13 چیز دیوانه (اما درست) در مورد بازاریابی ایمیل

[ad_1]

به عنوان یک بازاریاب اینترنتی که درگیر آن است [how to make money online] بازار طاقچه ای که می خواهد یک کمپین بازاریابی ایمیل مؤثر داشته باشد و ببیند آیا ایمیل فروش فوری تولید می کند یا افرادی هستند که به تصمیم خرید نزدیک می شوند. به طور خلاصه ، ایمیل شما باید یک تماس برای اقدام دعوت کرده و برای یک روند آینده نگر تصمیم بگیرد. عملکردها در پیامهای نامه الکترونیکی معمولاً شامل پیوندهای کلیک می شود که ممکن است شامل پیوندهای متنی ، تصاویر ، دکمه ها و سایر گرافیک ها باشد.

پیوندهای ایمیل به دو نوع ، لینکهای وب خارجی و پیوندهای ناوبری داخلی ارائه می شوند. پیوندهای خارجی یک پنجره مرورگر را باز می کنند تا شخصی که روی پیوند کلیک می کند به یک صفحه وب هدایت شود. پیوندهای داخلی به منطقه دیگری از وب سایت می روند.

می توانید پیوندهایی به پرونده های ذخیره شده در سرور ایجاد کنید و پیوندها می توانند برنامه ایمیل نصب شده در رایانه مشترک خود را باز کنند. دستگاه تلفن همراه می تواند شماره تلفن یا آدرس را به عنوان یک لینک تعبیر کند. شماره تلفن در بدن ایمیل شما هنگام تماس و آدرس می تواند به صورت خودکار با نقشه آنلاین یا نقشه نقشه شماره تلفن را بخواهد. نیازی به برنامه نویسی این نوع پیوندها نیست. دستگاه های تلفن همراه می توانند به طور خودکار آنها را تشخیص دهند. پیوندهای داخلی ، که به عنوان پیوندهای لنگر نیز شناخته می شوند ، به محتوای موجود در ایمیل اشاره می کنند.

از لینک های داخلی برای کمک به شخصی که در حال خواندن ایمیل های شما است ، از بالای ایمیل از محتوا در پایین صفحه استفاده کرده و از پایین به بالای ایمیل بروید. همچنین می توانید از گروههای پیوند داخلی مانند فهرست محتویات برای لیست کردن مقالات یا بخش ها در ایمیل خود استفاده کنید و به شخصی اجازه دهید سریعاً بدون پیمایش به آن بخش از ایمیل شما حرکت کند. هنگام ایجاد پیوندهای متنی ، هرگز از این اصطلاح به عنوان پیوند اینجا را کلیک کنید. در عوض ، از یک کلمه یا عبارت تجاری به عنوان یک لینک استفاده کنید ، یعنی یک پیوند برای افزودن یک مورد به سبد خرید آنلاین خود باید بگوید این کالا را خریداری کنید ، نه “برای خرید این کالا اینجا را کلیک کنید”.

هرچه پیوندهای توصیفی بیشتری ایجاد کنید ، شانس بیشتری برای دعوت یک کلیک دارید. به عنوان مثال ، پیوندی که اطلاعات بیشتری را می خواند به عنوان پیوندی که در آن بارگیری فهرست فروشگاه 50 صفحه ای خوانده می شود ، توصیفی نیست. هنگام ایجاد پیوندهای تصویری ، بهترین کار این است که متن را در تصویر بکشید تا کلیک را دعوت کنید و توضیح دهید که پیوند تصویر چیست. برخی از تصاویر به عنوان لینک بصری هستند ، بنابراین متن لازم نیست. به عنوان مثال می توان به تصاویر محصول اشاره کرد که به اطلاعات بیشتر مربوط به محصول ، آرم های شرکت که به صفحه اصلی وب سایت اشاره دارند ، نمادهای صوتی مانند دکمه پخش اسپیکر مانند ، یا تصاویر از فیلم هایی که به یک فایل ویدیویی در حال پخش اشاره می کنند ، اشاره می کنند.

بازاریابی پست الکترونیکی در مورد ایجاد روابط با کسانی است که در لیست شما قرار دارند. اگر زمان کار مناقصه این برنامه شما نباشد ، احتمالاً پاسخ بسیار ضعیف است. یا بدتر از این ، مردم می توانند از لیست شما مشترک شوند. هدف از بازاریابی ایمیل این است که مطالب ارزشمندی را در رابطه با موضوع خاص به خوانندگان ارائه دهد. در اینجا نحوه افزودن ارزش به ایمیل های خود ، ارائه اطلاعات در مورد محصولات و خدمات ، مشاوره و مشاوره ، دستورالعمل ها ، راهنمایی ها یا حقایق و تحقیقات آورده شده است.

هنگام ارسال لیست خود ، مواردی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید. پیشنهادات مشوقهایی هستند که به مشتریان بالقوه کمک می کنند تا از فرکانس خرید جلوگیری کنند. شما باید مشتریان خود را بشناسید. برخی افراد دوست دارند تخفیف های خود را بشنوند زیرا دوست دارند پس انداز کنند و از طرف دیگر برخی افراد می توانند تخفیف های ارزان و بد را با هم مرتبط کنند. در اینجاست که شما باید داده های ردیابی ایمیل را رصد کنید ، و هنگامی که ارزش هدایت خود را تعیین کردید ، می توانید آنها را به گروه ها تقسیم کنید. این امر به شما امکان می دهد تا انواع مختلف محصولات و خدمات را بر اساس گروه های مستقر خود به بازار عرضه کنید.

در اینجا چند نکته عالی برای پیشنهادات موجود در کمپین های بازاریابی ایمیل ارائه شده است.

1. کوپن ها عالی هستند ، قابل چاپ یا مشاهده بر روی یک دستگاه تلفن همراه هستند. از ادغام نامه استفاده کنید تا نام سرب را بر روی کوپن درج کنید.

2. به صورت شگفت آور به صورت رایگان پیشنهاد دهید ، در ازای اطلاعات ، محصولات یا خدمات را ارائه دهید.

هر ایمیل باید حاوی “فراخوانی برای اقدام” باشد که به مشتریان بالقوه می گوید که شما می خواهید چه کاری انجام دهند. “اینجا را کلیک کنید” تعداد زیادی است ، نه. بیشتر توصیفی از قبیل: تماشای این فیلم ، چاپ این سند ، این فایل pdf را بارگیری کنید. همچنین می توانید چندین ایمیل “تماس با عمل” را در یک ایمیل واحد درج کنید.

اگر ایمیل شما در وهله اول باز نشود ، هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت. برای موفقیت در قیمت افتتاحیه خود ، باید یک خط از آن داشته باشید. به طوری که افراد می توانند فرستنده ایمیل را شناسایی کنند. اکنون داشتن یک خط موضوع عالی بسیار مهم است ، در اینجا شما باید از کلمات یا عبارات عبارتی استفاده کنید که سودمندی ایمیل را توصیف می کند. سعی کنید آن را طولانی نکنید. رسیدن به یک موضوع جدید ، دشوار است ، زیرا این مربوط به آزمایش و اندازه گیری است.

به منظور تعامل بیشتر با خواننده خود ، می توانید از رسانه های اجتماعی نیز استفاده کنید که به شما امکان می دهد ایمیل های شما به فیس بوک ، توییتر و لینکدین ارسال شود ، به اشتراک گذاشته شود ، دوست داشته یا امتیاز شوند.

بیایید در مورد دستگاه های تلفن همراه فراموش نکنید. تعداد بیشتری از افراد برای خواندن ایمیل از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند. بیشتر افراد هرگز خانه را بدون کلید ، کیف پول یا تلفن همراه ترک نمی کنند. فقط به یاد داشته باشید که طراحی ایمیل شما باید برای همه دستگاه ها از جمله رایانه های لوحی نیز کار کند.

به طور کلی ، بیشتر افرادی که ایمیل را با دستگاه تلفن همراه می خوانند مرتب سازی می کنند. آنچه را که می خوانید ، آنچه را که می خواهید ذخیره کنید یا حذف می کنید بررسی کنید. هرچه ایمیل شما در زمینه تلفن همراه مفیدتر باشد ، احتمال افتتاح آن نیز بیشتر است. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که ایمیل به چه صورت ظاهر خواهد شد و روی دستگاه تلفن همراه کار خواهد کرد. صفحه های هوشمند نسبت به رایانه های صفحه نمایش بسیار کوچکتر دارند و غالباً ناامید کننده است که افراد برای پیدا کردن پیوندها ، متن و تصاویر حرکت کنند. قدرتمندترین طراحی ایمیل برای تلفن همراه از سمت چپ بالای ایمیل سود می برد. دلیل این امر این است که اکثر دستگاه های تلفن همراه پیام های ایمیل را در سمت چپ بالای ایمیل نمایش می دهند ، یا کل صفحه نمایش ایمیل را روی صفحه نمایش می دهند و به گیرنده نیاز دارند تا از بزرگنمایی / بیرون زوم و رفتن به بخش های خاص ایمیل استفاده کند.

امیدوارم این مقاله با ارزش باشد و به شما بینش بیشتری در مورد چگونگی موفقیت آمیز تر کردن تبلیغات بازاریابی از طریق ایمیل ارائه دهد.

لطفا اگر می دانید که علاقه مند به این موضوع هستید ، آن را به اشتراک بگذارید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا