[ad_1]
دارایی های شرکت شما دارایی ها نیروگاه ها تجهیزات و دانشگاه های مشتریان شما هستند. سازمان های پیشرو تشخیص می دهند که دارایی های یک شرکت همچنین شامل شهرت تعهد به تغییر توانایی مذاکره با شرکا توانایی استفاده از منابع سازمان یافته و سایر صفات غیرمعمول است. شرکت ها تلاش می کنند تا برای اطمینان از موفقیت خود تشویق نوآوری و ایجاد رشد با کیفیت بالا رویکردی از نظر اجتماعی راجع به توسعه پایدار مبتنی بر توسعه پایدار حفظ کنند. این رویکرد جدید در تجارت باید در تمام زمینه های سازمان گسترش یابد تا اطمینان حاصل شود که اهداف و اهداف با هم همسو هستند. برای شروع مراحل جستجو س followingالات زیر را بپرسید:
رهبر
1. آیا سازمانی می تواند توسعه در جامعه را تقویت کند؟ سازمانهای در حال توسعه امروز مسئولیت اجتماعی و معنای سود را درک می کنند. مهارتهای رهبری باید ارزشها و مسئولیتها را در اولویت قرار دهند و آنها را به گونه ای در دستور کار قرار دهند که با اهداف کلی سازمان سازگار باشد. در آن مرحله برنامه جدید باید اعلام شود تا همه افراد درگیر بتوانند با آن پیش بروند.
2. آیا سازمان بر خلاف تهیه از طریق روش خرید کار می کند؟ مزایای در نظر گرفتن هزینه و سود؟ برخی ممکن است فکر کنند تقویت مسئولیت اجتماعی برای سازمانی که توانایی پرداخت آن را ندارد بسیار بزرگ است. در این حالت موردی برای این روش مدیریت جدید وجود نداشت. قیمت باید با سود سنجیده شود – نه فقط قیمت یا سود. از مزایای آن می توان به رشد محصول وفاداری مشتری نوآوری و موارد دیگر اشاره کرد.
3. آیا بودجه برای اطمینان از رفاه پایدار همه مردم طراحی شده است؟ خطراتی در دنیای کار وجود دارد. یک شرکت باید با ارزیابی پتانسیل آزمایش و توسعه روی خود و آینده خود سرمایه گذاری کند. اگر سرمایه گذاری ادامه پیدا نکند مسلم است که سازمان با تأکید زیاد بر رشد و توسعه ضایعات زیاد زنده خواهد ماند. این فقط مربوط به سازمان نیست. برای ایجاد رفاه پایدار برنامه ریزی مالی باید بر رشد پایدار تأکید کند.
نام تجاری
4- آیا مواد چاپ و بسته بندی به گونه ای طراحی شده اند که کمترین تأثیر را بر محیط داشته باشند؟ این روش خوبی برای شروع فرآیند است. ارزیابی عملکرد یک شرکت در بازار می تواند مدت زمان کوتاهی را برای پیشرفت یک برنامه مسئولیت اجتماعی فراهم کند. ایجاد تغییرات صحیح در بسته راهی سریع و وقت گیر برای حرکت به جلو است. چرخه تولید و کل بسته بندی و طرح باید در نظر گرفته شود تا اثرات زیست محیطی به حداقل برسد.
5- نوآوری از چه طریق منجر به تبلیغ محصولات و استفاده از فناوری پیشرفته شده است؟ سازمان های پیشرو دائماً در حال بهبود فرآیندها سیستم ها و طراحی خود هستند. رقابت به سرعت پاسخ می دهد بنابراین فرصتی برای نشستن و انتظار برای حرکت بعدی وجود ندارد. خدمات یا محصولات تولید شده باید همیشه آماده تکامل در سطح لازم بعدی باشند. این شرکت با زیرساختی که اولویت را بر نوآوری و نوآوری دارد همیشه پیشتاز است.
6. آیا سازمان سعی در شناخت و درک مشتریان و نیازهای آنها دارد؟ سازمان های مستقر در جامعه تشخیص می دهند که آنها باید به سلامت مشتریان خود کمک کرده و نیازهای آنها را از راه های بهبود زندگی آنها پاسخ دهند.بعضی اوقات این پیشرفت بسیار واضح است و بار دیگر برای درک کامل آن باید کمی گسترش دهید. در هر صورت برای مشتریانی که استفاده از کالا یا خدمات را انتخاب می کنند نتایج مثبت باید تأیید شود.
مثل
7. آیا CSR افراد را ترغیب می کند تا مهارتهای خود را ارتقا داده و مهارتهای طراحی شده برای خدمت رسانی به آنها را بهبود بخشند؟ افراد سازمان یکی از بزرگترین سرمایه های آنها هستند. هر کارمند توانایی خواندن برنامه روزانه و منحصر به فرد بودن آن را دارد. از مدیریت بالا به پایین افراد سازمان باید به مشارکت مستقیم در تفکر استراتژیک و توسعه برنامه تشویق شوند. کارمندان باید بخاطر جستجوی پیشرفت شغلی که باعث ارزشمندتر بودن و بهره وری بیشتر آنها می شود مورد تشویق و پاداش قرار گیرند.
8- چه مفاهیمی در زیرساخت های سازمانی برای تشویق خلاقیت گنجانده شده است؟ دنیای کار در تولید و خلاقیت نقش مثبت یا منفی دارد. افراد سازمان بیشتر ساعات خواب خود را در محل کار خود می گذرانند. زمان خوبی برای استفاده از این زمان برای تشویق روند خلاقیت و ایجاد یک فضای مثبت برای ارتباطات هماهنگ وجود دارد. با شروع از طراحی مبلمان ارگونومیک یا استفاده از فناوری پیشرفته فضای زندگی سازمان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
9. از فناوری برای نزدیک شدن سازمان به مشتریان تأمین کنندگان و منابع داخلی چگونه استفاده شده است؟ شبکه جهانی وب همسایگان ما را به یک پسر بعدی خاص تقلیل داده است. ما توانایی ارائه اطلاعات و روش های ارتباطی را داریم که ممکن است 10 سال پیش تصور نشده باشد به مشتریان تأمین کنندگان و مسائل داخلی خود ارائه می دهیم. فشار واقعی بر مشتریان و تامین کنندگان. با استفاده هوشمندانه از فناوری می توانیم اطلاعات لازم را در اختیار آنها قرار دهیم تا به ما کمک کند تا بتوانیم از آنها به خوبی خدمت کنیم یا برعکس.
تأثیر جهانی
10- آیا این سازمان مطالعه و اثبات کرده است که درک می کند چگونه در بازار جهانی شرکت کند؟ همه سازمان ها به نوعی در بازار جهانی شرکت می کنند. یک زنجیره ابزار وجود دارد که باید درک شود تا اهمیت ادغام مسئولیت اجتماعی در مأموریت یک سازمان کاملاً درک شود. شما می توانید در طول زندگی خود بر محصول یا خدمات خود نظارت داشته باشید. همانطور که می بینید حتی تغییرات کوچک نیز می توانند تغییری در جهان ایجاد کنند و شما را وادار به برداشتن اولین قدم عمدی به سمت مسئولیت پذیری اجتماعی کنید.
10 سوال بزرگ برای رهبران اجتماعی گزارش 40 سوال برای رهبران اجتماعی را می توان در http://www.WholisticBusiness.com یافت. ما در Wholistic Business معتقدیم که تجارت جهان را پیش می برد. صاحبان مشاغل و مدیرانی داشته باشید که جهان را به سمت بهتر تغییر دهند. با معرفی مجموعه ای جدید از ارزش ها و اولویت ها برای تبدیل شدن به رویکردی م effectiveثر در بسیاری از سطوح ما معتقدیم که این شرکت سنگ بنای دستور کار جدید – برنامه مسئولیت اجتماعی – خواهد بود.
مهم نیست که تجارت شما چقدر بزرگ باشد شما در حال افزودن یک بازار جهانی هستید که در نتیجه بر بشریت تأثیر می گذارد.شما به عنوان رهبر سازمان خود انتخاب خواهید کرد که حرکت خوب باشد یا خیر. حتی اقدامات کوچک یا تغییر در نحوه پاسخگویی جامعه می تواند تأثیر زیادی داشته باشد. لحظه های جدیدی ایجاد کنید تا هر روز تغییر کنید!
[ad_2].