طراحی و سئو وب سایت

101 استراتژی بازاریابی برای تجارت کوچک شما

با فروش هرچه بیشتر شرکت ها هزاران محصول و خدمات ، این رقابت رقابتی شده است. صاحبان مشاغل و تبلیغ کنندگان بیش از هر زمان دیگری به ایجاد استراتژی ها و تاکتیک هایی برای حفظ پیشنهادات خود و در نهایت حفظ جیب مشتریان فعلی یا بالقوه خود ادامه می دهند. یک شرکت بزرگ با بودجه سالانه زیاد. فعالیت های ویژه بازاریابی. در حالی که مشاغل کوچک به دنبال معرفی خود در بازار هستند ، با این حال ، این روند هزاران مشاغل کوچک را مجبور به تعطیلی فروشگاه ها کرده است ، در حالی که برخی به دنبال تبلیغات ارزان و رایگان برای کاهش قیمت ها هستند. می توانید آنها را در تالارهای گفتمان آنلاین ، وبلاگ ها ، پرداخت به ازای هر کلیک ، تبلیغات طبقه بندی شده ، تبادل بنر ، سایت های شبکه های اجتماعی ، دایرکتوری های آنلاین و حتی جلسات تجاری کوچک پیدا کنید. من 101 استراتژی بازاریابی دارم که شرکت های بزرگ می توانند از آنها برای ارتقا and و بهبود تجارت خود استفاده کنند ، من فعالانه تحقیق کرده و آنها را ادغام کرده ام. در کمال تعجب ، ما صاحبان مشاغل کوچک می توانیم به خوبی از این ابزارها استفاده کنیم! برای فروش خدمات خود از کمپین های پست مستقیم استفاده کنید
2. چندین پیام کوتاه برای مخاطبان خود ارسال کنید.
3. یک وبلاگ ایجاد کنید و وبلاگ نویسی را شروع کنید.
4- در روزنامه ها و مجلات تبلیغ کنید
5. چاپ و توزیع کارت ویزیت با کیفیت
6. توزیع حافظه شرکت
7. درباره محصولات و خدمات خود مقالات حرفه ای بنویسید.
8. صدور بیانیه مطبوعاتی یا بیانیه مطبوعاتی.
9. تبلیغ را روی تابلوی پوستر قرار دهید.
10. رویدادهای ویژه مورد حمایت یا حمایت مالی
11. وارد سایت های شبکه های اجتماعی مانند Facebook.com شوید
12. یک وب سایت زیبا برای تجارت خود طراحی کنید.
13. نمونه Nairaland.com به یک بحث آنلاین بپیوندید و شرکت کنید
14. روابط جامعه را برقرار کنید
15- مخاطبان خود را هدف قرار دهید
16. در نمایشگاه ها / نمایشگاه ها شرکت کنید
17. یک نمایش خیابانی ترتیب دهید
18. توزیع کننده توزیع کیفیت
19. پوسترهای با کیفیت بگذارید
20. یک مشتری / مرکز مشتری موثر ایجاد کنید
21. تخفیف روی محصول / خدمات خود ارائه دهید.
22- در مورد تجارت خود تحقیق کنید
23. گزارش سالانه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
24. راحت فکر کنید
25. یک کد لباس به کارمندان خود بدهید
26. از مارک تجاری مناسب بر روی کلیه مواد تبلیغاتی استفاده کنید.
27. اطلاعات تماس را برای همه مخاطبین خروجی درج کنید.
28. اهداف و ارزشهای خود را با همه به اشتراک بگذارید.
29- با کارمندان با احترام رفتار کنید.
30. یک برنامه مسئولیت اجتماعی شرکت را شروع کنید
31. جلسه عمومی سالانه برگزار کنید
32. در تلویزیون و رادیو تبلیغ کنید
33. مکانی برای دیدار همسرتان پیدا کنید.
34. همیشه برای پاسخ دادن به بازخورد مشتری وقت بگذارید.
35. دفتر خاطرات / روزنامه را مرتباً در خانه نگه دارید
36. ایجاد حوادث پیرامون محصولات و خدمات جدید
37. از تظاهرات تجاری / تجاری استفاده کنید
38. ماشین خود را علامت گذاری کنید
39. از بنرهای بلند / بلند در فضای خود و در رویدادهای بزرگ استفاده کنید.40. فضای خود را تزئین کنید
41. برای فروش محصولات / خدمات خود با شرکت های دیگر همکاری کنید.
42. شناخت و قدردانی از مشتریان وفادار.
43. همیشه از دهان خود استفاده کنید
44. همیشه محصولات / خدمات با کیفیت بالا ارائه دهید
45. برای کار خود پاداش می خواهید و برنده می شوید
46. ​​از علائم / نمادهای خوب استفاده کنید
47. در اینترنت تبلیغ کنید
48. در صورت لزوم محصول / خدمات خود را بررسی کنید
49. با کارآفرینان این حوزه ملاقات و گفتگو کنید.
50. از مشتری / مشتریان فعلی خود بخواهید که توصیه کنند
51. درمورد محصول یا خدمات خود از شخص ثالث کمک بگیرید.
52. سیاست برقراری ارتباط آزاد با روزنامه نگاران را حفظ کنید.
53. در مورد مسایل / پروژه های توسعه با دولت های محلی و ایالتی همکاری کنید.
54. انتشار کتاب / مجله
55. دفاتر شعبه را در مناطق استراتژیک تأسیس کنید
56. رانندگی با اتومبیل محبوب (فقط نیجریه ای ها!)
57. احساس لباس بالایی را حفظ کنید.
58. از ابزارهای استاندارد اداری استفاده کنید
59. فقط کارگران خردمند در حقوق شما هستند.
60. فقط کارمندانی که مهارت ارتباطی خوبی دارند باید به تماس های تلفنی پاسخ دهند و با شرکت ها گفتگو کنند.
61- کلیه بیانیه های ضمانت در مورد محصولات و خدمات خود را تهیه و احترام بگذارید.
62. از بسته بندی های زیبا برای محصولات خود استفاده کنید.
63. بهترین محصولات / خدمات را با قیمت مناسب ارائه دهید.
64. تحقیقات بازار را برای محصولات / خدمات موجود یا جدید آغاز کنید.
65. از ایمیل مارکتینگ استفاده کنید
66. فن آوری جدید را بپذیرید
67. همیشه لبخند بزنید
68. در صورت لزوم کنفرانس های مطبوعاتی ترتیب دهید
69. محصول / خدمات خود را در مناطق مختلف بازار خود تطبیق دهید.
70. ترتیب جلسات با مشتری / مشتری بالقوه
71. از شعارهای توهین آمیز برای حمله به پیام خود استفاده کنید
72. از بازدیدهای رهبران سنتی ، ناظران ، رسانه ها و سایر روزنامه نگاران مهم بازدید کنید.
73. از قضاوت بپرهیزید و به قانون احترام بگذارید.
74. هنگام تنظیم سیاست ها ، مشتریان خود را در اولویت قرار دهید
75. یک متخصص روابط خانوادگی در لیست حقوق خود داشته باشید.
76. تمرکز خود را بر ارائه محصولات / خدمات با کیفیت بالا بگذارید
77. با مشتریان / مشتریان خود همدلی کنید
78. اهداف تجاری جدید و چالش برانگیز را تعیین کنید.
79. برای فروش تبلیغات از فروشنده آگهی استفاده کنید
80. سیاست کار بدون تبعیض را حفظ کنید
81. بحرانهای داخلی و خارجی را به خوبی مدیریت کنید
82. به مخاطب مورد نظر خود قسم نخورید
83. وب سایت خود را به موتورهای جستجو و دایرکتوری ها ارسال کنید.
84. مقاله خود را به یک سایت ارسال ارسال کنید.
85. محصول / خدمات خود را برای رقبا بفروشید و دوباره تبلیغ کنید.
86. در مورد موضوعات جالب اما بحث برانگیز در رسانه ها بحث کنید
87. بر چاپ با کیفیت اصرار ورزید.
88- با مخاطبان هدف خود رابطه مثبت برقرار کنید
89. در صورت لزوم خدمات حمل و نقل رایگان ارائه دهید
90. به مشتریان وقت دهید تا محصولات خود را بصورت آنلاین خریداری و پرداخت كنند.
91. به آژانس و آژانس خلاقیت خود بپردازید تا تبلیغات آموزنده و تلویزیون و رادیو با کیفیت خوب را برای شما انجام دهد.
92. هر بار مشتری یا مشتری از شما پشتیبانی می کند بگویید “متشکرم”.93. در قوت شرکت اهداف ، اعتقادات و ارزشهای خود را بیان کنید.
94. لیست ایمیل مخاطبان خود را حفظ و به روز کنید
95. تا آنجا که می توانید خدمات رایگان ارائه دهید.
96. برای بازخورد مشتری / مشتری یک شماره رایگان دریافت کنید.
97. از مدیران روابط مشتری بخواهید که به موقع به درخواست ها پاسخ دهند.
98. مرتباً مالیات خود را پرداخت کنید.
99. سیاست انصاف را با بانک ها و سایر وام دهندگان حفظ کنید.
100. بر روی تمام پیام های ایمیل ارسالی “امضا” (اطلاعات شغلی) قرار دهید.
101. مرا دعوت کنید تا با یک کارمند یا مخاطبان سمینار در مورد اینکه چگونه می توانند از هر یک از این استراتژی ها برای معرفی / تبلیغ محصول / خدمات / خدمات شما استفاده کنند ، صحبت کنم.
.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا