[ad_1]
حتی اگر این هنرمند استعداد برجسته ای داشته باشد معاملات ضبط بدون بازاریابی موسیقی هرگز از آسمان سقوط نمی کند و در دامان شما فرود نمی آید. در این عصر اینترنت A&R در اکثر شرکت های ضبط صدا مانند گذشته نیست بنابراین این بازیگران به دنبال هنرمندانی هستند که از قبل فروش سی دی دارند طرفداران زیادی دارند و واقعاً ظاهر و احساس فروش بیشتری دارند.
ما لیست نکات بازاریابی را در 100 نکته برای بازاریابی موسیقی شما ایده های عالی بیشتری در اینجا دنبال می شوند بنابراین هر کدام را که دوست دارید ویرایش کنید!
نکته تبلیغاتی شماره 55 فایلهای MP3 را با نام یا نام گروه خود نه فقط با نام آهنگ تگ کنید. آنها باید بدانند که چه کسی این ماده را وقتی ماهها بعد اتفاق افتاده است تهیه کرده است.
نکته تبلیغاتی شماره 56 من میدونم تو کی هستی! یک دسته مناسب وارد کنید تا بتوانید پیدا شوید. افراد باید بتوانند صدای شما را در کلاسی قرار دهند که بتوانند آن را تشخیص دهند. ممکن است بخواهید از یک صدای خسته کننده جدید استفاده کنید که خوب است اما هنوز هم دسته های کلی وجود دارد که مردم در فروشگاه های ضبط صدا یا آنلاین به دنبال آنها می گردند و شما باید آنها را در یک مورد پیدا کنید.
نکته تبلیغاتی شماره 57 پرتاب گوش کن با فروشگاه های ضبط کافه ها کتابخانه ها مراکز خرید مناطق تفریحی گالری ها فروشگاه های لباس عالی یا کلوپ های شبانه که می خواهند از موسیقی محلی پشتیبانی کنند تماس بگیرید. شنوندگان رایگان می توانند جلسه بحث و گفتگوی تخفیف همراه با کوپن داشته باشند.
نکته تبلیغاتی شماره 58 این کار را ساده احمقانه انجام دهید وب سایتهایی که بارگیری آنها مدت طولانی طول می کشد پیمایش آنها آسان نیست و جالب نیستند توجه بیننده را به اندازه کافی حفظ نمی کند تا بتواند شما را بشناسد. بنابراین وب سایت شخصی یا هر وب سایتی را قابل شخصی سازی نکنید آنقدر در معرض دید باشد که فرصتی بالقوه را از آن دور کند.
نکته تبلیغاتی شماره 59 به جوامع و سازمانهای محلی بپیوندید مرتباً به جلسات بروید و توجه کنید. به فرصت های گفتن گوش فرا دهید و شاید داوطلب شوید. به آنها کمک کنید و آنها به شما کمک خواهند کرد. سازمانهای غیرانتفاعی احتمالاً به رسانه هایی دسترسی پیدا می کنند که ممکن است در معرض دید شما قرار بگیرند.
نکته تبلیغاتی شماره 60 ایستگاه های رادیویی عمومی و محلی را که نوع موسیقی شما را پخش می کنند بررسی کنید و سعی کنید کمی زمان برای پخش داشته باشید.
نکته تبلیغاتی شماره 61 شما بسیاری از منفی ها و منفی ها را خواهید شنید. این انتظار می رود زیرا سلیقه همه متفاوت است. امیدوارم کسی انتقادهای سازنده ای به شما وارد کند. از او بیاموزید که چه می توانید داشته باشید اما به حرکت خود ادامه دهید.
نکته تبلیغاتی شماره 62 خود را به عنوان یک بسته کامل توسعه دهید. شرکت های ضبط صدا مانند روز در A&R هزینه نمی کنند. خود را به عنوان یک هنرمند موسیقی ماهر آموزش دهید و خود را به همین ترتیب معرفی کنید.
نکته تبلیغاتی شماره 63 سخنرانی آسانسور – اگر فقط یک ضربه داشته باشید تا در 30 ثانیه یا کمتر تأثیر بگذارد می توانید این کار را انجام دهید؟ شما به آن نیاز خواهید داشت بنابراین آن را تمرین کنید!
نکته تبلیغاتی شماره 64 کنسرت های خود را در وب سایت تبلیغات دسته بندی Craigslist Backpage و سایر سایت های سایت خود قرار دهید.
نکته تبلیغاتی شماره 65 موسیقی خود را به مسابقات ترانه سرایی مسابقات نوازنده و آواز ارسال کنید – با American Idol امتحان کنید آه!
نکته تبلیغاتی شماره 66 برای گفتگو با طرفداران با استفاده از وب سایت خود یک کنفرانس رایگان برقرار کنید. تماس را ضبط کنید و با ارسال یک فایل MP3 به سایت خود آن را ردیابی کنید. آن را با تمام ارزش تبلیغ کنید.
نکته تبلیغاتی # 67 هرگز کالای ضعیفی را عرضه نکنید یک متخصص حرفه ای ارسال کنید و فقط بهترین نسخه های نمایشی و نسخه های جدید را ارسال کنید.
نکته تبلیغاتی شماره 68 توصیفات و نظرات را از VIP دریافت کنید و اگر لازم است به صورت محلی شروع کنید. آن را به پرونده مطبوعاتی خود اضافه کنید.
نکته تبلیغاتی شماره 69 اطمینان حاصل کنید که فروش بالقوه می تواند در سایت شما و یا در یک پیشنهاد تسهیل شود. روند پرداخت را ایمن مطمئن و آسان کنید.
نکته تبلیغاتی # 70 آیا در خانه کنسرت دارید؟ محله را به حیاط خانه خود دعوت کنید.
نکته تبلیغاتی شماره 71 به هواداران خود فرصت دهید در پشت صحنه در پشت صحنه با اطلاعات گروه و ویدیوها مطالعه کنند. این اطلاعات بسیار خوبی است که باید در خبرنامه شما بگنجانید – افرادی که در آنجا ثبت نام کرده اند تا عمداً درباره شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.
نکته تبلیغاتی # 72 خوبها را با بدها بردارید و همه چیز را مهربان بگیرید. شما باید تصویر خود را تمیز نگه دارید یا حداقل تصویر فوق را حفظ کنید.
نکته تبلیغاتی # 73 وقت را از دست ندهید اولویت بندی کنید و با بهترین شرط بندی ها روبرو شوید. انرژی خود را در بازار مناسب موسیقی خود قرار دهید.
نکته تبلیغاتی # 74 اگر می توانید در موضوع موسیقی خوب بنویسید مقاله بنویسید و توزیع کنید. همیشه مقاله را در وب سایت خود قرار دهید. اجازه دهید با استفاده از اطلاعات منبع پایین نویسنده مجدداً توزیع شود تا پست و پیوند شما پر شود.
نکته تبلیغاتی # 75 برای گسترش طرفداران خود مهمانی خود را با گروههای دیگر از منطقه دیگر تغییر دهید.
نکته تبلیغاتی # 76 باید یک نمایه موسیقی یا رزومه کیت مطبوعاتی و انتشارات مطبوعاتی باشد که کاملاً خوب نوشته شده باشد بدون غلط املایی به روز و در مرکز موضوع باشد. برای فعالیت های مختلف آنلاین خود به روزرسانی کنید.
نکته تبلیغاتی # 77 در منطقه خود مشاغلی پیدا کنید که بتوانید برای سود متقابل با آن شریک شوید. اگر چیزی مربوط به آهنگ سبک یا تصویری باعث رونق تجارت محلی شود یک رابطه تبلیغاتی مشترک برقرار کنید.
نکته تبلیغاتی # 78 پاسخگویی به کلیه مکاتبات شما به موقع عملی و صحیح – متناسب با فرستنده. مراقب مخاطبان خود باشید.
مشاوره تبلیغاتی # 79 به مردم آنچه می خواهند بدهید. همه چیز در مورد طرفداران. اگر آنها به وب سایت شما آمدند اطلاعاتی را در اختیار آنها قرار دهید که باعث می شود احساس خوبی داشته باشند. اگر آنها در نمایش شما حاضر شدند آنها را سرگرم کنید و از آنها و محل برگزاری تشکر کنید.
نکته تبلیغاتی شماره 80 ناپدید نمی شوند هنگامی که شروع به ایجاد حرکت خود می کنید این یک حمله مداوم است.
نکته تبلیغاتی شماره 81 حضور در کنفرانس های موسیقی نمایش های مستقل و جشنواره های موسیقی. قرار گرفتن در معرض و کسب شبکه.
نکته تبلیغاتی # 82 کار با آن آسان باشد و انعطاف پذیر باشد. شهرت خوب وزن زیادی دارد. انعطاف پذیری همچنین می تواند به این معنی باشد که می توانید مناطق کار یا تصویر خود را طوری تنظیم کنید که در صورت لزوم بتوانید پای خود را درب قرار دهید.
نکته تبلیغاتی # 83 شما یک دلیل دارید برای تبلیغ این مسئله رویدادی ایجاد کنید. با تیم های همفکر دیگر هم تیم شوید و رویدادی درخور هدف ایجاد کنید.
نکته تبلیغاتی شماره 84 کارت های بازرگانی – هنگام صحبت با هر کسی یکی را تحویل دهید. شما باید پیوند را به وب سایت خود اضافه کنید. لینک خود را به عنوان کارت ویزیت آنلاین خود در نظر بگیرید.
نکته تبلیغاتی شماره 85 لیست مخاطب خود را رولدکس کنید (بعضی از سایت ها با مدیران تماس در کنسول خود دارند). هنگام ارسال بیانیه های مطبوعاتی مکرر برای اخبار و رویدادها لیستی از مکانهای آنلاین و آفلاین را که باید برای آنها ارسال کنید ایجاد و نگه دارید. توجه داشته باشید که تعداد و یا محدوده زمانی بسیاری از سایت ها محدودیت دارد مراقب باشید از این موارد فراتر نروید.
نکته تبلیغاتی # 86 شخصیت خود را در نوشتن خود فراخوانی کنید تا دعوت نامه ها اطلاعیه ها و معرفی های شما سرگرم کننده و موثر باشد.
نکته تبلیغاتی شماره 87 آنچه را که در مورد آن هستید مشخص کنید – به سرعت آنلاین یا آفلاین. افراد دارای دوره های علاقه کوتاه و زمان کوتاه هستند – نه تنها صنعت موسیقی بلکه به طور کلی اکثر مردم. این خیلی اهمیت دارد! کلمات را هدر ندهید. هر آنچه در مورد خود یا گروه دارید بگویید به اندازه کافی انجام دهید تا اطلاعات مهم لازم را ارائه دهید و از مزخرفات خلاص شوید.
نکته تبلیغاتی شماره 88 یک تقویم باند با چند تصویر تیزر از اعضای مختلف گروه در رویدادهای مختلف ایجاد کنید.
نکته تبلیغاتی # 89 من آن را از طریق کارما شنیدم. بخشی از دانش درونی را با گروههای موسیقی و ترانه سرایان دیگر در منطقه خود به اشتراک بگذارید. بزرگراه اطلاعاتی خود را راه اندازی کنید.
نکته تبلیغاتی # 90 یک الگوی خودکار برای پیام های ایمیل ایجاد کنید. وقت بگذارید و نام شخص را به همراه اخبار شخصی اضافه کنید اما با آماده شدن یک فهرست ایمیل در وقت صرفه جویی کنید. به ایمیل های ناخواسته با پیام بازاریابی شخصی و پیوند به وب سایت خود پاسخ دهید.
مشاوره تبلیغاتی شماره 91 اگر مجبور باشید در هر مکان و هر زمان به صورت رایگان بازی کنید. یک رویداد یا یک رویداد را با هدف ایجاد کنید و درآمد خود را به یک موسسه خیریه اهدا کنید. این می تواند برخی از اتصالات و فرصت های جالب را ایجاد کند. مراقب یک واقعه باشید.
نکته تبلیغاتی # 92 طرفداران خود را متصل کرده و لمس کنید. خواه شخص دیگری حضور آنلاین شما را حفظ کند یا نه شخصاً با هواداران تماس بگیرید.
نکته تبلیغاتی # 93 هر اونس اطلاعات تماس مورد نیاز را در هر عرشه موجود قرار دهید.
مشاوره تبلیغاتی شماره 94 من ایده ای را از منابع دیگر وام گرفته ام حتی خارج از صنعت موسیقی. اگر در آن شرکت کار می کنید ممکن است بتوانید ایده را برای بازاریابی موسیقی خود نیز تطبیق دهید. راهی پیدا کنید تا پیچ و تاب جدیدی به تاکتیک های موفق گانگستری بدهید.
نکته تبلیغاتی # 95 برای طرفداران خود کارت تولد ارسال کنید … مطمئناً هنگام عضویت در لیست های پستی باید اطلاعات تولد آنها را داشته باشید.
نکته تبلیغاتی # 96 در تالارهای گفتگوی موسیقی و تابلوهای پیام با هدف بخش موسیقی خود شرکت کنید و همیشه URL امضا را (که به آن پیوند وب نیز می گویند) وارد کنید !!
نکته تبلیغاتی # 97 یک وبلاگ موسیقی یا گروهی کاملاً مکتوب و به روز شده راه اندازی کنید. آن را به فهرست های Music Blog ارسال کنید.
نکته تبلیغاتی # 98 آهنگ جدیدی درباره موضوع تعطیلات اخبار داغ شهر شهر خود تیم ورزشی رویداد سیاسی یا ایده دیگر ایجاد کنید و هنگام تبلیغ این آهنگ محبوبیت کسب کنید.
نکته تبلیغاتی شماره 99 به طرفداران خود گوش فرا دهید و دلیل حضور آنها در برنامه شما را دریابید. این برای دادن بازخورد به شما درباره اینکه کدام ابزار تبلیغاتی کار کرده است بسیار م veryثر است.
نکته تبلیغاتی شماره 100 موفقیت برای کسانی که منتظر هستند اتفاق نمی افتد. علامت گذاری معامله موسیقی ستاره شدن فقط ایجاد یک وب سایت و آنها می آیند در دامان شما فرود نمی آیند و شما کاری نمی کنید. شما باید کاری کنید که موفقیت به سراغ شما بیاید. پشتکار داشته باشید اعتماد به نفس داشته باشید و آستین های خود را بالا بزنید – این کار به سختی نیاز دارد.
اما صبر کنید چیزهای بیشتری وجود دارد! نمی توانیم روی 100 متوقف شویم! در اینجا چند نکته عالی آورده شده است:
نکته تبلیغاتی شماره 101 از اینترنت برای تحقیق و یافتن راه های جدید و وب سایت های جدید برای بازاریابی موسیقی خود استفاده کنید.
نکته تبلیغاتی شماره 102 قدرت به تعداد است. مشارکت های مشترک همکاری ها و / یا شرکای آنلاین را بر روی یک پروژه ایجاد کنید و هر دوی شما آن پروژه را به بازار عرضه کنید.
نکته تبلیغاتی # 103 شما یک آدرس ایمیل حرفه ای دارید.
نکته تبلیغاتی شماره 104 پل های خود را نسوزانید. حتی با وجود تمایل بیشتر به موسیقی صنعت موسیقی یک جامعه نسبتاً کوچک و گره خورده است. یکی از اشتباهاتی که کسی در اوایل کار شما مرتکب شده ممکن است کسی باشد که روزی در موقعیتی با قدرت موسیقی قرار دارد که ممکن است لازم باشد با آن کنار بیایید.
نکته تبلیغاتی شماره 105 به مهمانی بپیوندید حتی اگر روحیه ندارید. به س inال اجتناب ناپذیر چه کاری انجام می دهید در شغل روزانه خود پاسخ ندهید اما به طرفدار جدید بالقوه خود بگویید که موسیقی دان هستید و کارت ویزیت خود را به آنها تحویل دهید.
نکته تبلیغاتی # 106 تلاش های بازاریابی خود را به همراه آنچه موثر بوده و چه نتیجه ای نداشته است ثبت کنید. این امر می تواند به طرق مختلفی در طول مسیر و همچنین پیگیری تلاش های شما مورد استفاده قرار گیرد. شاید کتاب یا کتاب الکترونیکی باشد؟
نکته تبلیغاتی # 107 اگر در خارج از خانه جشن می گیرید یکی از دوستان یا هم گروه خود را بگیرید تا کنترل تصویر را به دست بگیرد. اگر در معرض چیزی باشید که احتمالاً شما را به دردسر بیندازد این کنترل کننده شما را از وضعیت خارج می کند قبل از اینکه به تصویر شما آسیب برساند. این ویدئو می تواند قبل از رسیدن به خانه آنلاین باشد بنابراین اگر تصویر از دست شما خارج شد به هر قیمتی محافظت کنید.
نکته تبلیغاتی # 108 تجارت تجارت است. برای گفتگوی محاوره ای / صریح رفتار و مواردی از این دست زمان و مکان وجود دارد. خود را به روشی حرفه ای پیش بینی کنید. بدانید چه زمانی باید روی صحنه باشید و چه زمانی نباید باشید.
نکته تبلیغاتی # 109 رقابت خود را در اطراف گروه خود یا انتشار جدیدی حفظ کنید. چیزی را هدیه دهید از طرفداران خود بخواهید در فروشگاه های محلی ضبط صدا ثبت نام کنند و با پرسیدن یک سوال جالب راهی برای سر و صدای زیاد پیدا کنند.
نکته تبلیغاتی # 110 ارتقا خود هر روز از هر لحاظ به یک روش یا دیگری.
برخی از این نشانگرها ممکن است برای شما مناسب نباشد. این خوبه. کاری را که می خواهید انجام دهید انجام دهید فقط مطمئن شوید که همه ما در مورد شما چیزی می شنویم. این بسیار درست است که بسیاری از هنرمندان بودجه لازم برای انجام برخی از این توصیه ها را ندارند خوب با اینترنت و برخی از نبوغ می توان تا حدودی این موضوع را جستجو کرد.
تفاوت شما با گروه دیگر ممکن است در بهتر بودن موسیقی آنها نباشد. شاید آنها راهی برای گرفتن یادداشت بهتر پیدا کردند. صنعت موسیقی به استعداد موسیقی احتیاج دارد و دائما به دنبال چیزی برای برجسته شدن است. اگر شجاعت و پشتکار داشته باشید می توانید این خود شما باشید.
[ad_2]