10 توضیح در مورد تأثیر محتوای اخیر بر رتبه بندی Google

[ad_1]

Google | گوگل

از طریق ثبت اختراع در طول سال ها ، Google چندین روش را کشف کرده است که ممکن است از “طراوت” در یک مقاله به عنوان یک سیگنال رتبه بندی استفاده کند. در سال 2003 ، مهندسان گوگل حق ثبت اختراعی را ثبت کردند که دنیای سئو را به لرزه درآورد. نه تنها حق ثبت اختراعات بینایی را در ذهن مهندسان گوگل ایجاد می کرد ، بلکه به نظر می رسید که نقشه راهی برای الگوریتم گوگل برای سال آینده ارائه می دهد.

در این پست ، همه روشهایی که سعی در توصیف روشهای Google برای مدرنیته برای رتبه بندی صفحات وب وجود ندارد ، در عوض بر روی مناطقی تمرکز دارد که به احتمال زیاد تحت تأثیر SEO قرار دارند.

وقتی “س quالات ارزش تجدید دارند”

وی در مقاله ای که توسط آمیت سنگال منتشر شد ، توضیح داد كه چگونه “جستجوهای مختلف به طراوت متفاوت نیاز دارند”.

نکته این است که Google تمام اسناد شما را برای تازه بودن اندازه گیری می کند ، سپس هر صفحه را با توجه به نوع درخواست امتیاز می گیرد.

Singhal انواع تحقیق در مورد کلمات کلیدی را توصیف می کند که احتمالاً به محتوای جدیدی نیاز دارند:

  1. رویدادهای اخیر یا موضوعات داغ.

  2. اتفاقات منظم تکرار شونده.

  3. به روزرسانی های مکرر

Google ممکن است دقیقاً کدام س whichالات را از طریق نظارت بر وب و انبار بزرگ داده خود به محتوای جدید نیاز دارد ، از جمله:

  1. حجم جستجو: سوالی درباره اصطلاح خاص impaling است.

  2. پوشش خبری و وبلاگ: اگر تعدادی از سازمان های خبری شروع به نوشتن درباره همان موضوع کنند ، احتمالاً موضوع داغی خواهد بود.

  3. شبکه های اجتماعی: افزایش ناگهانی ذکر یک موضوع خاص ممکن است نشانگر “محبوب” بودن موضوع باشد.

در حالی که برخی از درخواست ها به محتوای جدید نیاز دارند ، سرویس دیگری ممکن است توسط محتوای قدیمی بهتر ارائه شود.

غذای تازه اغلب بهتر است ، اما نه همیشه.

بنابراین ، در اینجا 10 راهی وجود دارد که Google می تواند طراوت مطالب شما را تعیین کند.

1. آخرین وضعیت تا تاریخ شروع

در ابتدا ، می توان بر اساس تاریخ ایجاد ، به یک صفحه وب نمره “طراوت” اختصاص داد که با گذشت زمان تخریب می شود. این امتیاز تازه بودن ممکن است بخشی از محتوا را برای جستجوی خاصی افزایش دهد ، اما با پیشرفت محتوا خراب می شود.

غالباً تاریخ شروع زمانی است که Google برای اولین بار در مورد سند اطلاعات کسب می کند ، مانند زمانی که Googlebot برای اولین بار این سند را فهرست بندی یا کشف کرد.

“برای برخی س quالات ، یک سند قدیمی ممکن است مناسب تر از اسناد جدید باشد. در نتیجه ، تنظیم امتیاز سند بر اساس تفاوت (در سن) از میانگین سنی نتیجه تعیین شده مفید است.”

2. میزان تغییر روی طراوت تأثیر می گذارد: چقدر

سن صفحه وب یا دامنه تنها عامل تازه بودن نیست. موتورهای جستجو می توانند محتوای به روز شده منظم را که با محتوای بدون تغییر متفاوت است ضبط کنند. در این حالت ، میزان تغییر در صفحه وب نقش دارد.

به عنوان مثال ، تغییر یک جمله به اندازه یک تغییر عمده بدن در جوان سازی تأثیر نخواهد داشت.

همچنین ، سندی که محتوای آن نسبتاً زیاد باشد و با گذشت زمان به روز شده باشد ، ممکن است متفاوت از سندی باشد که محتوای آن مقدار نسبتاً کمی دارد و با گذشت زمان به روز شده است.

در حقیقت ، ممکن است Google تصمیم بگیرد تغییرات کوچک را کاملاً نادیده بگیرد. بنابراین ، هنگامی که پیوند را در یک صفحه به روز می کنید ، باید متن اطراف آن را به صورت هوشمند به روز کنید. به این ترتیب ، ممکن است Google کمتر از این تغییر چشم پوشی کند.

موارد زیر را بخاطر داشته باشید:

“برای به روز نشدن تازه بودن هر پیوند از یک تغییر جزئی به یک قسمت کوچک و غیر مرتبط از سند ، هر سند به روز شده می تواند برای تغییرات مهم آزمایش شود (به عنوان مثال ، تغییر در قسمت بزرگی از سند یا تغییر در بسیاری از قسمت های مختلف سند) تازه بودن پیوند ممکن است به همین ترتیب به روز شود (یا نه).

3. تغییر در محتوای داخلی اهمیت بیشتری دارد: اهمیت آنها تا چه اندازه است

اگر تغییرات در مناطق “مهم” سند اعمال شود ، تفاوت آنها با تازه بودن متفاوت از تغییرات ایجاد شده در محتوای کم اهمیت است.

محتوای کمتر مهم:

  1. جاوا اسکریپت

  2. نظرات.

  3. تبلیغات

  4. تحرک

  5. مواد دیگ بخار.

  6. نشانگرهای تاریخ / زمان.

در مقابل ، محتوای “مهم” اغلب به معنای متن متن است. بنابراین ، اگر شما به سادگی نوار کناری را تغییر می دادید یا نسخه پاورقی خود را به روز می کردید ، احتمالاً به عنوان نشانه ای از طراوت تلقی نمی شود.

با این کار مسئله مهر زمان در صفحه مطرح می شود. برخی از استادان دوست دارند به طور مرتب مهر زمان را به روز کنند – در برخی موارد در تلاش برای جعل مدرنیته هستند – اما این سرنخ های متناقضی راجع به نحوه عملکرد ایجاد می کند. فقط کافی است بگوییم که نشانه های تازه بودن وقتی محتوای واقعی صفحه را یکسان نگه دارید و آن را به روز کنید ، احتمالاً بسیار قوی تر است.

4. نرخ تغییر سند: چند بار

محتوای تغییر یافته اغلب متفاوت تغییر می یابد که فقط هر چند سال یکبار تغییر می کند.

به عنوان مثال ، صفحه اصلی The Hindu را در نظر بگیرید که هر روز به روز می شود و درجه بالایی از تغییر دارد.

به عنوان مثال ، سندی که محتوای آن بسیار ویرایش شده است ممکن است متفاوت از سندی باشد که محتوای آن با گذشت زمان ثابت باقی می ماند. همچنین سندی که مقدار نسبتاً زیادی از محتوای آن در طول زمان به روز شود ، ممکن است متفاوت از سندی باشد که حاوی انجام شده باشد به مرور مقدار کمی از محتوای آنها را به روز کنید. “

همچنین ممکن است Google با پیوندهای این صفحات متفاوت رفتار کند. به عنوان مثال ، ممکن است “امروز پیوند” جدیدی از صفحه اصلی یاهو نسبت به پیوند Always-On با اهمیت کمتری اختصاص یابد.

5. صفحه جدیدی ایجاد کنید

به جای مرور صفحات منفرد ، وب سایت های جدید اغلب با گذشت زمان صفحات کاملاً جدیدی اضافه می کنند. وب سایت هایی که صفحات جدید را با نرخ بالاتری به روز می کنند ، ممکن است از تازه بودن بیشتری نسبت به سایت هایی که محتوای آنها با کمترین زمان به روز می شود ، برخوردار باشند.

“همچنین می تواند به عنوان تابعی از یک یا چند عامل تعریف شود ، مانند تعداد صفحات” جدید “یا منحصر به فرد که در طی یک دوره زمانی به یک سند مرتبط شده اند. عامل دیگر ممکن است شامل نسبت تعداد صفحات جدید یا منحصر به فرد مرتبط با یک سند در طی یک دوره زمانی در مقابل تعداد کل صفحات مرتبط با آن سند باشد.”

برخی از مدیران وب سایت از افزودن 20-30٪ صفحات جدید به سایت شما هر ساله حمایت می کنند. شخصاً فکر نمی کنم این شرط لازم باشد تا زمانی که سیگنال های دیگری از طراوت ، از جمله به روزرسانی محتوای خود و دریافت پیوندهای جدید به طور منظم را ارسال می کنید.

6. سرعت رشد پیوند جدید از طراوت خبر می دهد

همه نشانه های طراوت فقط به خود صفحه محدود نمی شود. بسیاری از علائم ظاهری نیز می توانند شادابی را نشان دهند و اغلب نتایج قدرتمندی دارند.

اگر یک صفحه وب متوجه افزایش نرخ رشد پیوند خود شود ، این می تواند سیگنال مربوطه را برای موتورهای جستجو نشان دهد. به عنوان مثال ، اگر افراد شروع به پیوند به وب سایت شخصی شما کنند زیرا شما در شرف ازدواج هستید ، می توان سایت شما را مرتبط تر و جدید دانست (با توجه به این رویداد فعلی).

“… یک روند نزولی در تعداد یا نرخ پیوندهای جدید (به عنوان مثال ، بر اساس مقایسه تعداد یا نرخ پیوندهای جدید در یک دوره اخیر از یک دوره زمانی بالاتر) با گذشت زمان ممکن است به موتور جستجو 125 نشان دهد که این سند منسوخ شده است ، در این صورت ممکن است موتور جستجوی 125 نمره سند را کاهش می دهد. “

هشدار: افزایش غیرمعمول فعالیت پیوند همچنین می تواند نشان دهنده اسپم یا تکنیک های ساخت پیوند جعلی باشد. موتورهای جستجو ممکن است این رفتار را کنار بگذارند. معمولا رشد دلبستگی طبیعی با گذشت زمان بهترین شرط شماست.

7. پیوندهای سایت های جدید دارای ارزش جدید هستند

اگر سایت شما از آن سایتهایی که امتیاز بالایی دارند لینک دریافت کند ، می تواند امتیاز سایت جدید را ایجاد کند. پیوندهای وب سایت هایی که امتیاز شادابی بالایی دارند می توانند سایت هایی را که به آنها لینک می شوند ایجاد کنند.

به عنوان مثال ، اگر پیوندی به یک وب سایت قدیمی و ثابت بیابید که سالهاست به روز نشده است ، ممکن است به همان اندازه پیوند از صفحه جدید ، ارزش تازه بودن را نداشته باشد.

8- معیارهای ترافیک و تعامل ممکن است نشانگر طراوت و شادابی باشد

هنگامی که Google لیستی از نتایج جستجو را در اختیار کاربران قرار می دهد ، می توان از نتایجی که کاربر انتخاب می کند و مدت زمانی که برای هر یک صرف می کند به عنوان شاخصی از طراوت و مرتبط بودن استفاده کرد.

“اگر سندی برای یک سeryال خاص برگردانده شود و با گذشت زمان ، یا در یک پنجره زمانی خاص ، کاربران به طور متوسط ​​زمان بیشتری را در سند صرف می کنند در حالی که س quال مشابه یا س quال مشابه را ارسال می کنند ، این می تواند به عنوان نشانه جدید یا قدیمی بودن سند استفاده شود ، به ترتیب. “

شما ممکن است این را به این معنی تفسیر کنید که نرخ کلیک شما (CTR) یک امتیاز است ، اما لزوماً اینگونه نیست. یک توضیح دقیق تر ممکن است این باشد که کلیک های بیشتر به گوگل می گوید علاقه زیادی به موضوع وجود دارد و این صفحه – و سایر صفحات مشابه – با کاربر مطابقت دارد.

9. تغییرات در متن پیوند ممکن است باعث کاهش ارزش پیوندها شود

اگر موضوع صفحه وب به مرور زمان به طرز چشمگیری تغییر کرده باشد ، منطقی است که هر متن لنگر جدیدی که به صفحه نشان می دهد نیز تغییر کند.

به عنوان مثال ، اگر محدوده خرید اتومبیل های مسابقه ای را بخرید و سپس قالب را به مرور با محتوای مربوط به نان تغییر دهید ، متن لنگر ورودی جدید از اتومبیل ها به کوکی ها می رود.

Google ممکن است تشخیص دهد که سایت شما آنقدر تغییر کرده است که متن لنگر قدیمی اکنون قدیمی است و پیوندهای قدیمی را کاملاً بی ارزش می کند.

در اینجا درس این است که اگر صفحه ای را تازه می کنید ، زیاد از متن اصلی فاصله نگیرید وگرنه ممکن است از دست دادن حقوق مالکیت از پیوندهای قبلی استفاده کنید.

10. بزرگترهای مسن اغلب بهتر هستند

Google درک می کند که آخرین نتیجه همیشه بهترین نیست. یک جستجوی جستجوی “مگنا کارتا” را در نظر بگیرید. نتیجه قدیمی تر و قابل اطمینان تر ممکن است در اینجا بهتر باشد.

در این حالت ، داشتن یک سند قدیمی می تواند کمک کند.

حق ثبت اختراع گوگل پیشنهاد می کند که الزامات تازه بودن پرس و جو را بر اساس متوسط ​​عمر اسنادی که برای پرس و جو برگردانده شده است ، مشخص می کند.

“برای برخی س quالات ، اسنادی که محتوای آنها اخیراً تغییر کرده است ممکن است مناسب تر از اسناد با محتوای اخیراً تغییر یافته باشند. در نتیجه ، تنظیم امتیاز سند بر اساس تفاوت از تاریخ متوسط ​​- از تغییر در مجموعه نتایج ممکن است مفید باشد. “

یک راه خوب برای تعریف این است که به سادگی اصطلاح جستجوی گوگل خود را اندازه گیری کنید و میانگین سن صفحات شروع برگردانده شده در نتایج را اندازه گیری کنید. اگر بیش از چند سال پیش ظاهر شده باشد ، رقابت برای یک صفحه کاملاً جدید دشوار است.

هدف شما باید سایت شما را به موقع و به نفع کاربران با هدف افزایش کلیک ها ، جذب کاربر و پیوندهای جدید به روز کند. اینها از واضح ترین سیگنالهایی است که می توانید به Google منتقل کنید تا نشان دهد سایت شما جدید است و مستحق رتبه بالایی است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا