13 قدم برای وبلاگ نویسی موفق

[ad_1]

در صورت استفاده صحیح از وبلاگ نویسی می تواند ابزاری بسیار قابل فروش و سودآور باشد. سود بردن از وبلاگ نویسی صرفاً توجه به جلب توجه مخاطبان و عدم فروش واقعی فروشندگان است. در این مقاله 13 مرحله اساسی برای موفقیت در وبلاگ نویسی را یاد خواهید گرفت.

1) از کجا شروع می کنید؟

وبلاگ شما باید با یک سرویس میزبانی وبلاگ رایگان مانند Journal Home یا Blogger آغاز شود. شروع کار با سرویس میزبانی وبلاگ رایگان به شما این امکان را می دهد که بلافاصله وبلاگ نویسی را شروع کنید بدون اینکه قبلاً در زمینه برنامه نویسی میزبانی یا برنامه نویسی اطلاعات داشته باشید. به شما امکان می دهد روی محتوای خود تمرکز کنید و نه بر نگهداری وبلاگ داخلی بهترین مزیت راه اندازی سرویس رایگان این است که در صورت موفقیت آمیز نبودن وبلاگ ضرری از دست نمی دهید یا قبض را نگه نمی دارید. نکته جالب در مورد وبلاگ این است که وبلاگ به ترتیب زمانی تنظیم شده است و ابتدا جدیدترین ورودی شما نشان داده می شود. وقتی بازدید وبلاگ شما به طور چشمگیری رشد می کند و آماده ارتقا به دامنه خود هستید می توانید آخرین تبلیغات ورود به وبلاگ خود را جابجایی کنید. فقط یک ورودی آخر اضافه کنید که می گوید وبلاگ شما منتقل شده است و URL وبلاگ جدید را تایپ کنید. که بازدید کنندگان را به سایت وبلاگ جدید شما هدایت می کند در حالی که پیروان شما را حفظ می کند بدون اینکه مزاحمت زیادی برای کسی ایجاد شود. همانطور که نیاز دارید ارتقا دهید … اما فقط در صورت نیاز!

2) طاقچه

طاقچه یک محصول خدمات یا موضوع مورد نظر است. ابتدا باید یک محصول خدمات یا موضوع مورد علاقه خود را شناسایی کنید. منطقه ای را انتخاب کنید که بتوانید روزانه با اشتیاق درباره آن بنویسید. می توانید از خدمات تحقیق درباره کلمات کلیدی مانند Google Zeitgeist یا Yahoo! فهرست Buzz برای یافتن موضوعات متداول جستجو شده. مهم نیست که موضوع شما محبوب باشد تا زمانی که مخاطبی برای موضوع شما وجود دارد و موضوع به دقت متمرکز شده است وبلاگ شما باید مورد توجه قرار گیرد. هر چیزی را می توان یک طاقچه در نظر گرفت به شرط آنکه مخاطب هدف داشته باشد فارغ از اینکه مخاطب چه بزرگ و چه کوچک باشد. یک وبلاگ برای گربه شما می تواند یک طاقچه باشد یا می تواند یک وبلاگ در مورد انواع خانواده گربه ها باشد. اگر افراد علاقه مند به دانستن اطلاعات در مورد گربه شما یا انواع خانواده گربه ها هستند یک بازار طاقچه بزرگتر وجود دارد … شما حتی می توانید مخاطب خود را برای بازاری انتخاب کنید که مخاطب ندارد اما ابتدا باید وبلاگ خود را ایجاد کنید

3) به روز رسانی روزانه (کمتر)

این مرحله لازم است نه یک پیشنهاد. به روزرسانی روزانه وبلاگ شما نه تنها باعث جذابیت بیشتر وبلاگ شما برای خوانندگان می شود بلکه همچنین محتوای جدیدی را روز به روز به وبلاگ شما می بخشد که باعث جذابیت بیشتر آن برای موتورهای جستجو می شود. به روزرسانی نکردن وبلاگ خود در تعطیلات گاه به گاه یا یک روز در اینجا برای بیشتر افراد قابل درک است اما از دست دادن روزها در یک زمان یا هفته ها غیرقابل قبول است و به احتمال زیاد منجر به عدم موفقیت وبلاگ شما خواهد شد. برای حفظ ترافیک وبلاگ و علاقه بازدیدکننده شما وبلاگ شما باید روزانه با چندین بار به روز شود باید سعی کنید روزانه وبلاگ خود را با حداقل 3 ورودی روزانه یا بیشتر به روز کنید. بهترین راه برای رسیدن به این هدف این است که روزانه 1-2 ساعت به مراقبت از وبلاگ خود و افزودن مطالب جدید اختصاص دهید. شاید عاقلانه باشد که هر روز زمان مشخصی را برای وبلاگ خود در نظر بگیرید. به خود ساعت ها کار بدهید و با وبلاگ خود به عنوان یک شغل رفتار کنید چه اتفاقی می افتد اگر روزها یا هفته ها سر کار نیایید … پولتان را از دست می دهید یا بدتر از آن اخراج می شوید! اینجا هم همین طور است … اگر وبلاگ خود را برای چند روز یا چند هفته به روز نکنید بازدیدکنندگان خود را از دست خواهید داد.

4) ترافیک

راز نیست شما باید سود داشته باشید تا از وبلاگ خود سود ببرید. روش های زیادی برای ایجاد ترافیک وجود دارد. تبلیغات پولی تبلیغات رایگان بازاریابی ویروسی بازاریابی موتور جستجو خبرهای RSS / XML و دهان به دهان. شما همیشه باید از آدرس وبلاگ خود برای امضای ایمیل خود بحث های انجمن تابلوهای پیام یا هر رسانه ارتباطی دیگر استفاده کنید. شما باید URL وبلاگ خود را به موتورهای جستجو و فهرست وبلاگ ارسال کنید. شما باید RSS / XML URL خود را به سرویس های پینگ وبلاگ مانند Technorati Ping-O-Matic و Blogdigger ارسال کنید. شما باید با اطمینان وبلاگ خود را با خانواده دوستان همکاران شرکا و حرفه ای های تجاری به اشتراک بگذارید. بسیاری از وبلاگ ها را می توان به عنوان مجموعه ای از مقالات در نظر گرفت و برای این منظور باید مطالب وبلاگ خود (آن مقالات طولانی و ارزشمند) را به توزیع کنندگان محتوا مانند GoArticles.com یا ArticleCity.com ارسال کنید. پس از ارسال مقالات شما توسط دیگران قابل برداشت و چاپ هستند. ترفند این است که مطمئن شوید URL وبلاگ خود را در قسمت درباره نویسنده قرار داده اید. کاری که این کار انجام می دهد ایجاد پیوند و لینک های محبوب برای وبلاگ شما است وقتی کسی مقاله شما را از پست دریافت می کند و سپس مقاله را در وب سایت خود منتشر می کند بخش درباره نویسنده با هر پست درج می شود و پیوندی که شما اضافه کرده اید دنبال می شود و خزیده می شود و توسط موتورهای جستجو نمایه می شود . تصور کنید که مقاله شما به اندازه کافی محبوب یا بحث برانگیز باشد تا بتواند 10 هزار پست وب ایجاد کند. موتورهای جستجو متعهد می شوند در ازای افزایش رتبه شما در موتورهای جستجو سایت شما را با این پست های بی شمار در کمترین زمان پیدا کنند و در موضوع موضوع به شما اقتدار می دهند. تلاش اندک برای نوشتن یک مقاله خوب نوشته شده نتیجه خوبی دارد. شما باید سعی کنید هر هفته حداقل یک مقاله کامل برای چاپ بنویسید و مقاله خود را حداقل به 10 توزیع کننده مقاله تحویل دهید.

5) وبلاگ خود را پیگیری کنید

از کجا می دانید وبلاگ شما ترافیک دارد؟ فقط به این دلیل که هیچ کس نظر نمی گذارد به این معنی نیست که وبلاگ شما رشد نمی کند. بسیاری از بازدیدکنندگان نظری نمی گذارند اما بازدیدکنندگان را برمی گردانند. من می دانم که دیوانه به نظر می رسد اما با وبلاگ نویسی مردم علاقه بیشتری به صحبت های شما دارند! بازدیدکنندگان زیادی در بار اول دوم یا سوم اظهار نظر نمی کنند. برخی اصلاً نظری نمی دهند اما بازدیدکننده فعال روزانه هستند.

پیگیری وبلاگ شما لازم نیست بیش از حد پیچیده باشد یک صفحه شمارنده ساده و ساده مانند StatCounter.com یا Active Meter معمولاً این کار را انجام می دهد. کد را در قالب وبلاگ html خود نصب (کپی / جایگذاری) کنید و بازدیدکنندگان خود را ردیابی کنید. بهتر است از سرویسی استفاده کنید که تجزیه و تحلیل ترافیک پیشرفته ای را برای شما فراهم می کند مانند اطلاعات ردیابی کلمات کلیدی اطلاعات ارجاع و اطلاعات موتور جستجو. بازدیدکنندگان بازگشتها و بازدیدکنندگان منحصر به فرد برای هر یک از خدمات پیشخوان صفحه ای که انتخاب می کنید باید استاندارد باشند.

6) به مخاطبان خود گوش فرا دهید

هنگام استفاده از صفحه شمارنده مناسب باید با دانستن اینکه دیگران چگونه وبلاگ شما را پیدا می کنند شروع کنید و اگر از طریق موتورهای جستجو چه کلمات کلیدی برای یافتن وبلاگ شما استفاده می شود. اگر وبلاگ شما به طور مداوم توسط یک یا چند کلمه کلیدی یافت می شود وبلاگ خود را در اطراف آن کلمات کلیدی متمرکز کنید تا از قدرت بیشتری برخوردار شود. هنگام نوشتن عناوین و مطالب ورودی حتی الامکان از کلمات کلیدی استفاده کنید در حالی که وبلاگ را خواندنی و جالب نگه دارید.

7) چندین وبلاگ

برای جذب افراد بیشتر از چندین حساب وبلاگ استفاده کنید. این بدان معنی است که شما باید یک وبلاگ با JournalHome.com Blogger.com LiveJournal.com Blog-City.com tBlogs.com و غیره داشته باشید. هرچه حساب وبلاگ بیشتر باشد بهتر است. می توانید از یک وبلاگ به همه وبلاگ های دیگر کپی / پیست کنید. داشتن حساب های مختلف وبلاگ مانند انتشار در روزنامه های مختلف است. این شما را قادر می سازد بازدیدکننده بیشتری جذب کنید و همچنین این احتمال را می دهد که یکی از وبلاگ های شما در موتور جستجو برای کلمات کلیدی متمرکز شود.

8) مختصر و مختصر

گذشته از مقاله یک هفته ای برای ارسال و انتشار مطالب وبلاگ شما باید کوتاه و مختصر باشد (اگر می توانید راهنمایی کنید). بعضی اوقات موارد استثنایی در این قانون وجود دارد و شما چاره ای ندارید جز اینکه با مطالب طولانی وبلاگ نویسی کنید اما سعی کنید تا حد ممکن از این کار جلوگیری کنید. شما نمی خواهید ورودی های وبلاگ شما به ساعت مطالعه تبدیل شود. بازدیدکنندگان دوست دارند به راحتی اطلاعات را پیدا کنند و مطالب شما را مرور کنند. جزئیات و ارائه اطلاعات مفید بسیار خوب است اما شامل اطلاعات بی فایده یا جملاتی نیست که از موضوع شما دور می شوند.

9) هنر دیجیتال

سعی کنید گرافیک عکس عکس و هنر غیر تبلیغاتی را در مطالب وبلاگ خود بگنجانید. زیاد نیست هفته ای یکبار خوب است. گرافیک می تواند وبلاگ شما را زنده کند. البته محتوای وبلاگ مهمترین جنبه است و شما نمی خواهید مطالب خود را با گرافیک غرق کنید اما نمایش گرافیک می تواند کمی ادویه به یک وبلاگ اضافه کند. در مورد گرافیک خود انتخاب کنید و مطمئن شوید که متناسب با موضوع ورود شما باشد. شما باید حداقل محتوای عنوان را با نمودار اضافه کنید. نقاشی عکس عکس و هنر اصلی پیشنهاد می شود.

10) آن را شخصی کنید

وقتی وبلاگ شخصی بماند بیشترین موفقیت را دارد. سعی کنید تجربیات شخصی را در رابطه با موضوع ورود وبلاگ خود بگنجانید. از سبک نوشتن در تجارت دور شوید. به سبک شخصی تری بنویسید و از داستان های اول شخص استفاده کنید. هیچ یک از مطالب خود را به عنوان نامه های فروش ننویسید در عوض بررسی محصولات و تلاش های شخصی خود را به اشتراک بگذارید.

11) با بازدید کنندگان خود ارتباط برقرار کنید

اکنون شما ترافیکی را دارید که سزاوار آن هستید. شما باید شروع به تعامل با بازدید کنندگان وب سایت خود کنید. یک عنوان منظم مانند: نکته دوشنبه مالی یا تصویر هفته ایجاد کنید که خوانندگان را مجاب می کند تا هر هفته نگاه کنند.

به خوانندگان خود در مورد محصول خدمات یا موضوعی که بعداً بررسی کرده و درباره آن صحبت خواهید کرد اطلاع دهید. اگر رئیس جمهور می خواهد سخنرانی کند باید در وبلاگ خود ذکر کنید که شما پس از پخش سخنرانی در مورد سخنرانی بحث خواهید کرد و نظر خود را ارائه خواهید داد. از نظرات قدردانی می شود.

تمام تلاش خود را برای یافتن اطلاعات انحصاری که خیلی ها ندارند انجام دهید. هیچ اطلاعات محرمانه یا محرمانه ای را که غیرقانونی است یا می تواند برای شما مشکل ایجاد کند افشا نکنید اما سعی کنید قبل از اینکه شخص دیگری اقدام به جمع آوری آن کند مانند: اگر وبلاگ شما در مورد پاریس هیلتون (شخصیت اجتماعی) است و یک وبلاگ در مورد ازدواج پاریس هیلتون دارید اگر یک عکس واقعی از حلقه نامزدی پاریس هیلتون داشته باشید برای خوانندگان شما جالب خواهد بود. تمام تلاش خود را بکنید تا در اینترنت گشت و گذار کنید و به دنبال اطلاعات اختصاصی بگردید احتمالاً چیز مفیدی خواهید یافت. خوانندگان از این موضوع قدردانی می کنند و قدردانی خود را از طریق مراجعه دهان به دهان نشان می دهند. تصور کنید که چگونه بسیاری از خوانندگان در مورد اطلاعاتی که فقط می توانند در وبلاگ شما پیدا کنند به دوستان خانواده و دیگران می گویند.

12) درآمد کسب کنید

هنگامی که وبلاگ شما جنبش واقعی پیدا کرد و میزان بازدید وبلاگ شما افزایش یافت وقت آن رسیده است که به فکر تبدیل ترافیک به سود خود باشید. شما باید از تبلیغات متنی مانند Google AdSense یا Chitika استفاده کنید. معمولاً تبلیغات محتوا پیوندهای متنی هستند که از محتوای وبلاگ شما برای قرار دادن تبلیغات هدفمند در وبلاگ شما استفاده می کنند. درآمد معمولاً براساس مدل پرداخت به ازای هر کلیک است به این معنی که برای یک کلیک تبلیغاتی درصد کمی از درآمد پرداخت می شود. علاوه بر تبلیغات متنی استفاده از تبلیغات گرافیکی مانند: BlogAds.com Amazon.com MammaMedia یا تبلیغات عمومی نیز ایده خوبی است.

13) شما یک حرفه ای هستید

شما الان حرفه ای هستید! هنوز با سرویس میزبانی وبلاگ رایگان خود چه می کنید؟ زمان ارتقا به یک راه حل دامنه میزبان است. شما باید یک میزبان وب دریافت کنید یک نام دامنه برای وبلاگ خود انتخاب کنید و سپس در دسترس بودن آن را بررسی کنید. نرم افزار وبلاگ نویسی مورد نظر خود برای استفاده را انتخاب کنید مانند: Squarespace.com WordPress.org MovableType.org و غیره وقتی دامنه وبلاگ نویسی جدید خود را تنظیم و آماده بازدید کردید وقت آن است که حرکت خود را در حساب های قبلی وبلاگ خود اعلام کنید. آخرین ورود شما به وبلاگ باید یک تبلیغ انتقال باشد. عنوان باید منتقل شود و در ورودی وبلاگ باید چیزی مانند وبلاگ قدیمی به وبلاگ جدید منتقل شده است لطفاً این پیوند را دنبال کنید و آن را برای مراجعه در آینده علامت گذاری کنید. به این ترتیب همه بازدید کنندگان و خوانندگان جدید در یافتن آن مشکلی نخواهند داشت. در دامنه وبلاگ جدید وبلاگ.

در سطح یک وبلاگ نویس حرفه ای ممکن است بخواهید با یک یا چند وبلاگ نویس دیگر همکاری کنید. این یک وبلاگ جالب و قدرتمندتر ایجاد می کند. جمله قدیمی دو سر از یک بهتر است بیشتر نویسندگان به معنای تبلیغات بیشتر و در معرض دید قرار گرفتن آنها هستند زیرا هر نویسنده علاقه خاصی به وبلاگ دارد. ایده یک وبلاگ تیمی ایجاد سودآوری و پاداش برای همه نویسندگان است در حالی که همچنان موضوع وبلاگ را هدف قرار می دهد و وبلاگ را برای بازدید کنندگان جالب نگه می دارد.

پیروی از این روش های وبلاگ نویسی باید تجربه وبلاگ نویسی شما را مفیدتر کند. هیچ تضمینی وجود ندارد که وبلاگ شما به یک نام خانوادگی یا نام خانوادگی تبدیل شود اما تلاش باید حداقل یک قدم به شما نزدیک شود. کسب درآمد آنلاین همانطور که خیلی ها فکر می کنند یک تجربه شبانه نیست اما کسب درآمد آنلاین قطعاً یک احتمال مورد انتظار است. به علاوه محبوبیت روز افزون در وب یک تجربه شبانه نیست اما با گذشت زمان فداکاری و پشتکار با تمام بازده از وبلاگ نویسی خود پاداش خواهید گرفت.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا