[ad_1]
عنوان شما مهمترین قسمت مقاله شما است زیرا اکثر افراد از عنوان برای تصمیم گیری در مورد خواندن مقاله های شما استفاده می کنند. بنابراین اگر تیترهای جذاب داشته باشید خواننده کمتری خواهید داشت.
متأسفانه متوجه خواهید شد که بسیاری از مطالب با عناوین زیبا ارائه می شوند (مانند نکات آموزش سگ). و اگر گزیده ای را انتخاب کنید به هیچ عنوان عنوان خبری نخواهید داشت بنابراین باید به چیزی چشم نواز و سریع برسید.
به نظر می رسد کار زیادی است درست است؟ اگر این 10 الگوی آدرس را نداشته باشید همینطور خواهد بود! پیش بروید آن را برای عناوین مقاله خود بکشید ویرایش کنید و از آن استفاده کنید.
1 [Number] راه های Surefire [topic or benefit]!
مثال ها:
-
هفت روش مطمئن برای لاغر شدن.
-
سه راه Surefire 100 بک لینک دریافت می کنید
-
101 راه مطمئن برای تحت تأثیر قرار دادن تاریخ خود
2 [Number] مراحل ساده ای برای [insert benefit]
مثال ها:
-
سه مرحله ساده برای رسیدن به موهای زیبا و براق
-
پنج مرحله ساده برای دریافت پول بانکی بیشتر با وبلاگ خود
-
هفت مرحله ساده برای نوشتن نامه فروش سودآور
3. چگونه [insert benefit] فقط در [time]!
مثال ها:
-
چگونه فقط در 72 ساعت یک سگ چوپان در خانه پرورش دهیم!
-
چگونه فقط در یک ماه ده پوند وزن کم کنیم!
-
چگونه فقط در مدت سه ماه یک همسر روح پیدا کنیم!
4. در اینجا چه چیزی است [group or individual] من نمی خواهم شما در مورد آن بدانید [topic or benefit]
مثال ها:
-
در اینجا همان چیزی است که دندانپزشک نمی خواهد شما در مورد سفید شدن دندان در خانه بدانید!
-
این چیزی است که قاضی نمی خواهد شما در مورد غلبه بر بلیط سرعت غیر مجاز بدانید!
-
در اینجا همان چیزی است که دامپزشک نمی خواهد شما در مورد درمان های طبیعی خانگی بدانید!
5. در [Number] اسرار [benefit]!
مثال ها:
-
سه راز دستیابی به شغل رویایی خود!
-
10 راز مهمانی مهمانی شام!
-
هفت راز کماندار بهتر شدن!
6. حقیقت در مورد [topic].
مثال ها:
-
حقیقت در مورد آموزش در خانه
-
حقیقت در مورد از بین بردن آکنه
-
حقیقت در مورد درآمدزایی با AdSense
7. در اینجا یک روش ساده و شگفت آور وجود دارد [benefit].
مثال ها:
-
در اینجا یک روش ساده و شگفت آور برای صید بیشتر ماهی وجود دارد
-
در اینجا یک روش ساده و شگفت آور برای به حداکثر رساندن پاسخگویی صفحه فروش شما وجود دارد
-
در اینجا یک راه ساده و شگفت آور برای پیشی گرفتن از رقابت وجود دارد
8- چه کسی دیگری می خواهد [benefit]؟
مثال ها:
-
چه کسی می خواهد یک بازی عالی را انجام دهد؟
-
چه کسی می خواهد رمان پرفروشی از نیویورک تایمز بنویسد؟
-
چه کسی می خواهد قبل از تابستان ده پوند از دست بدهد؟
9 [Question]؟ برای اطلاع از این مسابقه شرکت کنید …
مثال ها:
-
آیا هزینه زیادی برای بیمه اتومبیل پرداخت می کنید؟ برای اطلاع از این مسابقه شرکت کنید …
-
آیا ذهنیت کارآفرینی دارید؟ برای اطلاع از این مسابقه شرکت کنید …
-
آیا شما به عنوان یک میلیونر بازنشسته می شوید؟ برای اطلاع از این مسابقه شرکت کنید …
10. سریع [and/or] راه آسان برای [benefit]!
مثال ها:
-
ساده ترین راه برای سفر به دنیا با بودجه
-
راه سریع و آسان برای سازماندهی کمد لباس شما
-
راه سریع و آسان برای خلاص شدن از شر ویروس های رایانه ای
به آنجا بروید – فقط این 10 الگو را مرور کنید و می توانید عناوین مقاله خمیازه آور خود را به عناوین چشم نوازی تبدیل کنید که خوانندگان را به سمت مقالات شما سوق می دهد!
[ad_2]