10 نکته برای افزایش اثربخشی بازاریابی رسانه های اجتماعی

[ad_1]

همه ما می دانیم که رسانه های اجتماعی یک ابزار بازاریابی قدرتمند است و زمانی که به درستی از آن استفاده شود بسیار موثر است. با این حال اگر به روش نادرست استفاده شود فقط زمان بر است.

نکات این مقاله برای کمک به شما در استفاده عاقلانه و موثر از زمان خود در هنگام کار با بازاریابی رسانه های اجتماعی طراحی شده است.

  1. مهم است که در صورت امکان هر روز محتوای با کیفیت بالا را در وبلاگ قرار دهید. از نظر آماری شما پنج برابر بیشتر از زمانی که هفته ای یک بار یا کمتر وبلاگ می نویسید ترافیک دریافت خواهید کرد. محتوای با کیفیت بالا مرتبط با وب سایت شما برای موفقیت شما ضروری است.
  2. این یک حرکت واقعا خوب برای ادغام خدمات مشتری در شبکه های اجتماعی است. همچنین مهم است که صفحات رسانه های اجتماعی خود را به درستی سازماندهی کنید تا مشتریان شما بتوانند به راحتی و به سرعت آنچه را که نیاز دارند پیمایش کنند.
  3. یک استراتژی مفید دیگر استفاده از قراردادهای دسترسی است. ارائه جوایز به کاربرانی که سریعاً به اقدامات خاص شما پاسخ می دهند راهی عالی برای بازگرداندن کاربران است.
  4. رضایت مشتری تا حد زیادی پیش می رود. وقتی یک مشتری مرتباً در صفحه شما پست می گذارد ارزش آن را بدانید. تماس مستقیم با آنها اغلب ارزش زمانی را دارد که آن را در عمل به کار می برید. هر از چند گاهی چیزها یا پیشنهادهای زیادی به آنها بدهید که باعث خوشحالی آنها شود و دوباره به آنها بازگردند.
  5. هر چیزی که می فروشید داشتن یک بخش اختصاصی که راه حل ها و ایده ها را ارائه می دهد ایده خوبی است به خصوص برای افرادی که تازه با محصول آشنا شده اند. این کمک می کند تا شما را از سایر سایت هایی که فقط می فروشند متمایز کنید. این به وب سایت شما مشروعیت و قدرت بیشتری می دهد.
  6. وسوسه نشوید که خودتان را از طریق توییت ها لاف بزنید. یکی از مقامات در این زمینه می گوید توئیت های مربوط به دستاوردهای شخصی باید به دوستان و خانواده واگذار شود. از جنبه تجاری چنین توییت هایی اغلب معکوس هستند.
  7. اگر می خواهید مشتریانتان شما را «دوست داشته باشند» دلیل بیاورید. مثلا در اولین سفارش به آنها جایزه یا قیمت ویژه بدهید. کاری انجام دهید تا آنها راضی شوند که در سایت های دیگر به شما رای دهند.
  8. این مهم است که گرافیک های «اشتراک گذاری» و دنبال کننده های اجتماعی را در وب سایت و همه تعاملات خود بگنجانید.
  9. اکثرا تعجب می کنند که بهتر است شما چند نفر را دنبال کنید. موتورهای جستجو برای کسانی که فالوورهای زیادی دارند اما افراد زیادی را دنبال نمی کنند ارزش بیشتری قائل هستند. بنابراین در مورد آنچه که برای دنبال کردن انتخاب می کنید انتخابی باشید.
  10. البته مهارت های اجتماعی در رسانه های اجتماعی نقش محوری دارند. برای کسی که از رسانه های اجتماعی فقط برای سرگرمی استفاده می کند جامعه به طور طبیعی پیش می آید با این حال برای بسیاری از ما که درگیر کسب درآمد هستیم می تواند یک چالش باشد. اجتماعی نگه داشتن چیزها. یک راه خوب برای نظارت بر خود این است که به طور منظم وب سایت های دیگر را بخوانید و در آنها به دنبال استراتژی هایی بگردید که به شما کمک کند. همچنین بسیاری از وب سایت ها و کتاب های خوب در رسانه های اجتماعی وجود دارد که می توان آنها را بررسی کرد.

اگر این نکات را رعایت کنید قطعا مهارت های بازاریابی شبکه های اجتماعی خود را افزایش خواهید داد. ارزش این را دارد که وقت بگذارید و بدانید سیستم رسانه های اجتماعی چگونه کار می کند. پیشرفت های بزرگی در کار خود خواهید دید!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا