10 نکته عالی در سراسر وب

[ad_1]
وبینارهای عالی مشتریان فروش واجد شرایطی را ایجاد می کنند. آنها برنامه ریزی تمرین و پیگیری مداوم را انجام می دهند. در اینجا 10 نکته وجود دارد که قطعاً برای شما مفید خواهد بود.

  1. برنامه ریزی برنامه ریزی برنامه ریزی یک برنامه وبینار ایجاد کنید که شامل برنامه ها سخنرانان اصلی روند ثبت نام بودجه تبلیغات معیارهای موفقیت و پیگیری باشد.
  2. زمان بندی همه چیز است با مراجعه بیشتر افراد به وبینار خود برنامه ریزی کنید.
  • اگر مخاطبان شما میهن پرست هستند اواسط بعدازظهر یک وبینار برگزار کنید به این ترتیب مردم از همه مناطق می توانند در آن شرکت کنند.
  • سه شنبه ها و چهارشنبه ها به طور کلی بهترین هستند. مردم فقط هفته خود را شروع یا پایان نمی دهند.
  • ترویج آن – اگر آن را بسازم آنها می آیند؟ بستگی دارد آیا آنها در مورد آن می دانند؟ آیا آنها اهمیتی می دهند

    • مخاطبان اصلی خود را مطالعه کرده و توسعه دهید استراتژی بازاریابی هدفمند.
    • منابع مختلف پیام و تبلیغات را امتحان کنید. خلاق بودن. ببینید چه چیزی مفید است.
    • فعال سازی شبکه. دهان به دهان کلید است بنابراین پیوند دعوت از همکار را در همه مبادلات با شرکت کنندگان بالقوه قرار دهید.
  • وبینارها در خلا happen اتفاق نمی افتند. اطمینان حاصل کنید که وبینارهای خود را در استراتژی کلی بازاریابی خود بگنجانید.
  • مخاطبان خود را جذب کنید ایمیل وب لیست کارها و تلفن فقط برخی از حواس پرتی هایی است که بلندگوها برای محتوا رقابت می کنند.

    • اطمینان حاصل کنید که محتوا آموزنده و سخنرانان شما جذاب هستند.
    • از تیم فروش خود کمک بگیرید.
    • تمام کارمندان بازاریابی خود را درگیر کنید.
  • انجام نظرسنجی ها این فرصت را از دست ندهید که نظر مخاطبان خود را جویا شوید. از وبینار خود استفاده کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد مخاطبان و آنچه که آنها به آنها اهمیت می دهند کسب کنید.
  • تمرین کنید تمرین کنید تمرین کنید و برای بدترین حالت برنامه ریزی کنید – بلندگوهای خود را آموزش دهید. مراجعه به وبینار با درخواست حضوری بسیار متفاوت است.

    فراموش نکن – همه بلندگوها باید از تلفن ثابت با هدفون استفاده کنند و یک نسخه کاغذی از ارائه در مقابل خود داشته باشند.

    • فناوری بی عیب نیست. برای همه بدبختی ها آماده شوید. حداقل یک بار از طریق این پوشش ها برنامه ریزی کنید:
    • فناوری کنفرانس وب
    • نمایش و زمان برگزاری وبینار
    • پرسش و پاسخ
    • چگونه می توان با از دست دادن دسترسی صوتی یا وب مقابله کرد
  • یک فروشنده کنفرانس خوب انتخاب کنید فروشندگان کنفرانس وب زیادی وجود دارند. آیا سایز شما می تواند اندازه شما را تحمل کند و در صورت بروز مشکل از شما پشتیبانی کند؟
  • بیشترین بهره را از ضبط خود ببرید هر بار که شخصی برای رویداد شما ثبت نام می کند این فرصت را دارید که درباره علایق و نیازهای او بیشتر بدانید. نقاط تماس مختلف مانند دموها و بارگیری مقاله سفید را در همه ایمیل های ثبت نام قرار دهید. فراموش نکن فرآیند ضبط را تا آنجا که ممکن است خودکار کنید و مطمئن شوید که معیارهای شما آنچه اتفاق می افتد را ثبت می کنند.
  • به مخاطبان خود احترام بگذارید مردم وقت خود را از روز خود می گذرانند زیرا به حل یک مشکل علاقه مند هستند. فروش سخت کار نمی کند. فروش نرم انجام می دهد.
  • [ad_2]

    نمایش بیشتر

    دیدگاهتان را بنویسید

    دکمه بازگشت به بالا