10 مورد برتر باید دارای ابزار سئو باشند

[ad_1]

هیچ متخصص SEO منکر این نیست که ابزارهای سئو زندگی را آسان تر می کنند. از تحقیقات کلمات کلیدی گرفته تا گزارش دهی پس از سئو ابزارهای سئو در هر مرحله از کمپین جستجو مورد نیاز است. اگر می خواهید یک کمپین سئو را اجرا کنید در اینجا چند ابزار سئو وجود دارد:

  • ابزار شماره گذاری: ابزارهای رتبه بندی گوگل رتبه بندی جستجوی یاهو و رتبه بندی صفحه الکسا ابزارهایی هستند که می توانید در نظر بگیرید.
  • ابزار رتبه بندی صفحه: می توانید از ابزار Page Rank برای بررسی رتبه صفحه وب سایت خود استفاده کنید. پرس و جو کنید و مقادیر رتبه صفحه گوگل را برای URL های ارسال شده از مراکز داده مختلف گوگل بازگردانید.
  • ابزار پیشنهاد کلمات کلیدی: تحقیق کلمات کلیدی اولین قدم در هر کمپین سئو است. ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی ضروری هستند. ابزار کلمات کلیدی گوگل ادوردز پیشنهادات گوگل و تحقیقات کلمات کلیدی بسیار ارزشمند هستند.
  • دایرکتوری دامنه: دامنه ها و آدرس های IP را تجزیه و تحلیل می کند.
  • گزارش آدرس IP: آدرس های تکراری کلاس C یا آدرس های IP زیرشبکه کلاس C را در لیست سایت ها تأیید کنید این آدرس ها ممکن است میزبانی وب و بازاریابی اینترنتی باشند یا ممکن است شرکای تبادل لینک باشند.
  • جستجوگر محبوبیت پیوند: یکی از بهترین راه ها برای اندازه گیری کمی و مستقل احساس وب سایت شما به صورت آنلاین و دید کلی است. به عبارت ساده محبوبیت لینک به تعداد کل پیوندها یا «رای هایی» است که توسط موتورهای جستجو برای سایت شما پیدا شده است.
  • ابزارهای ردیابی بک لینک: ابزاری برای تایید بک لینک ها و انکر تکست های استفاده شده در این بک لینک ها است.
  • Cache.it: علاوه بر جستجو و بازیابی صفحات کش نمایش گرافیکی نتایج را در یک دوره زمانی ارائه می دهد.
  • Copyscape: به دنبال نسخه ای از صفحه خود در اینترنت هستید.

اعتبارسنجی فید اتم و RSS: یک اعتبارسنجی برای فیدهای سندیکایی است. با RSS 0.90 0.91 0.92 0.93 0.94 1.0 1.1 و 2.0 کار می کند. همچنین فید Atom را تأیید می کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا