11 اشتباه در نوشتن تبلیغات برای جلوگیری از

[ad_1]

اولین اشتباه – عنوان جلب توجه نمی کند

چند ثانیه در فضای مجازی امروز در دنیای بدنی مساوی است. وقتی بازدید کننده به صفحه شما می رسد ، اولین چیزی که آنها می بینند آدرس شماست. اگر بلافاصله توجه آنها را جلب نکنید ، خطر می کنید که دوباره آنها را نبینید. برای دریافت یک پاسخ مثبت در یک مشتری بالقوه از کلمات عاطفی قوی استفاده کنید. در زیر لیستی از کلمات قوی برای نوشتن تبلیغات برای استفاده در هنگام نوشتن عناوین آورده شده است.

خطا 2 – کشیدن کپی نیست

اولین کاری که من وقتی به عنوانی برخورد می کنم این است که چشمم را جلب می کند ، پیمایش آن و ذخیره آن با بقیه پرونده های جالب نوشتن است. چه یک خط موضوع ایمیل ، عنوان صفحه فرود ، یا یک قالب کاملی از فروش کامل ، من آن را برای الهام بخش آینده آن را کپی کرده و در سند Word قرار می دهم. هر زمان که به دنبال الهام بخش کمی از نسخه خود هستم ، به سادگی به بانک اطلاعاتی بزرگ می پردازم که همیشه آنچه را که لازم دارم به من می دهد. (البته نسخه نهایی را به قول خودم می نویسم)

خطا 3 – استفاده از جملات طولانی

باید بگویم ، من بیش از یک بار این کار را کرده ام. واقعیت این است که شما باید سعی کنید دیدگاه خود را با حداکثر چند کلمه ارتباط برقرار کنید. من نویسنده ظریف ترین مقاله در شهر نیستم ، اما وقتی نسخه ای از فروش ، نسخه الکترونیکی و عناوین نامه را می نویسم ، آن را کوتاه ، تا حدی کوتاه و جالب می دانم. من تمایل دارم که کمی بیشتر در اینجا در وبلاگ خود وفل کنم.

اشتباه 4 – عدم تماس شدید برای اقدام

هنگام نوشتن نسخه فروش ، باید به خواننده بگویید که می خواهید چه کاری انجام دهید. مردم به دنبال رهبری هستند. آنها می خواهند شما به آنها بگویید که بعد چه کاری انجام دهید. در مورد درخواست فروش خجالتی نباشید. اگر محصول یا خدمات شما از کیفیت برخوردار است ، و می دانید که به مشتریان بالقوه کمک می کند ، به آنها بگویید که در آینده چه کار کنند. وقتی شک دارید ، سه مرحله بعدی را در نظر بگیرید … 1) چه چیزی به دست آورده اید؟ 2) او برای آنها چه خواهد كرد؟ 3) آنها بعد چه می کنند؟

اشتباه پنجم – روی ویژگی ها تمرکز کنید تا مزایا

من این خطا را همیشه در نسخه فروش می بینم. نکته ای در تلاش برای فروش مزیت به مشتری بالقوه شما نیست. تنها کاری که آنها واقعاً می خواهند بدانند کاری است که او می تواند برای آنها انجام دهد. شما باید در آینده یک پاسخ عاطفی را برانگیخته و تنها راه برای انجام این کار ، برجسته کردن مزایایی است که محصول شما به زندگی آنها می افزاید.

مثال:

ویژگی ها … این خودروی رده بالا دارای 4 کیسه جانبی است

منافع … خانواده شما در برابر عوارض جانبی محافظت می شود

مزیت … ما بهترین آموزش آنلاین و جدیدترین ابزارها را داریم

مزیت … آموزش ما به شما کمک می کند تا خیلی سریع آنلاین موفق شوید و ابزارهای ما حداقل 6 ماه از زمان یادگیری شما را جمع می کنند.

مردم روی احساسات خرید می کنند. سپس آنها تصمیم خود را براساس منطق توجیه می كنند.

خطا 6 – بدون ضمانت

مردم از گرفتن تضمین در جایی در نسخه فروش خود می ترسند. اینها موارد بسیار مهمی است که در اینجا مردم باید بدانند که هیچ کس در ژاکت راه راه و ماسک پشت صفحه فروش حاضر به گرفتن پول سخت خود نیست و اجرا می کند. من برخی از فروشندگان را دیده ام که دارای ضمانت مادام العمر بر روی محصولات خود هستند. شما می توانید مطمئن باشید که این امر تبدیل شما را به طرز چشمگیری افزایش می دهد ، به علاوه به هر حال بسیاری از افراد از این ضمانت مادام العمر استفاده نمی کنند. اما اگر محصول شما از کیفیت بالایی برخوردار نیست و نگران هستید که بسیاری از افراد بلافاصله آن را بازگردانند ، باید واقعاً برنامه کسب و کار خود را ارزیابی کنید … یا نداشتن یک برنامه برای آن موضوع.

خطای هفتم – نسخه شما کارگردانی نیست

یک اشتباه بزرگ دیگر که باعث کاهش چشمگیر تبدیل ها می شود ، عدم آگاهی از مشخصات متوسط ​​مشتری است. قبل از اینکه بتوانید به طور مؤثر برای آنها بنویسید ، باید بدانید مخاطبان شما کیست. نوشتن نسخه برای یک زن 50 ساله مانند نوشتن نسخه برای یک نوجوان نخواهد بود. اصطلاحات خاصی وجود دارد که هم جمعیتی را به خود جلب می کند و هم محرک های عاطفی که توسط کلمات شما به تصویر کشیده می شود پاسخ متفاوتی به هر مخاطب خواهد داد. نوشتن نسخه برای “همه” به این معنی است که شما برای “هیچ کس” نمی نویسید. نوشتن یک نسخه فروش موثر از مادرانی که در انتظار خرید یک کالسکه هستند ، ممکن است برای یک جوان 18 ساله دشوار باشد. ابتدا با مخاطبان خود آشنا شوید ، در ذهنشان بیاموزید.

خطای 8 – نیازی به فوری در نسخه فروش نیست

اگر تمام دنیا در دنیا تصمیم بگیرند مردم عجله نخواهند کرد از شما خرید کنند. از جمله احساس فوریت در نسخه شما معنی دارد. به مردم بگویید که پیشنهاد شما برای همیشه در آنجا نخواهد بود و اگر این عمل هم اکنون انجام شود ، آنها تخفیف یا پاداش دریافت می کنند. فروش سکه و تعداد محدود موجود در نسخه خود را درج کنید. من توصیه می کنم به مشتریان بالقوه دروغ نگویید زیرا این امر در دراز مدت علیه شما کار خواهد کرد ، اما شما نظر من را می فهمید. شما نمی خواهید مشتری شما فکر کند که می تواند بعداً برای خرید کالای شما بازگردد.

اشتباه 9 – کسل کننده و بسیار فنی است

وارد کردن شخصیت کمی در نوشتار ، به تبدیل ها کمک می کند. باید خواننده نسخه خود را بخوانید. آنها باید با یک شخص واقعی آشنا شوند و نه یک وب سایت ناشناس. این خصوصاً در هنگام استفاده از بازاریابی از طریق ایمیل صادق است. هدف شما ایجاد رابطه با شخصی است که با او در حال صحبت هستید. کپی خسته کننده یا فنی مانند نسخه پرداخت شده کار نمی کند. به یاد داشته باشید که هدف شما بازی کردن بر روی احساسات بالقوه شماست ، و این کار با نسخه فنی قابل اجرا نیست ، مگر اینکه چشم انداز شما فقط به دنبال یافتن آماری در مورد محصول شما باشد.

خطا 10 – نمایشگر قانع کننده ای نیست

یک مورد که من همیشه می بینم این است که بازاریابان فکر می کنند محصولاتشان بهترین چیزهایی است که از نان خرد شده استفاده می شود. این یک اشتباه بزرگ است و اگر “خود” را پیش از مشتریان بالقوه قرار دهید ، تبدیل شما را صدمه می زند. هرگز درباره نظر شما درباره محصولی که تبلیغ می کنید نیست. فقط به این دلیل که فکر می کنید این محصول عالی است ، به این معنی نیست که هست. پیشنهاد شما باید خیلی زیاد باشد این باید آنقدر قانع کننده باشد که مشتری بالقوه شما بدون اینکه احساس کند مجاز به ارائه سن است ، نمی تواند از آن دور شود. جوایز را به پیشنهاد اضافه کنید و در صورت خرید ظرف پنج دقیقه آینده و غیره تخفیف را در نظر بگیرید.

خطای 11 – برای بهینه سازی تبدیل اصلاح نکنید

این ممکن است آخرین در لیست باشد ، اما این یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید انجام دهید. ویرایش عنوان ، خطوط موضوع و امتیازات و یک نسخه کلی از ایمیل و صفحات فروش شما ضروری است. افرادی را مشاهده می کنید که به دنبال ترافیک بیشتر به وب سایت خود هستند تا بتوانند فروش بیشتری کسب کنند. آنها می خواهند مشتریان بالقوه بیشتری به تجارت خود بیایند ، بنابراین افراد بیشتری برای بازاریابی داشته باشند. اینها همه خوب و ظریف است ، اما چند ترفند در اینجا وجود دارد و می تواند تبدیل های شما را به میزان قابل توجهی تحت تأثیر قرار دهد زیرا فروش بیشتر در واقع با همان میزان ترافیک انجام می شود … و برای شما هم هزینه آن را ندارد. اولین باری که در نسخه خود تغییرات ایجاد می کنید این حق را دریافت نمی کنید ، اما در اینجا درصد بیشتری را افزایش می دهید و می توانید تفاوت بزرگی ایجاد کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا