دنیای وب

10 نکته برای افزایش اثربخشی بازاریابی رسانه های اجتماعی

همه ما می دانیم که رسانه های اجتماعی یک ابزار بازاریابی قدرتمند است و زمانی که به درستی از آن استفاده شود، بسیار موثر است. با این حال، اگر به روشی نادرست استفاده شود، فقط می تواند اتلاف وقت باشد.

نکات این مقاله برای کمک به شما در استفاده عاقلانه و موثر از زمان خود هنگام کار با بازاریابی رسانه های اجتماعی طراحی شده است.

  1. مهم است که در صورت امکان هر روز محتوای با کیفیت بالا را در وبلاگ قرار دهید. از نظر آماری، شما پنج برابر بیشتر از یک بار در هفته یا کمتر از وبلاگ نویسی، ترافیک دریافت خواهید کرد. محتوای با کیفیت بالا مرتبط با وب سایت شما برای موفقیت شما ضروری است.
  2. این یک حرکت واقعا خوب برای ادغام خدمات مشتری در شبکه های اجتماعی است. همچنین مهم است که صفحات رسانه های اجتماعی خود را به درستی سازماندهی کنید تا مشتریان شما بتوانند به راحتی و به سرعت آنچه را که نیاز دارند پیمایش کنند.
  3. استراتژی مفید دیگر استفاده از توافق نامه های غربالگری است. ارائه جوایز به کاربرانی که به اقدامات خاص شما به سرعت پاسخ می‌دهند، راهی عالی برای بازگرداندن کاربران است.
  4. رضایت مشتری تا حد زیادی پیش می رود. وقتی یک مشتری مرتباً در صفحه شما پست می گذارد، ارزش آن را بدانید. تماس مستقیم با آنها اغلب ارزش زمانی را دارد که آن را در عمل به کار می برید. هر از چند گاهی چیزها یا پیشنهادهای زیادی به آنها بدهید که باعث خوشحالی آنها می شود و آنها را ادامه می دهد.
  5. هر چیزی که می فروشید، ایده خوبی است که یک بخش اختصاصی داشته باشید که راه حل ها و ایده ها را ارائه می دهد، به خصوص برای افرادی که تازه وارد محصول شده اند. این کمک می کند تا شما را از سایر سایت هایی که فقط می فروشند متمایز کنید. این به وب سایت شما مشروعیت و قدرت بیشتری می دهد.
  6. وسوسه نشوید که از طریق توییت‌هایتان به خودتان ببالید. یکی از مقامات در این زمینه می گوید توئیت های مربوط به دستاوردهای شخصی باید به دوستان و خانواده سپرده شود. از جنبه تجاری، چنین توییت هایی اغلب معکوس هستند.
  7. اگر می‌خواهید مشتریانتان شما را «دوست داشته باشند»، دلیل بیاورید. مثلاً در اولین سفارش به آنها جایزه یا قیمت ویژه بدهید. کاری انجام دهید که آنها راضی شوند که در سایت های دیگر به شما رای دهند.
  8. مهم است که نمادهای “اشتراک گذاری” و پیگیری اجتماعی را در وب سایت خود و همه تعاملات خود قرار دهید.
  9. بسیاری از آنها متعجب می شوند که بدانند بهتر است چند نفر را دنبال کنید. موتورهای جستجو برای کسانی که فالوورهای زیادی دارند، اما افراد زیادی را دنبال نمی کنند، ارزش بیشتری قائل هستند. بنابراین در مورد آنچه که برای دنبال کردن انتخاب می کنید، انتخابی باشید.
  10. البته مهارت های اجتماعی در رسانه های اجتماعی نقش محوری دارند. برای کسی که از رسانه های اجتماعی فقط برای سرگرمی استفاده می کند، جامعه به طور طبیعی پیش می آید، با این حال، برای بسیاری از ما که درگیر پول درآوردن هستیم، ادامه دادن به موضوع اجتماعی می تواند چالشی باشد. یک راه خوب برای نظارت بر خود این است که به طور منظم وب سایت های دیگر را بخوانید و در آنها به دنبال استراتژی هایی بگردید که به شما کمک کند. همچنین بسیاری از وب سایت ها و کتاب های خوب در رسانه های اجتماعی وجود دارد که می توان آنها را بررسی کرد.

اگر این نکات را رعایت کنید، قطعا مهارت های بازاریابی شبکه های اجتماعی خود را افزایش خواهید داد. صرف زمان برای درک نحوه عملکرد سیستم های رسانه های اجتماعی ارزش آن را دارد. پیشرفت های بزرگی در کار خود خواهید دید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.
دکمه بازگشت به بالا