2 نوع مختلف استراتژی بازاریابی اینترنتی که می توانید استفاده کنید

در اینترنت ، انواع استراتژی های بازاریابی اینترنتی وجود دارد که می توانید از آنها در تجارت اینترنتی خود استفاده کنید. اکنون ، اگر شما مانند بیشتر مبتدیان هستید ، احتمالاً با ساده ترین کار شروع می کنید که بلافاصله بیشترین ترافیک را به همراه دارد – اما این لزوما بهترین مسیر نیست. در واقع ، بسیاری از این استراتژی های بازاریابی اینترنتی می تواند از طریق چندین روش به سایت شما آسیب برساند.

به عنوان مثال ، شما “مبادلات ترافیکی” بدنام را دارید. تبادل ترافیک به سادگی شبکه ای از وب سایت ها است که برای افزایش آمار وب سایت آنها کلیک می شود. اکنون برخی از کلیک ها منجر به فروش می شود ، اما نرخ تحقق فروش آنقدر پایین است که حتی ارزش وقت خود را برای شرکت در مبادله را ندارید. در بیشتر موارد ، می تواند به صورت خودکار باشد – اما در ابتدا احتمالاً خواهید دید که یک ساعت جلوی رایانه خود نشسته اید و روی پیوندهایی که برایتان مهم نیست کلیک می کنید. با کلیک هایی که در ازای آن دریافت می کنید ، از طرف افرادی می شوید که اصلاً علاقه ای به پیشنهاد شما ندارند.

بنابراین از چه نوع استراتژی های بازاریابی اینترنتی باید استفاده کنید تا منجر به کیفیت و مشتری شوید؟ خوب این همان کاری است که من انجام خواهم داد تا بتوانید در کسب و کار اینترنتی خود تا حد ممکن موفقیت کسب کنید. مهم نیست که چه نوع شغلی دارید – و فارغ از صنعت – این استراتژی های موثر می توانند برای شما مفید باشند. بیایید نگاهی به نوع اول استراتژی بازاریابی اینترنتی بیندازیم که می توانید برای کسب درآمد اینترنتی استفاده کنید:

1) بازاریابی ارجاعی

در اینجا اصل بازاریابی ارجاعی وجود دارد ، زیرا می تواند کولاک ترافیک رایگان را برای شما ایجاد کند. کاری که می خواهید انجام دهید یافتن متن “به یک دوست بگویید” یا “ارجاع به یک دوست” است. شما می خواهید چیزی با ارزش بالا ارائه دهید و به مشترکان خود اطلاع دهید که اگر 5 نفر از دوستان یا همکاران خود را به وب سایت شما ارجاع دهند ، می توانند این پیشنهاد ارزش بالا را به صورت رایگان دریافت کنند.

بنابراین شما باید پیشنهاد خود را ایجاد کنید ، صفحه را تنظیم کنید و یک کد دوست را در سایت خود ارجاع دهید ، و پس از پر کردن مستقیم فرم با نام همکاران خود ، آنها را به پیشنهاد رایگان هدایت کنید که می توانند بلافاصله بارگیری و استفاده کنند. یا اگر چیز ملموسی برای ارائه دارید ، شاید بتوانید پیشنهاد رایگان خود را (اما با هزینه کم) برای شخصی که دوستانشان را به شما ارجاع کرده ، پست کنید.

این یک استراتژی بازاریابی آنلاین بسیار مثر است و بدون گرفتن انگشت یا صرف یک پنی برای دریافت هدایای بیشتر ، کار می کند. این مشترکان با کیفیت بالا را افزایش می دهد و هزینه تبلیغات را کاهش می دهد. و از آنجا که این امر به عنوان ارجاعی از شخصی که آنها می شناسند می آید ، افراد به شما مراجعه خواهند کرد – واقعاً آماده دیدن شما به عنوان یک متخصص مشخص در زمینه شما.

این چیزی است که می تواند به انواع لیست هایی که در اختیار شما قرار دارد ارتقا یابد. اگر یک لیست ایمیل مشترک دارید ، می توانید آن را در قسمت امضای ایمیل های خود تبلیغ کنید. اگر وبلاگ دارید و مشترکان وبلاگ دارید ، می توانید این موضوع را در وبلاگ خود تبلیغ کنید. اگر تعداد زیادی دنبال کننده در YouTube ، Facebook ، Twitter ، Instagram یا رسانه های اجتماعی دارید – می توانید این پیشنهاد ارجاع را به همه دنبال کنندگان خود تبلیغ کنید … همه به صورت رایگان. بهمن ترافیک رایگان دریافت می کنید و هزینه ای برای شما نخواهد داشت. در اینجا نوع دیگری از استراتژی موثر بازاریابی اینترنتی وجود دارد:

2) در زمینه تخصص خود در وب سایت های سبک جامعه تبلیغ کنید

در اینجا تفاوت بین تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) و تبلیغات در یک سایت سبک جامعه هدف در جای شما وجود دارد. افراد موجود در سایت انجمن دیوانه وار هستند. این بدان معنی است که آنها کاملاً به موضوعی که سایت انجمن بر اساس آن علاقه مند است علاقه مند هستند. به همین دلیل ، وقتی هر روز آنلاین می شوند ، این اولین سایتی است که با باز کردن مرورگر اینترنت خود بازدید می کنند.

یا شاید آنها سایت را در “موارد دلخواه” علامت گذاری کرده اند و حدود 3 تا 5 دقیقه پس از اتصال به اینترنت از سایت بازدید می کنند. تفاوت این با بازاریابی به مشتری های بالقوه در سایت های پرداخت به ازای هر کلیک مانند Google Ads یا Microsoft Ads در این است که میزان بازدید از این موتورهای جستجو از نظر تمایل متفاوت است. بعضی از افراد اهمیت زیادی دارند – بسته به ترکیب کلمه کلیدی که تایپ می کنند. و بعضی از افراد به طور مبهم علاقه مند هستند – همچنین به نوع مجموعه ای از کلمات کلیدی بستگی دارد.

چند عامل دیگر وجود دارد که باید آنها را نیز در نظر بگیرید. شما باید در مورد محل زندگی آنها ، درآمد موجود برای گروه هدف ، زبانی که صحبت می کنند ، فکر کنید که آیا می خواهید تلفن های همراه ، تبلت ها یا رایانه های آنها و همچنین سن آنها را هدف قرار دهید. همانطور که گفتم ، عوامل زیادی باید در نظر گرفته شوند – علاوه بر شبکه پرداخت به ازای هر کلیک که برای تبلیغ در آن انتخاب می کنید.

به نظر من ، سایت های سبک جامعه اولین سر را می زنند. نرخ تبدیل معمولاً از نظر میزان فروش بیشتر است و هزینه تبلیغات نیز معمولاً کمتر است – بستگی به میزان فروش دارد. سایت های سبک جامعه که من در مورد آنها صحبت می کنم عبارتند از: وبلاگ ها ، انجمن ها ، سایت های پر بازدید و حتی پست های آفلاین که می توانید از طریق آنها به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنید. بازاریابی آفلاین اکنون یک منطقه کاملاً متفاوت از دانش است ، اما باید بدانید که با وارد کردن آنها در بازاریابی خود ، می توانید به راحتی و به راحتی تعداد زیادی مشتری با کیفیت بالا بدست آورید.

این دو نوع استراتژی بازاریابی اینترنتی فوق العاده مثر هستند و تکنیک هایی هستند که امروز باید در تجارت خود پیاده سازی کنید. من مطمئن هستم که شما هم اکنون وقت دارید که از هر دو روش استفاده کنید – علاوه بر آنچه در حال حاضر برای بازاریابی وب سایت خود انجام می دهید. هرچه سریعتر اجرای این دو روش را شروع کنید ، بازده ، فروش و درآمد شما نیز سریعتر به دست می آید. ناگفته نماند که هر دو استراتژی می توانند خودکار باشند.

و مطمئن شوید که از راهکارهای ترافیک با کیفیت پایین پاک می شوید. مبادلات ترافیکی ، لینک مزارع ، ارائه دهندگان نرم افزار عمده فروشی و سایت های ارسال ترافیک انبوه به درد شما نمی خورد. بنابراین اطمینان حاصل کنید که از آن استفاده نکنید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا