10 روند برتر با بومرهای کودک

[ad_1]

در 19 ژوئن دانشگاه سانتا کلارا میزبان اجلاس سالانه Baby Boomer Venture بود. این مجمع گروه بزرگی از رهبران صنعت رهبران اندیشه و استارتاپ ها را در بخش بازار رو به رشد Baby Boomers گرد هم می آورد. بیایید ببینیم حافظه من چگونه کار می کند … من 10 چیزی را که از این رویداد فوق العاده به یاد می آورم به شما می دهم.

1) به گفته مری اس. Furlong تولید کننده اجرایی اجلاس زندگی سالم و پیری یک صنعت 480 میلیارد دلاری است. و 80٪ از تصمیمات خرید در این صنعت توسط زنان گرفته می شود – بنابراین شما می دانید رئیس کیست …

2) پاول كلمنت سردبیر ASA’s Aging Today از اینكه رسانه های اصلی توجه كمی به نوزادان بومر دارند ناامید شده است دلیل اصلی این امر این است كه آنها به جوانی علاقه زیادی نشان می دهند. بیایید در نظر داشته باشیم که تعداد بومرها 77 میلیون نفر است و آنها بیشترین مصرف کنندگان در بازار مصرف هستند.

3) سادگی کلید اصلی است. جیمز کوچ از دانشکده تجارت Leavy می گوید محصولات موفق برای بیش از 50 مصرف کننده سادگی را در زندگی مصرف کننده وارد می کنند. Global Heid Aid و Seronostics برندگان یک مسابقه طرح تجاری 10 هزار دلاری هر دو محصولاتی را آسان می کنند که زندگی مصرف کنندگان را آسان می کند.

4) به طور بالقوه می توانید امروز در معرض 30 کانال مختلف رسانه ای قرار بگیرید در حالی که فقط 40 کانال پیش از آن وجود داشت. به این فکر کنید که این از نظر توجه تمرکز و انجام چند وظیفه برای ذهن شما به چه معناست – و چرا قدم برداشتن برای بهبود سلامت مغز و تناسب اندام ما مهم است.

5) حداکثر یک سوم کاربران اینترنت هنگام گشت و گذار در اینترنت تلویزیون تماشا می کنند. تحقیقات نشان می دهد که انجام چند وظیفه ای در واقع می تواند برای شما مضر باشد و توانایی تمرکز و یادآوری شما را مختل کند.

6) AARP با بیش از 38 میلیون عضو به طور فزاینده ای در ایجاد بازارهای جدید فعال است که به نفع رشد روزافزون Baby Boomers خواهد بود. نماینده آن امیلیو پاردو در مورد نیاز به مارک های ناوبری صحبت کرد تا به مردم کمک کند آنچه را که لازم دارند پیدا کنند و اطلاعات گسترده ای را که این روزها در بازارهای بهداشتی و بازنشستگی گیج کننده وجود دارد مرور کنند.

7) موفق ترین مارک های امروزی مانند گوگل و فیس بوک مارک های تولید شده توسط کاربر هستند: مصرف کنندگان محتوا و مصرف علامت تجاری را کنترل می کنند. ما در آن چیزی هستیم که صفا رشتی تحلیلگر ارشد انقلاب کاربر می نامد.

8) وب اکنون کانال اصلی رسانه در محل کار و دومین کانال مهم بعد از تلویزیون در خانه است.

9) تبلیغات ویدئویی محرک رشد بزرگ بعدی در تبلیغات تجاری خواهند بود. طبق گفته Piper Jaffray & Co اکثر شرکت ها باید به طور جدی افزودن YouTube به برنامه های رسانه ای خود را بررسی کنند.

10) در کمال تعجب تقریباً 50٪ از مصرف کنندگان در بازار بازی های گاه به گاه زنان بالای 40 سال هستند – بسیاری از آنها بدنبال منبعی برای کاهش استرس و تمرینات شناختی هستند. آیا برای برخی از بازی های فکری آماده هستید؟ برای اطلاعات بیشتر در مورد این روند تناسب اندام مغزی می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید.

ما امیدواریم که این زمینه خوبی برای ایده های تجاری شما فراهم کند!

حق چاپ (c) 2007 SharpBrains

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا