دنیای وب

17 محور استراتژیک باید در زمان COVID-19 ایجاد شود

لیست کارهایی که به لوازم ضروری Coronavirus نیاز دارید

درست مثل بیدار شدن در دنیای دیگری! اپیدمی کرونا زندگی ما را کاملاً تغییر داده و روش کار ما را تغییر داده است.

برای بسیاری، این می تواند زمان دلهره آور به عنوان یک صاحب کسب و کار باشد.

شما نگران سلامت کارمندان و شرکت خود، صورتحساب های روزافزون، درآمد و مسئولیت های خانوادگی خود هستید.

اما به جای اینکه اجازه دهند اضطراب بر آنها غلبه کند، صاحبان مشاغل کوچک باهوش می توانند از این فرصت برای آماده شدن و آماده شدن برای رشد و موفقیت آینده استفاده کنند.

به همین دلیل است که ما یک چک لیست COVID-19 ایجاد کرده ایم تا به شما کمک کنیم از این زمان نامشخص استفاده کنید:

1) تغییر ساعت کاری را اعلام کنید.

آیا شما یک شرکت ضروری هستید که باز می ماند؟ ممکن است ساعات کاری کوتاه‌تری داشته باشید تا زمان بیشتری برای نظافت داشته باشید، یا ساعات قدیمی‌تری داشته باشید که به مشتریان ریسک‌پذیر و مسن‌تر اجازه می‌دهد تا با خیال راحت با مشتریان کمتری خرید کنند.

ساعات کاری جدید را در مقابل مکان خود پست کنید و آنها را در صفحه وب خود به اشتراک بگذارید.

فراموش نکنید که ساعات کاری خود را با نمایه خود در رسانه های اجتماعی و همچنین فهرست کسب و کار Google خود به روز کنید تا همه بتوانند اخبار را دنبال کنند.

2) محور را برای ارائه آنچه مشتریان فعلی شما نیاز دارند

راه‌های خلاقانه برای انجام تجارت با مشتریان داخلی در دوران حبس پیدا کنید. آیا شما تحویل می دهید؟ در طول این اطلاعات به مشتریان اطلاع دهید که برای دریافت آنها چه کاری انجام می دهید، و امیدواریم که موقتی و قانونی باشد.

به عنوان مثال، در صورت بسته شدن و سفارش سرپناه، اکثر نمایندگی های خودرو، خودروی جدید شما را به شما تحویل می دهند. به طور مشابه، شرکت‌های خدماتی می‌توانند پیشنهادات خود را برای برآورده کردن خواسته‌های مشتریان خانه‌نشین تنظیم کنند.

به عنوان مثال صفحه فرود ما برای باربارا کاتنیچ، طراح داخلی با طرح‌های Fresh Approach است.

او اعتراف می‌کند که با تمام زمانی که اکنون در اختیار دارید، ممکن است برای تغییر ظاهر آماده باشید. سپس او شما را از طریق این فرآیند راهنمایی می کند که چگونه می تواند تقریباً زمانی که در خانه هستید با شما کار کند.

مزیت صفحه فرود این است که سریع، آسان است و به شما امکان می دهد با نیازهای خاص مشتری فعلی خود بدون نیاز به طراحی مجدد کل وب سایت خود ارتباط برقرار کنید.

3) راه هایی را برای مشتریان ارائه دهید تا همچنان از شما حمایت کنند

اگر برای یک شرکت خدماتی مانند رستوران یا سالن کار می کنید و مجبور هستید درهای خود را ببندید، ممکن است بخواهید به ارائه گواهی هدیه آنلاین فکر کنید.

مشتریان خود را تشویق کنید که هم اکنون گواهی خریداری کنند تا بتوانند پس از فروکش کردن شیوع ویروس و پایان دوره حبس، خود درمانی کرده و آن را بازخرید کنند.

این می تواند به حفظ فروش برای شما کمک کند و چیزی سرگرم کننده و هیجان انگیز را برای مشتریان شما فراهم کند.

4) با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

مردم می خواهند بدانند که آیا شرکت شما در مواجهه با همه گیری تغییر کرده است یا خیر. به آنها اطمینان دهید که سلامت و ایمنی شما مشکل شماره 1 شماست و به آنها بگویید برای اطمینان از تجربه خرید ایمن چه کاری انجام می دهید.

مراقبت های بیشتری را که برای تمیز کردن و مرتب کردن انجام می دهید توضیح دهید و به آنها بگویید که چگونه طرد اجتماعی را به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک ترویج می کنید.

5) خدمات جدیدی که ارائه می دهید را اعلام کنید.

چه مواد غذایی بفروشید و چه مد، وانت یا تحویل را ارائه می دهید؟ هرچه بیشتر بتوانید مشتریان خود را در طول این فرآیند جدید جذب کنید، برای آنها بهتر است و ضرر مالی کمتری متحمل خواهید شد.

اخبار را در وب سایت خود و در حساب های رسانه های اجتماعی خود مانند لوری براون به اشتراک بگذارید. وی ضرورت حمایت از پرستاران و پرستاران را در این بحران دید و ایجاد کرد راهنمای بقای COVID-19.

او از ما خواست تا به او کمک کنیم تا مجموعه ای از مصاحبه های مهمان را ایجاد کند که ویدئوهای روزانه را به صورت رایگان به مشتریان ارائه می دهد.

۶) اطلاعات قدیمی و لینک های خراب را متوقف کنید.

اکنون زمان خوبی است که به عقب برگردید و وب سایت خود را از نزدیک ببینید.

آیا غلط املایی وجود دارد؟ آیا هیچکدام از اعضای تیمی که در صفحه درباره ما حضور داشتند ترک کردند؟ آیا برخی از مقالات دیگر مرتبط نیستند؟

شاید وب سایت شما خیلی قدیمی باشد و نیاز به بازنگری کامل داشته باشد. سعی نکنید این کار را به تنهایی انجام دهید، بهتر است یک شرکت طراحی وب سایت حرفه ای را استخدام کنید که می تواند به شما کمک کند تا مطمئن شوید که وب سایت شما به شیوه ای حرفه ای انجام می شود تا زمانی که این بحران تمام شد بهترین عملکرد را به شرکت شما ارائه دهد.

7) تقویت بار (فاصله).

مانند ابزار نظارت بر زمان آزاد Toggl که ما استفاده می کنیم، به کارمندان خود راه آسانی برای نظارت بر ساعات کاری خود ارائه دهید. تعامل تیم را با ابزارهایی مانند زوم، اسلک یا دیسکورد تشویق کنید. ابزارهای همکاری تیمی مانند دوشنبه و آسانا را برای مدیریت فرآیند پروژه بررسی کنید.

می توانید ابزارهای تیم بیشتری را در مقاله ما بیابید: نکاتی برای مدیریت کارمندان از راه دور.

8) آن را نازک و زشت کنید.

باید بپذیرید که ممکن است برای مدتی همه چیز سخت شود. آیا چیز غیر ضروری وجود دارد که بتوانید در بودجه کسب و کار کوچک کاهش دهید؟

خدماتی را که استفاده می کنید دوباره ارزیابی کنید تا مطمئن شوید که بهترین ارزش را برای پول خود دارید، اما آنقدر در کمربند خود صرفه جویی نکنید که فرصت کسب و کار یا کسب و کار به دست نیاید.

9) تقویم چاپ خود را برنامه ریزی کنید.

شما می خواهید به مشتریان خود محتوای آموزنده و ارزشمندی ارائه دهید که الهام بخش آنها باشد و مهارت ها و اعتبار شما را در نظر آنها ایجاد کند.

اگر اکنون استراحت دارید، آن را در آینده خود بگنجانید. به محصولات و خدماتی که می خواهید در طول مسیر تبلیغ کنید نگاه کنید و محتوا و ابزارهای بازاریابی را برای حمایت از تلاش های خود آماده کنید.

10) مهارت های جدید بیاموزید.

آیا می خواهید یاد بگیرید که از اینستاگرام به طور موثرتری استفاده کنید؟ شاید بخواهید بر مهارت های بازاریابی ویدیویی خود مسلط شوید یا زبان جدیدی را یاد بگیرید تا با مشتریان خود ارتباط خوبی برقرار کنید.

اگر می توانید کمی سرعت خود را کاهش دهید، از فرصت برای خواندن، یادگیری و رشد استفاده کنید! اکنون ممکن است زمان خوبی برای بررسی وضعیت ما باشد تقویت! آکادمی کسب و کار که به اعضا امکان دسترسی سریع به یک کتابخانه بزرگ از فیلم های آموزشی از بازاریابی رسانه های اجتماعی برای رهبری تولید و بازاریابی محتوا را می دهد.

11) از کارمندان خود اطمینان حاصل کنید.

همیشه برنامه COVID-19 خود را در طول روزهای بیماری و مزایا به کارکنان اطلاع دهید. اگر کارمندان شما مجبور به کار هستند، به آنها اطمینان دهید که چگونه منطقه آنها را تمیز می کنید.

آنها از شما می خواهند که در این مواقع ترسناک احساس مراقبت کنید. یعنی دروغ نگویید یا اطلاعات بد را ذخیره نکنید. اگر قادر به پرداخت غرامت نیستید یا مجبور به اخراج کارکنان هستید، در اسرع وقت به آنها اطلاع دهید و تا حد امکان حمایت کنید.

12) ترافیک بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید.

همیشه ایده خوبی است که محتوای جدید و مفید را به وب سایت خود اضافه کنید. بازدیدکنندگان شما از محتوای متمرکز بر راه حل که صادقانه دلیل نیاز شما به محصول یا خدمات خود را بیان می کند، قدردانی خواهند کرد.

روی نوشتن مقالات غنی از کلمات کلیدی تمرکز کنید تا رتبه بندی موتورهای جستجوی خود را افزایش دهید.

13) فالوورهای شبکه های اجتماعی خود را افزایش دهید.

ممکن است منزوی شوید، اما می توانید به اینترنت وصل شوید! برای شروع مکالمه به افرادی که پست رسانه های اجتماعی را لایک کرده اند یا در مورد آن نظر داده اند، پیام ارسال کنید.

در یک گروه فیس بوک که بهترین مشتریان شما در آن تعامل دارند، فعال باشید. هنگام ایجاد ارتباطات جدید و ارائه روابط به مردم، قابل مشاهده و مفید باشید (به جای فروش و آزاردهنده).

14) لیست پستی خود را به اشتراک بگذارید.

با گذشت زمان، لیست پستی شما ممکن است به هم ریخته شود. صاحبان مشاغل کوچک ممکن است منابع لازم برای نوشتن پیام های هدفمند برای هر گروه مشتریان بالقوه را نداشته باشند (به عنوان مثال، معاملات آتی داغ، سرنخ های داغ، امیدهای جدید، شرکای تجاری).

روی اشتراک‌گذاری لیست ایمیل‌تان تمرکز کنید تا به مردم احساس کنند که مستقیماً با آنها صحبت می‌کنید و محتوای منحصربه‌فردی را به آنها ارائه می‌دهید.

15) یک محصول یا خدمات جدید ایجاد کنید.

شاید شما ایده ای برای کسب و کاری داشته باشید که در چند سال گذشته در گذشته بوده است. یا ممکن است محصول یا خدماتی را پیدا کرده باشید که ممکن است در طول یا بعد از عفونت COVID-19 به افراد کمک کند.

ببینید هدر ویلسون برای برآورده کردن تقاضای فعلی برای استفاده از Facebook Groups به نفع کسب و کارها چه کرده است. او یک آموزش آنلاین سریع به نام Create, Complete and Add Your Facebook Group ایجاد کرد.

16) تحقیقات رقابتی انجام دهید.

حفظ برتری رقبای شما مزیتی باورنکردنی به شما می دهد، چه در حال راه اندازی یک کسب و کار کوچک و چه در حال توسعه یک محصول یا خدمات جدید باشید.

اکنون برای درک بهتر رقبای خود کمی وقت بگذارید. پیام آنها چه تفاوتی با پیام شما دارد؟ قوت و ضعف آنها در چیست؟ ارتباط آنها با فالوورهای شبکه های اجتماعی چگونه است؟

17) عشق را به اشتراک بگذارید.

زمانی را برای تقویت مهمترین رابطه خود از دست ندهید. به افرادی که به آنها اهمیت می دهید (خانواده، دوستان، مشتریان، فروشندگان، مربیان، همکاران) فکر کنید و به آنها بگویید چه چیزی را در مورد آنها بیشتر دوست دارید!

با مشتری بمانید و در طول COVID-19 به تجارت ادامه دهید.

در حالی که اپیدمی COVID-19 هرگز به این شکل نبوده و نامشخص است، بیایید سعی کنیم به این زمان‌های کند برای کسب‌وکارهای کوچک به‌عنوان زمانی برای تفکر، تجزیه و تحلیل و آماده‌سازی برای رشد و موفقیت در آینده نگاه کنیم.

اگر به کمک نیاز دارید، می‌توانیم به شما کمک کنیم تا یک صفحه وب طراحی کنید تا به شما کمک کند تا امروز مشتریان خود را به روشی مؤثر جابجا کنید و از آنها حمایت کنید. ما با هم راه هایی برای ترویج کاهش تجارت به دلیل بحران اقتصادی غیرمنتظره فعلی خواهیم یافت.

با آرزوی سلامتی و امنیت برای همه در این مواقع غیرعادی.

برای موفقیت شما،

سوزان

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا