[ad_1]
1 وبلاگ خود را تبلیغ کنید
گفته می شود ComScore بیش از 346 میلیون نفر در سراسر جهان را می خواند. اما داشتن یک وبلاگ تضمین نمی کند که مردم آن را بخوانند.
- وبلاگ خود را با دایرکتوری های معروف ثبت کنید
- با ارسال لینک به وبلاگ جدیدترین پست های وبلاگ خود را در پروفایل LinkedIn و Facebook قرار دهید
- مهمترین وبلاگهای موجود در زمینه خود را بخوانید سپس نظرات خود را با اطلاعات مفید و پیوندها به وبلاگ یا وب سایت خود ارسال کنید.
2 رسانه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی می تواند راهی عالی برای پخش کلمه در مورد شرکت یا محصول شما باشد. این امر به ایجاد مواجهه و علاقه از جامعه کمک می کند.
- آیا می دانید فیس بوک بیش از 200 میلیون کاربر دارد؟ فیس بوک به شما امکان می دهد صفحات فن رایگان را در مورد شغل خود ایجاد کنید.
- LinkedIn یک شبکه حرفه ای است که به شرکتها اجازه می دهد پروفایل ها را ایجاد کنند.
- حضور خود را در شبکه های اجتماعی مدیریت کنید و در اشتراک گذاری مداوم با اتصالات خود شرکت کنید. Nutshell Mail خدماتی است که خلاصه ای از به روزرسانی های شبکه های اجتماعی خود را در صندوق های دریافتی خود در یک پیام الکترونیکی واحد که طبق برنامه خود برای آنها ارسال می کند در اختیار کاربران قرار می دهد.
3 نظارت بر حضور خود در فضای مجازی
همه ما در مورد Google-ing برای یک شخص یا چیزهایی شنیده ایم … آنچه را که به طور آنلاین درباره شما و شغل شما ارسال می شود نظارت کنید. فرض کنید که مشتریان و چشم اندازهای شما از آنچه در آنجا می گذرد آگاه هستند.
جستجوی نام شما در Google و Twitter می تواند موارد مهم بسیاری را برای شما تعریف کند:
- آنچه مردم در مورد شغل شما می گویند
- این که آیا کسب و کار شما بدون اجازه شما در حال استفاده است
- خواه شخص دیگری از نام شخصی یا شغل شما استفاده کند
اگر شهرت شما با مشکل روبرو شده است و اطلاعات منفی یا نادرستی پیدا کرده اید ممکن است برای حل مشکل به کمک حرفه ای نیاز داشته باشید. ارزیابی نیاز به نمایندگی قانونی یا روابط عمومی و راه حل های انتشار مطبوعات را ارزیابی کنید.
4 با پیام و مارک خود به صورت آنلاین سازگار باشید
ابزارهای ارتباطی بازاریابی را در تجارت خود هماهنگ و یکپارچه کنید. با این کار پیام برندسازی برای مشاغل از هر نظر سازگار خواهد بود.
- ترکیب اتصالات به از بین بردن سردرگمی مصرف کننده و ایجاد قدرت برند کمک می کند.
- کلیه گزینه های رسانه های تبلیغاتی طراحی های خلاقانه و تلاش های روابط عمومی باید با پیام رسانه ها و عموم مردم مطابقت داشته باشد تا فرد مناسب تبلیغ یا قطعه بازاریابی را ببیند و یا بشنود و بتواند تجارت و قوام برند خود را بشناسد.
5 برنامه SEO در وب سایت شما
SEO راهی عالی برای افزایش آنلاین درآمد خود است. SEO به شما امکان می دهد:
- محتوای و ناوبری سایت خود را برای بهبود کامل آن توسعه داده و رتبه بندی کنید
- ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید
- قرار گرفتن در معرض اینترنت خود را به حداکثر برسانید
6 با پرداخت هر بازاریابی (PPC) بازاریابی سایت خود را بهبود بخشید
قبل از اجرای کمپین PPC الگوهای ترافیکی را برای کلمات کلیدی خود و همچنین قیمت های پیشنهادی برای آن شرایط جستجو کنید تا بتوانید به طور موثر برنامه ریزی و بودجه ای را برای کمپین خود داشته باشید.
- تبلیغات برتر خود را دنبال کنید تا تعیین کنید که بیشترین ترافیک به وب سایت شما منجر می شود و این باعث ایجاد درآمد برای کسب و کار شما می شود.
- اگر به طور صحیح اداره شود PPC می تواند ابزاری فوق العاده مقرون به صرفه باشد. در نظر بگیرید که یک کارشناس مدیریت تبلیغات استخدام کنید صفحات فرود را برای تبلیغات خود بهینه کنید و معیارها را ردیابی کنید.
7 با کمپین های بازاریابی ایمیلی از مشتریان خود بمانید
کمپین های بازاریابی ایمیل کسب و کار باید نماینده برند و تصویر شرکت باشند.
- کمپین های ایمیل به شما امکان می دهد تا از مشتریان و مشتریان بالقوه جلوتر باشید.
- راه حل های بازاریابی از طریق پست الکترونیکی تجربه تعاملی با مشتریان شما ارائه می دهد.
8 بازار در وب
بسیاری از ابزارهای قدرتمند رایگان در اینترنت وجود دارند که می توانند به بازاریابی مشاغل شما در وب کمک کنند. در اینجا چند مورد در نظر گرفته شده است:
- اسلایدها را به اشتراک بگذارید – ارائه ها را به اشتراک بگذارید
- You Tube – فیلم ها را به اشتراک بگذارید
- فلیکر – به اشتراک گذاری عکس
- – به اشتراک گذاشتن صفحات وب
- Amazon.com – نظر خود را به اشتراک بگذارید!
ارائه های خود را برچسب گذاری کنید و آنها را در وبلاگ یا وب سایت خود جاسازی کنید
عکاسی و بارگذاری ارائه را در نظر بگیرید. فیلم ها را هنگام مصاحبه با متخصصان صنعت یا بررسی های ویژه مشتری درباره شغل خود ارسال کنید.
این یک روش عالی برای مشاهده نمونه کارها یا به اشتراک گذاری عکسهای ارائه شده شما است.
سرویس آموزش کتاب اجتماعی که به شما امکان می دهد تمام نشانک های خود را در اینترنت ذخیره کنید سپس آنها را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید.
هنگام خواندن کتاب در زمینه خود آن را در آمازون مرور کنید.
9 شما می توانید از طریق انتشار مطبوعات الکترونیکی و مقالات صنعت میزان مواجهه خود با رسانه ها را افزایش دهید
روابط عمومی به شما این امکان را می دهد تا در بازارهای هدف تجارت خود حداکثر میزان مواجهه خود را داشته باشید. همچنین به شما امکان می دهد رتبه های جستجوی اینترنتی خود را ارتقا دهید.
همچنین داستانی را که گزارشگران و ویراستاران با آنها کار می کنند کشف کنید و از لینک هایی مانند:
- کمک پیتر شانکنمن برای خبرنگار HARO
- PitchRate.com
10 یک متخصص صنعت باشید
به سؤالاتی که می دانید در سایتهایی مانند پاسخ های یاهو یا پاسخ های لینک شده پاسخ دهید. هر دو با موتورهای جستجو بسیار رتبه بندی می کنند و باعث افزایش ترافیک به وب سایت شما می شوند.
کپی رایت 2010 راه حل های بازاریابی ALR LLC. کلیه حقوق محفوظ است.
[ad_2]