[ad_1]
بیشتر قوانین نوشتن در مجلات الکترونیکی و خبرنامه ها برای نوشتن پست برای وبلاگ شما اعمال می شود اما تفاوت های مهمی وجود دارد. این 10 نکته را در ذهن داشته باشید و محتوای عالی وبلاگ را منتشر خواهید کرد که منجر به جذب مشتری و مشتری در بازار تخصصی شما می شود.
1 با توجه به خواننده بنویسید. WIIFM را به خاطر می آورید؟ این اصطلاحات بازاریابی برای What In It For Me است؟ این همان چیزی است که باید در ذهن داشته باشید. خواننده برای جستجوی پست شما را می خواند.
2 آن را ارزشمند و ارزشمند کنید. وقت مردم را تلف نکنید. اگر چیزی برای گفتن ندارید مشکلی نیست بسیاری از مردم این کار را می کنند. بنابراین مقالات آنها را به اشتراک بگذارید مصاحبه کنید و کتابی را مرور کنید.
3 پیش نویس های چاپ را اصلاح کنید برای اشتباهات غلط نوشتاری و اشتباه. شما با موهای کثیف بیرون نمی روید یا یک جوراب از دست می دهید پس چرا غلط املایی ارسال کنید؟ با پرداخت مواد خود به خوانندگان خود احترام بگذارید.
4 کوتاه و ساده عزیزم (بوسه). بیشتر افراد از اسکنر استفاده می کنند. ممکن است حرف های زیادی برای گفتن داشته باشید و فکر کنید سرگرم کننده است و همچنین ممکن است باشد. اما مردم آنلاین می خوانند و وقت ندارند. سریع به اصل مطلب می رسیم. انتشار مکرر پست کوتاه فرمت بهتری نسبت به انتشار مقالات طولانی هر چند هفته است.
5 آن را زنده نگه دارید آن را سریع و زیبا کنید. حتی اگر نویسنده طبیعی نیستید می توانید برای وبلاگ خود بنویسید. فقط بنویسید مثل اینکه با دوست خود صحبت می کنید … یا خودتان! به یاد داشته باشید که سریع به این مرحله برسید. قانون 5 W روزنامه نگار را در بند اول در نظر بگیرید: چه کسی چه چیزی چرا کی و کجا.
6 اغلب متصل شوید. این باعث ایجاد اعتبار می شود و شما را به عنوان یک متخصص در زمینه خود جای می دهد. مردم وقت ندارند که بفهمند دیگران چه کاری انجام می دهند باید به آنها اطلاع دهید. پیوند به سایر وبلاگ ها و وب سایت ها همچنین به شما کمک می کند شبکه ای از ارتباطات ایجاد کنید که به نوبه خود به وبلاگ شما پیوند دهند.
7 اغلب از کلمات کلیدی استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا هدف خود را حفظ کنید و موتورهای جستجو وبلاگ شما را دوست خواهند داشت. رتبه شما بالا می رود. این یکی از دلایلی است که ما باید بیانیه های هدف شما را قبل از شروع وبلاگ شما بنویسیم. هرچه هدف شما روشن تر باشد پیگیرانه در ارائه پیام های هدفمند خواهید بود. هرچه تعداد کلمات کلیدی شما بیشتر باشد نتایج موتور جستجوی شما بهتر است.
8 واضح بنویسید (جملات کوتاه فقط یک مفهوم در هر جمله). بدون گفتار و اصطلاحات مضاعف ؛ در یک جمله بیش از یک ایده وجود ندارد – خوانندگان را مجبور نکنید در مورد معنی آن فکر کنند. با قاشق به آنها غذا دهید. از ویرگول و خط فاصله آزاد استفاده کنید.
9 طوری بنویسید که انگار دارید صحبت می کنید. عبارات متداول گفتاری اشکالی ندارند.
مثال ها:
برو نتیجه گیری کن
حتی به آنجا نرو …
حالا من از شما می پرسم …
شما آن را دوست دارم …
(و محدوده سنی خوانندگان خود را بخاطر بسپارید …)
10 از یک عنوان واضح استفاده کنید و از اظهارات جسورانه نترسید (اما مردم را نیز گمراه نکنید). آن را شاد نگه دارید و از کلمات کلیدی استفاده کنید. مثال: کد HTML Ex-Techno-Weenie Masters
پاداش: بعد از نوشتن پست و قبل از زدن دکمه ذخیره
با استفاده از این چک لیست برخی سوالات را هنگام خواندن اشتباه تایپی و گرامری از خود بپرسید:
__ آیا موضوع فقط برای کسانی که عنوان را می خوانند روشن است؟
__ آیا پاراگراف ابتدایی می گوید داستان در مورد چه کسی و چیست و چرا خواننده باید به آن علاقه مند شود؟
__ آیا احتمال دارد زاویه دید شما مورد توجه اخبار باشد؟
__آیا کسی که چیزی راجع به این موضوع نمی داند می تواند این پست را درک کند؟
__ آیا پست فاقد اصطلاحات است؟
__ آیا آنها به سبک روزنامه نگاری نوشته شده اند و آیا سعی می کنید عینی باشید؟
__ آیا عنوان و پست با کلمات کلیدی و عباراتی پر شده است که موتورهای جستجو را به خود جلب می کند؟
__ آیا به یاد داشتید که در پایان سوالی از خوانندگان خود بپرسید یا چیزی برای ایجاد انگیزه در خوانندگان برای اظهار نظر؟
__ یادتان باشد که همیشه با در نظر داشتن WIIFT ذهن خواننده را بنویسید؟ (چه فایده ای دارد؟)
[ad_2]