[ad_1]
وبینارهای عالی مشتریان فروش واجد شرایطی را ایجاد می کنند. آنها برنامه ریزی تمرین و پیگیری مداوم را انجام می دهند. در اینجا 10 نکته وجود دارد که قطعاً برای شما مفید خواهد بود.
- برنامه ریزی برنامه ریزی برنامه ریزی یک برنامه وبینار ایجاد کنید که شامل برنامه ها سخنرانان اصلی روند ثبت نام بودجه تبلیغات معیارهای موفقیت و پیگیری باشد.
- زمان بندی همه چیز است با مراجعه بیشتر افراد به وبینار خود برنامه ریزی کنید.
- اگر مخاطبان شما میهن پرست هستند اواسط بعدازظهر یک وبینار برگزار کنید به این ترتیب مردم از همه مناطق می توانند در آن شرکت کنند.
- سه شنبه ها و چهارشنبه ها به طور کلی بهترین هستند. مردم فقط هفته خود را شروع یا پایان نمی دهند.
- مخاطبان اصلی خود را مطالعه کرده و توسعه دهید استراتژی بازاریابی هدفمند.
- منابع مختلف پیام و تبلیغات را امتحان کنید. خلاق بودن. ببینید چه چیزی مفید است.
- فعال سازی شبکه. دهان به دهان کلید است بنابراین پیوند دعوت از همکار را در همه مبادلات با شرکت کنندگان بالقوه قرار دهید.
- اطمینان حاصل کنید که محتوا آموزنده و سخنرانان شما جذاب هستند.
- از تیم فروش خود کمک بگیرید.
- تمام کارمندان بازاریابی خود را درگیر کنید.
فراموش نکن – همه بلندگوها باید از تلفن ثابت با هدفون استفاده کنند و یک نسخه کاغذی از ارائه در مقابل خود داشته باشند.
- فناوری بی عیب نیست. برای همه بدبختی ها آماده شوید. حداقل یک بار از طریق این پوشش ها برنامه ریزی کنید:
- فناوری کنفرانس وب
- نمایش و زمان برگزاری وبینار
- پرسش و پاسخ
- چگونه می توان با از دست دادن دسترسی صوتی یا وب مقابله کرد
[ad_2]