2 گام آسان برای افزایش تعامل کاربر با مشاغل کوچک

ارسال در رسانه های اجتماعی بسیار عالی است ، اما بهتر است مکالمه ایجاد کنید.

سالهاست که شرکت هایی در سراسر جهان از قدرت رسانه های اجتماعی برای رشد تجارت خود استفاده می کنند. اما بسیاری از آنها متناسب با اهداف واقعی در بازاریابی محتوای نمی شوند.

هنگامی که مطلبی را برای جذب کاربران ایده آل ارسال می کنید ، دور نمانید. این اعلان هایی که از عملکرد انتشار به شما اطلاع می دهند بخش مهمی هستند.

پیوند نشان می دهد هر زمان که شما و کاربرانی که نمایه های تجاری شما را ردیابی می کنند تعامل دارند. این تعامل نه تنها می تواند منجر به کیفیت بالا شود ، بلکه منجر به دنبال کننده های بیشتری می شود که واقعاً به آنچه شما پیشنهاد می دهید علاقه دارند.

پیروان اینستاگرام شما چگونه رشد کردند؟ اگر در صورت خرید اشتباه کردید ، مقاله قبلی ما را امتحان کنید: چرا دنبال کنندگان اینستاگرام خود را خریداری نکنید

چگونه می توانید محتوای خود را برای تعامل با کاربر بهبود بخشید؟؟؟

بهینه سازی بازاریابی محتوای شما برای بهبود درگیری کاربر آسان نیست. بسیاری از افراد فعالیت خود را به یک پست وبلاگ محدود می کنند و سپس به بهترین ها امیدوار هستند.

بسیاری از استراتژی های بازاریابی محتوای تجاری کوچک Googling از یک مضمون تشکیل شده و بازنویسی قطعات دیگر یا بیشتر با صدای جدید. محتوای ویدیو با وام گرفتن بسیاری از فیلم ها ، یا کپی کردن یک ویدیوی موفق قبلاً ، در این امر مقصر است.

در هر صورت ، یک کاربر قبلاً این محتوا را تماشا کرده است ، پس چرا وقتی یکسان است طبق آن رفتار می کند؟

در اینجا برخی از موثرترین راه های ایجاد محتوای خاص برای جذب کاربر آورده شده است:

مرحله 1 – چیزی جدید ایجاد کنید

اولین قدم برای محتوای شما این است که بپذیرید که شما باید خطرات زیادی را به همراه داشته باشید.

این خطر با نحوه ارائه مطالب خود ، آنچه باید بگویید ، و اینکه چگونه برند شما چیز جدیدی را برای این موضوع به ارمغان می آورد ، ارتباط دارد.

این نمودار نشان می دهد که درک این وظیفه برای شرکتها در هنگام تلاش برای بهبود حضور خود در اینترنت ، به عنوان سخت ترین کارها چیست. در حالی که بر B2B متمرکز است ، هرکسی که در B2C کار می کند باید توجه کند.

این مرحله اولیه بسیار مهم است زیرا شما را وادار می کند تا بیشتر از امتناع بازاریابی خود به عنوان وظیفه تخصیص آن اقدام کنید.

بسیاری از شرکت ها کل استراتژی بازاریابی محتوایی خود را در اختیار آژانس قرار می دهند که این امر مؤثر نخواهد بود. آژانس یا مشاور یک متخصص در زمینه توزیع محتوا است اما یک متخصص در تجارت شما نیست ، بنابراین مجبور خواهید بود که با آنها همکاری کنید.

این به معنای برگزاری جلساتی است که بتواند در مورد کارهایی که انجام می دهید و چرا هر کاربر می خواهد از شما بخرد یا مشتری شما باشد ، از شما ورودی دریافت کند

یک استراتژی قوی برای بازاریابی محتوا برای مشاغل کوچک ، یک فرایند مشارکتی مداوم را شامل می شود.

همکاری با یکدیگر بهترین راه برای ایجاد محتوای عالی است.

محتوای عالی به معنای تلفیق مجموعه مهارتهای شما با مهارت های شخص یا افرادی است که با آنها کار می کنید تا مطمئن شوید اکثر چشم ها آن را می بینند و سازمانی است که می تواند از حضور عمومی آنلاین شما بهره ببرد.

مرحله دوم – تعامل ، سازگاری و بهبود

مرحله دوم تماشای واکنش است.

در لایک ها ، پست ها یا پیگیری های جدید جستجو کنید و توجه داشته باشید که کاربران به چه موضوعاتی علاقه مند هستند. این می تواند به شما مقدار زیادی درمورد ارزش پیشنهادی کاربران نشان دهد.

اگر پست های وبلاگ یا فیلم های معمولی ارسال می کنید و 5-10 لایک و بدون نظر می بینید ، سپس چیزی را ضعیف کنید یا از طرف کاربران نظر دهید ، می دانید که باید در بخش های بعدی مطالب این موضوع را کاوش کنید.

اگر / وقتی نظرات را می بینید ، هرگز نباید پاسخ دهید.

بدترین کاری که یک برند می تواند انجام دهد این است که تعامل را در انتظار خالی ماندن کنید. کاربر نه تنها وقت خود را برای به تعویق انداختن نظر می گذارد ، بلکه به دیگران که این نظر را می بینند بدون پاسخ نشان می دهد که شرکت شما واقعاً اهمیتی ندارد.

علاوه بر این ، بسیاری از کاربران رسانه های اجتماعی را راهی عالی برای جلب توجه شرکت در هنگام مواجهه با مشکلی می دانند. بنابراین وقتی می بینند که نمی توانند به شما در توییتر یا فیس بوک برسند ، به طور کلی حمایت شما را زیر سوال خواهند برد و بیشتر به دنبال فروشنده دیگری هستند که با کاربران خود کار کند.

جذابیت بی نظیری را که گروه های فیس بوک برای افرادی که علاقه مند به یک موضوع خاص هستند ، ببینید.

ممکن است مکان شما بزرگ نباشد ، اما اگر مخاطبی را در درون خود جذب کنید ، با نشان دادن تجربه و تمایل کاربران به تعامل با آنها (و مشتریان بالقوه) و تعهد شما برای خرید از شما یا مشتری تبدیل شدن به مشاغل شما سودمند خواهد بود.

برای سهولت در این زمینه ، بهتر است یک مجموعه داخلی از پاسخهای آماده برای حسابرسان به عنوان مرجع تهیه شود. Chatbots محصولی جدید است که این فرایند را با مسنجر فیس بوک خودکار می کند و به دلایلی وجود دارد. بسیاری از دارندگان مشاغل نمی توانند مسئولیت های خود را با یادگیری و نظارت بر حسابهای خود آشتی دهند.

برای رسانه های اجتماعی بهترین شرط شما این است که یک حرفه ای استخدام کنید و با آنها کار کنید. می توانید مجموعه ای از پاسخ ها به سؤالات متداول را ایجاد کنید و اگر شک دارید که آنها یک ایمیل برای شما ارسال می کنند تا بتوانید در زمان خود پاسخ دهید. این دوباره از ماهیت تعاونی در جستجوی کمک حرفه ای در رسانه های اجتماعی شما صحبت می کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا