[ad_1]
اگر با نویسنده ای صحبت کنید آنها به شما می گویند که نوشتن کتاب آنها یک قسمت آسان است – در مقایسه با بازاریابی و جذب مردم برای خرید آن!
می توانید به یک کتابفروشی بروید و کتابی درباره چاپ کتاب خود یا با جستجوی Google برای چاپ کتاب دریافت کنید. (دن پوینتر توصیه می کند کتابی را چاپ کنید – از طرف معلمی که در حال چاپ آن هستید). همچنین می توانید ویرایشگر خوبی برای کمک به شما در زمینه نسخه خطی تهیه کنید. اگر واقعاً نمی خواهید همه این کارها را انجام دهید و می خواهید کتاب شما به سرعت منتشر شود می توانید به بخش iuniverse یا lulu بروید و کتابی متناسب با نیازهای خود تهیه کنید. این امر برای نویسندگان ماهر First Print-On-Demand (POD) نامیده می شود. آنها سند شما را می گیرند و به کتاب تبدیل می کنند. FedExKinkos در خود بازی تولید کتاب گنجانده شده است.
اکنون تولید کتاب امری عادی است. به همین دلیل است که می بینیم افراد زیادی کتاب می سازند.
اما آیا کتابها برای فروش هستند؟ پس از بررسی کتاب از چاپگر / ناشران – کار اصلی آغاز می شود. اکنون زمان تبلیغ و فروش کتاب شماست. شما فقط یک کار را باز کردید شما به عنوان یک کسب و کار جدید به یک طرح کسب و کار با دانش زیادی در مورد رشته خود و یک مشاور خوب نیاز دارید. آمار متداولی که باید طبق منابع صنعت کتاب بدانید: هر ساله بیش از 150000 کتاب جدید منتشر می شود. و ما اغلب لیستی از نویسندگان مشابه را در لیست پرفروش های نیویورک تایمز مشاهده می کنیم.
من به عنوان مبلغ بیش از یک دهه در زمینه ادبیات مسیحی دیده ام که چه چیزی پرواز می کند و چه چیزی جذاب است. قبل از شروع این کار گران قیمت (آماده باشید حداقل 2500 تا 10 هزار دلار برای تبدیل تولید و تبلیغ هزینه کنید) می خواهم آنچه را که شما را به یک پرفروش ترین تبدیل کرده است با شما به اشتراک بگذارم:
عنوان 1 – مهم جالب است؟ آیا اگر آن را نخواند چیز دیگری می داند؟
موضوع 2 – مردم کتاب را از روی جلد آن قضاوت می کنند. مطمئن شوید که مشت کافی دارد تا در میان هزاران کتاب دیگر روی قفسه بایستد. تمیز مرتب و راحت – اما جالب است؟ یک حرفه ای استخدام کنید!
3 تأکید: آنچه دیگران در مورد شما می گویند مهم است. هویت این افراد از اهمیت بیشتری برخوردار است. به بهترین کلمات از بهترین افراد دسترسی پیدا کنید. این کتاب قبل از اینکه دهان باز کنید به شما می فروشد.
Writer Letter 4 – آیا مورد دیگری در این زمینه دارید؟ آیا شما وبلاگ نویسی می کنید؟ آیا مخاطبان مورد علاقه خود را برای آنچه می نویسید دارید؟
دانش 5 بازار برای دریافت کتاب – و اعتبار نویسنده در آن بازار. نویسنده باید با پاسخ واقعی به نیازهای آن بازار با تصدیق آن بازار و انتقال پیام درست به آن بازار برای خود بازاری ایجاد کند.
زمان 6 – به وقایع دیگری که در سراسر جهان / جامعه اتفاق می افتد مربوط شوید. آیا فیلم آهنگ یا نمایشی وجود دارد که در مورد موضوعی که شما در مورد آن صحبت می کنید صحبت کند؟ آیا وقتی روزنامه ها درباره شما صحبت می کنند مرتباً روزنامه می خوانید و به هیئت تحریریه پاسخ می دهید؟
7 تبلیغات – پیام درست را در رسانه مناسب در زمان مناسب دریافت کنید.متوقف نشد
رسانه 8 – دوکا. کیک را سرخ کنید. پذیرایی از رادیو تلویزیون و روزنامه ها و روزنامه ها و مجلات الکترونیکی. سازگار (با تبلیغات نیز هست).
قسمت 9 – اگر می خواهید بزرگترین فروشنده باشید باید کتابهای خود را داشته باشید. فراموش نکنید که برای ورود به فروش کتاب با یک خرده فروش یا عمده فروش ثبت نام کنید. (آمازون توزیع ملی نیست. یک وب سایت است.) بهترین فروشندگان در کتابفروشی ها به فروش می رسند و فقط از خرده فروشان و عمده فروشان سفارش می گیرند. (به راهنمای بازاریابی خرده فروشان Sally Stuart Christian Writers مراجعه کنید. توجه: آنها باید یک مقاله کوچک و یک برنامه بازاریابی جدی داشته باشند که باید در نظر گرفته شود).
10 شفاهی – بهترین تبلیغ. هرچه وزوز بیشتری در مورد کتاب خود داشته باشید بهتر است. چگونه می توانید کتاب خود را محبوب کنید؟ با ارتباط با فرهنگ آنها و ایجاد پیام در رسانه ها. از هدف خود مبنی بر گرانترین فروشنده خود فروگذار نکنید – و اگر به روند تبلیغات متعهد باشید و برای تأیید دعا کنید این امر محقق خواهد شد.
[ad_2].