به یک هدف شایسته کمک کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا