10 نکته برای ساخت لیست ایمیل

[ad_1]

ایمیل

بیشتر بازاریابان موفق از اهمیت ایجاد لیست های ایمیل می دانند. در واقع ، ایجاد یک لیست ایمیل برای مشتریان بالقوه در بازار هدف یکی از کلیدهای رشد موفقیت آمیز تجارت آنلاین است.

چندین روش برای ایجاد لیست ایمیل خود وجود دارد ، از جمله:

بازار هدف را انتخاب کنید. چه کسی محصول یا خدمات شما را می خواهد یا به آن نیاز دارد؟ شناسایی بازار هدف شما اولین قدم برای ساختن لیست ایمیل شماست.

کیفیت بیش از کمیت می توانید لیستی از هزاران مشترک را بدست آورید ، اما اگر آن مشترکان به موقعیت شما علاقه ای ندارند ، به سادگی وقت خود را تلف می کنید. اطمینان حاصل کنید که افرادی را که علاقه مند به خرید محصول یا خدمات شما هستند ، هدف قرار داده اید.

از دستگاه پاسخگو استفاده کنید. کاملاً ضروری است که اعضای لیست شما تأیید کنند که قبلاً در لیست شما مشترک شده اند. ساده ترین راه برای بررسی اشتراک ، بهره گیری از یک پاسخ دهنده خودکار ، مانند Aweber است. هربار که شخصی لیست شما را به اشتراک بگذارد ، مخاطب خودکار به طور خودکار ایمیلی را به مشترک ارسال می کند و از او می خواهد تا تأیید کند که واقعاً می خواهد در این لیست باشد.

هرزنامه ارسال نکنید. آخرین چیزی که می خواهید ، شهرت به عنوان هرزنامه است ، بنابراین ایمیل هایی را برای افرادی که به شما اجازه انجام این کار را نداده اند ، ارسال نکنید. علاوه بر این که اسپم در ایالات متحده غیرقانونی است ، بیشتر افراد ایمیل های اسپم را نمی پذیرند.

طراحی صفحه فشرده سازی. یک صفحه فشار به سادگی یک صفحه وب است که برای ثبت نام و آدرس ایمیل کسانی که مایل به عضویت در لیست شما هستند طراحی شده است. برخی از کارشناسان بازاریابی آنلاین ، طراحی صفحه فشار چند صفحه ای را توصیه می کنند. هر یک از این صفحات باید حاوی اطلاعات مفیدی برای بازار هدف باشند.

جعبه اشتراک را بسیار قابل مشاهده کنید. بازدید کنندگان از صفحه فشرده سازی شما باید بتوانند جعبه انتخاب شما را به راحتی مشاهده کنند ، بنابراین مطمئن شوید که آن را در یک مکان بسیار مرئی ، مانند بالای صفحه اصلی خود قرار داده اید.

چیزی را به صورت رایگان به مشترکان پیشنهاد دهید. یکی از بهترین راهها برای ترغیب مردم به عضویت در لیست شما [http://www.rockettheprofit.com/email_marketing2.htm] این است که به آنها چیزی بدهید – مثل کتاب الکترونیکی یا گزارش – به صورت رایگان.

روشهای مختلفی برای هدایت ترافیک به صفحه فشرده سازی خود پیدا کنید. برای اینکه مشتریان بالقوه در لیست شما مشترک شوند ، باید روشهای مختلفی را برای هدایت ترافیک به صفحه فشرده سازی خود امتحان کنید. پیوندهایی به صفحه فشار خود را در امضای ایمیل خود ، در امضایتان در هر تالار گفتگو و وبلاگ خود وارد کنید. همچنین ممکن است بخواهید از Google AdWords و بازاریابی مقاله به عنوان راهی برای هدایت ترافیک به صفحه فشرده سازی خود استفاده کنید.

لیست خود را به خوبی رفتار کنید. افراد در لیست شما مشترک می شوند زیرا به اطلاعاتی که شما ارائه می دهید علاقه مند هستند ، بنابراین با تهیه مطالب مداوم با ارزش برای آنها به خوبی رفتار کنید. علاوه بر این ، از ارسال بیش از حد ارائه های فروش خودداری کنید ، یا ممکن است برخی از مشترکان بیگانه شوند و باعث عدم اشتعال آنها شوند.

محتوای ارزشمند ارائه دهید. اگر نامه منظم را به لیست خود ارسال می کنید ، اطمینان حاصل کنید که این اطلاعات پر از اطلاعاتی است که مشترکان شما می خواهند. برای تبدیل اعضای لیست خود به مشتریان پرداخت کننده ، همواره در حالی که پیشنهادهای فروش خود را محدود می کنید ، محصولاتی را که فکر می کنید از آنها می توانند سود ببرند ، به آنها ارزش ارائه دهید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا