10 اشتباه اجتماعی قابل پیشگیری است

[ad_1]
رسانه های اجتماعی تأثیر زیادی در نحوه ارائه محصولات و خدمات توسط شرکت ها دارند. فکر می کردید فیس بوک و توییتر پس از انتشار دوام نمی آورند؟ خیلی از ما کردیم اما پسر آیا ما اشتباه کردیم! رسانه های اجتماعی دنیا را غافلگیر کرده است و اگر مشاغلی دارید بازاریابی شبکه های اجتماعی واقعاً باید در تجارت شما گنجانده شود.
سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک توییتر وبلاگ ها و LinkedIn سریعتر از رادیو و تلویزیون رشد کرده اند! رسانه های اجتماعی تأثیر زیادی بر شرکت ها گذاشته اند زیرا اکنون بیش از 70٪ شرکت ها صفحه فیس بوک دارند.
شبکه های اجتماعی به زمان و تلاش نیاز دارند و باید به طور مثر انجام شوند. در زیر لیستی از ده نقص برتر در شبکه های اجتماعی آورده شده است و اینکه برای جلوگیری از بروز آنها می توانید چه کاری انجام دهید.
1. ناسازگار – نمی توانید در صفحه فیس بوک خود پست بگذارید یا اینجا و آنجا توییت کنید. شما باید یک برنامه رسانه اجتماعی ایجاد کنید و زمانی را که در وب سایت خود می گذرانید زمان بندی کنید.
کاری که می توانید انجام دهید: یک برنامه روزانه و هفتگی در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید و به آن پایبند باشید. هدف شما این است که روزانه یک ساعت در وب سایت خود کار کنید. خیلی نازک پخش نشوید. دو سایت اول را انتخاب کنید و برای استفاده از جادو به آنها وقت و توجه دهید. Facebook LinkedIn و Twitter را توصیه می کنم.
2. بدون تماس – وقتی افراد روی صفحه شما نظر می دهند یا پست می گذارند باید پاسخ دهید و از آنها تشکر کنید. اگر به افرادی که از صفحه شما بازدید می کنند پاسخ ندهید دیگر بازدید از آنها را متوقف خواهید کرد.
کاری که می توانید انجام دهید: حداقل دو بار در روز وب سایت خود را بررسی کنید تا ببینید آیا کسی در این باره پست گذاشته یا نظر داده است. برای پاسخگویی کامل وقت بگذارید – یک تشکر سریع همیشه کافی نخواهد بود! سپس باید به وب سایت آنها بروید و پاسخ دهید. این به صفحه شما کمک می کند تا فعال بماند.
3. این ویژگی کمکی نمی کند – شما می خواهید برای بازدید از وب سایت شما مکانی سرگرم کننده و دوستانه باشد اما به یک متخصص حرفه ای نیز نیاز دارید. یک فیلم کلون بدون ویژگی بارگذاری نکنید.
کاری که می توانید انجام دهید: صفحه خود را به مکانی تبدیل کنید که بتوانید خود و مشتریان خود را ببینید. درباره چیزهای جالب صحبت کنید معاملات ویژه و مسابقات را ارائه دهید چیزها را تازه و جدید نگه دارید. این باعث می شود صفحه شما با شخصیت زندگی کند!
4- حسابها را پیوند ندهید – اگر چندین وب سایت و وبلاگ دارید باید همه آنها را پیوند دهید تا افراد بتوانند همه آنها را ببینند.
آنچه می توانید انجام دهید: پیوندی درباره وب سایت خود را در وبلاگ یا وب سایت خود قرار دهید. از ابزارک ها و / یا افزونه ها استفاده کنید تا بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی با صفحات وب شما ارتباط برقرار کنند. اطمینان حاصل کنید که مقالات شما بیش از یک بار در همه وب سایت های شما نمایش داده شده است.
5. از لایک و دنبال کننده درخواست نکنید – از اینکه بخواهید از افراد بخواهید صفحه شما را لایک کنند یا حساب شما را دنبال نکنند نترسید.این می تواند کار شما را در جامعه افزایش دهد.
کاری که می توانید انجام دهید: برنامه را در امضای ایمیل خود بچسبانید آن را روی کارت شرکت خود بچسبانید آن را روی همه میزهای دفتر خود بچسبانید. پیوند خود را در جای مناسب قرار دهید و س followingالات زیر را بپرسید. شما باید رسانه های اجتماعی را در تمام زمینه های کسب و کار ادغام کنید.
6. بدون محتوای با کیفیت – برای اینکه بخواهید از وب سایت خود بازدید کنید باید دلایل دیگری را ارائه دهید. پس از همه میلیون ها صفحه وجود دارد بنابراین شما باید چیزی ارزشمند ارائه دهید.
کاری که می توانید انجام دهید: ارسال لینک به مقالات مفید ارائه اطلاعات مفید در صورت داشتن اطلاعات مفید ارائه تجارت خود تهیه بلیط و جوایز. این مسابقه به قدری محبوب است که ما سعی می کنیم هر ماه یک رقابت آسان انجام دهیم. به این افراد دلیل دهید تا مدام دوباره برگردند!
7. بدون تماس برای کار – اگر با کسی تماس تلفنی واضحی برقرار کنید ممکن است افراد به تجارت یا خدمات شما پاسخ دهند.
کاری که می توانید انجام دهید: تماس می تواند به سادگی برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید یا خواندن مقاله کامل باشد. از آنها به عنوان مناسب بازدید کنندگان خود استفاده کنید. هنگام ارسال پیام می توانید از افراد بخواهید که آن را دوباره در صفحه فیس بوک خود ارسال یا به اشتراک بگذارند. با تماس از جمله برای دریافت 25.00 دلار اینجا کلیک کنید اولین سفارش خود را لغو کنید یا برای دریافت پیشنهاد ویژه روی یک دکمه کلیک کنید برای محصول خود تخفیف بگیرید. امکانات بی پایان و موثر است!
8. یک پروفایل موثر ننویسید – نمایه شما اولین احساسی است که اکثر مردم از شما می گیرند و می خواهید آنها را تحت تأثیر قرار دهید. فقط گفتن نام و شهر شما به همین جا ختم نمی شود. نمایه ای که به خوبی نوشته شده باشد به ایجاد اعتبار شما کمک می کند.
کاری که می توانید انجام دهید: اطلاعات شخصی خود را کاملاً حذف کنید. یک تصویر حرفه ای به خود اضافه کنید. مهارت های خود و دلیل بهره مندی مردم از محصولات و خدمات شما را شرح دهید. فضای خالی یا اطلاعات ناقص را رها نکنید. پروفایل هایی را که بازدید کنندگان شما مشاهده کرده اند بخوانید. آیا از آنچه در صفحه خود می بینید بازدید خواهید کرد؟
9. نادرست – دستور زبان و هجی نامناسب می تواند صفحه خوبی را زشت جلوه دهد.
کاری که می توانید انجام دهید: هنگام نوشتن مقاله خود را بخوانید و پس از اتمام آن را دوباره بخوانید. همچنین اگر شخص دیگری آن را بخواند به شما کمک می کند زیرا ممکن است آنچه را نمی بینید مشاهده کند. اطمینان حاصل کنید که پیام ها توییت ها و غیره به خوبی نوشته شده اند و حرفه ای به نظر می رسند.
10. استقبال شخصی – ما همه را دیده ایم. پست ها و توییت هایی که چیزی شبیه به این را می خوانند باعث می شوند امشب رمبو را تماشا کنم اما سردرد گرفتم و خوابم برد! یا امروز به خرید رفتم و چکمه های جدیدی برای بچه هایم خریداری کردم. چنین مطلبی در صفحه کسب و کار وجود ندارد بنابراین اطمینان حاصل کنید که هنگام ارسال پست خیلی شخصی نیستید.چه کاری می توانید انجام دهید: سایر صفحات موفق رسانه های اجتماعی را بررسی کنید و ببینید چه نوع محتوایی ساخته اند. اطلاعاتی ارائه دهید که برای بازدید کنندگان شما مفید و مفید باشد. کوتاه کردن مو خوب است اما به مشتریان بالقوه شما کمک نمی کند. با این حال ممکن است آنها را آزار دهد! بنابراین هر بار که مقاله ای می نویسید از خود بپرسید آیا به هیچ یک از بازدید کنندگان من کمک می کند؟
بازاریابی اجتماعی با سرعت و قدرت بی نظیری درها را باز کرده است بنابراین اگر از آن استفاده نمی کنید باید یادگیری و افتتاح این حساب های شبکه های اجتماعی را شروع کنید.

[ad_2].

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا