[ad_1]
اهمیت بهینه سازی موتور جستجو محلی
SEO محلی یک بخش اساسی از استراتژی SEO است به خصوص اگر شما یک تجارت کوچک و متوسط هستید که به تجارت مشتریان محلی متکی هستید. بسیاری از استراتژی های مختلف شما می توانید پیاده سازی کنید از بهینه سازی مطالب خود با کلمات کلیدی گرفته تا ارسال NAP (نام آدرس و شماره تلفن) به دایرکتوری های مختلف محلی. برای کمک به ساده سازی ساده سازی و پیگیری همه تلاشهای سئوی خود باید از این ابزارهای محلی SEO استفاده کنید.
در اینجا 15 ابزار مختلف SEO جستجوگرها در نظر گرفته شده است که می توانید بسیار مفید بدانید برخی با هزینه ناچیز و برخی نیز رایگان هستند.
1. Google AdWords Keyword Planner
این ابزار کلمات کلیدی محلی را برای SEO ترویج می کند. در طی مرحله جستجوی کلمات کلیدی می توانید ترافیک را به کلمات کلیدی خاص محدود کنید و همچنین بر اساس جستجوی محلی کلمات کلیدی جدید محلی را پیدا کنید. ابزار Keyword Planner به شما امکان می دهد جستجوها را بر اساس مناطق جغرافیایی انجام دهید. این برنامه نه تنها ابزاری مفید برای تلاشهای کلیدی کلیدی SEO شماست بلکه اجرای آن نیز رایگان است و مسلماً یکی از مفیدترین ابزارهای جستجوگر رایگان در دسترس است.
2. SEOProfiler
قدرتمندترین ابزار SEO محلی که می توانید در SEOProfiler قرار دهید زیرا شامل ویژگی هایی از قبیل ابزار چک کردن وب سایت بهینه سازی صفحه وب سایت ابزار عقیم سازی پیوند است که بک لینک های بد را شناسایی می کند امکان شناسایی کلمات کلیدی قوی محلی و حتی گزارش های PDF قابل تنظیم را دارد.
3. موز محلی
Moz Local ابزاری اساسی برای مدیریت لیست های محلی است که به کاربران این امکان را می دهد تا علاوه بر اعلان و تأیید موارد ارسال لیست لیست های محلی را نیز مدیریت کنند. این ابزار همچنین با جمع آوری داده ها برای کمک به فشار لیست کار می کند تا مطمئن شود کار شما قابل مشاهده است. علاوه بر این این ابزار باعث می شود نقل قول های شما پاک شود و شما را از هرگونه خطایی که ممکن است متوجه شوید ممکن است به سئوی محلی آسیب برساند مطلع کند. Moz Local خلاصه ای از هر یک از دسته های ذکر شده در زیر و نوع رسانه مورد استفاده برای استناد شما را ارائه می دهد.
4. BuzzStream
BuzzStream ابزاری برای کسب بک لینک های محلی است زیرا می تواند به شما در شناسایی و ایجاد روابط با تأثیرگذار محلی کمک کند تا به افزایش ترافیک شفاهی و همچنین افزایش آگاهی محلی از برند شما کمک کند. این ابزار همچنین در تبلیغ مطالب دیجیتال و روابط عمومی مؤثر است.
5- افسر SEOPressor
SEOPressor ابزاری است که قدرت کلی سئو سایت شما را اندازه گیری می کند و نکاتی و توصیه هایی در مورد چگونگی بهبود آن ارائه می دهد که به نوبه خود به بهبود موتورهای جستجوی محلی کمک می کند حتی اگر آنها به طور خاص برای آن طراحی نشده باشند. ویژگی حسابرسی آن بسیار مفید است که شما را از هر صفحه ای که به روش های خاصی به پیشرفت نیاز دارند آگاه می کند این ویژگی است که SEOPressor را به عنوان یکی از بهترین ابزارهای جستجوگرها برای مشاغل کوچک بدست آورده است.
6. نقل قول محقق محلی Whitespark
جامع ترین ابزار مدیریت فهرست محلی که می توانید سرمایه گذاری کنید Whitespark Citation Finder Local است. علاوه بر مدیریت لیست اصلی محلی شما ابزار پیدا می کند که در آن باید شغل خود را برای بهبود رتبه بندی SEO محلی خود بگنجانید. این همچنین شامل تعدادی از ویژگی های اضافی از جمله امکان جمع آوری نظرات و بررسی های مشتری بصورت آنلاین نظارت بر رتبه بندی جستجوی محلی براساس شهر کشف فرصت های ایجاد لینک و موارد دیگر.
7. سینوپ
Synup برای ارسال NAP به فهرستهای محلی مفید است. این ابزاری است که به شما امکان می دهد لیست های محلی خود را به راحتی مدیریت کنید و همچنین لیست ها و داده های NAP را مرور و تجزیه و تحلیل کنید. این یکی از کامل ترین فهرستهای فهرست شما است که می توانید دریافت کنید و به شما امکان می دهد لیست ها را بررسی کنید تا اعتبار خود را در آنها مشاهده کنید NAP خود را به لیست ها اضافه کنید و داده های نادرست را در لیست های موجود برطرف کنید.
8. فریاد قورباغه
Screaming Frog در بررسی و نمایه سازی داده های HTML و متا برای سایت و همچنین در یافتن هرگونه لینک شکسته برای جلوگیری از آسیب رساندن به رتبه بندی سئو های محلی به شما کمک می کند. ویژگی های پیشرفته ای نیز موجود است اما برای یک قیمت.
9. خدمات
Serplify یک برنامه وب است که به شما کمک می کند با اضافه کردن دامنه ها و سایت هایی که می خواهید رتبه بندی کنید و اضافه کردن هزاران صفحه منحصر به فرد برای محتوا به طور خودکار برای هر کلمه کلیدی علاوه بر ایندکس کردن انبوه به صورت خودکار بهبود و انتشار مطالب خود به یک صفحه در صفحه نتایج Google برسید.
10. چک لیست SEO محلی
این ابزار اطمینان حاصل می کند که شما می توانید رتبه بندی SEO محلی خود را تقویت کنید. از آنجا که این ابزار 40 گزینه مختلف را ارائه می دهد که وظایف خاص را برای کمک به شما در بهبود سایت خود و افزایش رتبه خود با توسعه وبلاگ سئو در صفحه رسانه های اجتماعی و سایر موارد به شما کمک می کند.
11- آنالیز سایت رایگان افزونه
UpCity در اصل کارت گزارش SEO است. تمام کاری که شما باید انجام دهید ارسال وب سایت خود است زیرا همه جنبه های صفحه را تجزیه و تحلیل خواهد کرد و به شما نمره کلی 100 می دهد که صفحه شما را با رقابت شما مقایسه می کند.
12. مرورگرهای مرورگر
ReviewTrackers ابزاری برای ردیابی نظرات مشتری درباره تجارت شما است. این نقش بسیار مهمی در استراتژی جستجوگرهای محلی محلی ایفا می کند به ذکر شهرت شما نیست که این ابزار را بسیار مفید می کند. در اصل آن را بررسی و نظرات آنلاین از بیش از 70 سایت بررسی است که شما می توانید برای تعیین اعتبار نام تجاری خود و همچنین آگاهی از آن استفاده کنید.
13. کپی کپی
سایت شما بیشتر از محتوای کپی شده صدمه نخواهد دید. محتوای تکراری راهی برای از بین بردن رتبه بندی شما برای بهبود موتورهای جستجو منظم و بهبود موتورهای جستجوی محلی شما است. محتوای خود را از طریق Copyscape قرار دهید تا از اصل بودن آن اطمینان حاصل شود و از سرقت ادبی جلوگیری می کند خواه محتوای تکراری از سایت شما باشد یا از منبع دیگری خارج از سایت خود مطالب کپی برداری کنید.
14. PageSpeed Insights
میزان بارگذاری صفحه وب تأثیر عمده ای در رتبه بندی سئو محلی خواهد داشت. هرچه بارگذاری صفحات شما کندتر باشد بازدیدکنندگان در صفحه شما کمتر می شوند. این می تواند تأثیر بسزایی در نرخ گزاف گویی شما داشته باشد که می تواند برای رتبه شما مضر باشد. PageSpeed Insights نه تنها بار بار سایت شما را مرور می کند بلکه پیشنهاداتی در مورد چگونگی بهبود آن ارائه می دهد.
15. احرفس
Ahrefs می توانند با تهیه نمایه بک لینک دقیق برای هر وب سایت که می خواهید در استراتژی سئو کمک کنند. این به شما امکان می دهد تا بدانید چه کسی به سایت شما پیوند می زند متن پیوندی که از آنها برای بک لینک ها و قدرت بک لینک های شما استفاده می کند. همچنین به شما امکان می دهد قدرت بک لینک های حریف خود را بررسی کنید. این ابزار توسط هزاران کاربر در سراسر جهان استفاده می شود.
سئو برای موفقیت تلاشهای بازاریابی آنلاین شما فوق العاده مهم است و به همین دلیل بسیاری از بازاریابان ابزارهای مختلف SEO از جمله ابزارهای محلی SEO را اجرا می کنند که برخی از آنها به صورت رایگان و به منظور ردیابی اندازه گیری و تجزیه و تحلیل تلاشهای SEO می توانند پیدا کنند. موتورهای جستجو شما ممکن است قبلاً از برخی از محبوب ترین ابزارهای جستجوگرها مانند Google Analytics استفاده می کنید. با این حال مهم است که تلاش های خود را برای بهبود موتورهای جستجوگر محلی نیز فراموش نکنید.
با استفاده از این ابزارهای SEO محلی اجرای استراتژی های SEO محلی خود و همچنین پیگیری آنها و سنجش عملکرد برای شما آسان تر خواهد شد این به شما کمک می کند تا تلاش های SEO محلی شما قوی ترین باشد.
[ad_2]