2 استراتژی پیشرفته جستجوگرها و شبکه های اجتماعی که در واقع با هم کار می کنند

[ad_1]

این را تصور کنید: شما در تلاش برای ایجاد ایده هایی برای ایجاد بک لینک بیشتر قهوه بیشتری را که می توانید روی آن حساب کنید مصرف کرده اید. سپس شخصی ناگهان فیس بوک را برای امتحان پیشنهاد می کند. او مقاله ای با برخی دیگر از اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی و voila ارسال می کند! مشاهده می کنید که آن صفحه در رتبه بندی SERP بالا می رود.

هان اگر رابطه بین SEO و رسانه های اجتماعی به راحتی قابل درک باشد.

این دو عنصر مهم هر استراتژی بازاریابی دیجیتال است با این حال بسیاری از شرکت ها برای درک چگونگی همکاری با یکدیگر تلاش می کنند.

خوب آیا این دو در رابطه هستند یا چیست؟

در پاسخ این را در نظر بگیرید. بررسی عوامل رتبه بندی که توسط Searchmetrics راه اندازی شده است اخیراً نمودار ایجاد کرده است. این نمودار نشان می دهد که یک پست وبلاگ که در نتایج موتور جستجو رتبه خوبی دارد همچنین اشتراک بیشتری در فیس بوک دارد.

سپس مطالعات مشابهی برای نتایج توییتر و گوگل پلاس انجام شد.

اما طبق Searchmetrics این نتایج تنها به دلیل همبستگی بین رسانه های اجتماعی و سئو بوده است.

بنابراین بله جنبه مهمی وجود دارد که آنها را به یکدیگر متصل می کند.

رسانه های اجتماعی این قدرت را دارند که بازدید از مطالب شما را هدایت کنند. اگر محتوای شما خوب باشد پیوندهای واقعی بسیاری از سایتها و وبلاگهای دیگر را به خود جلب می کند زیرا مردم دوست دارند پیوندهای مفید بسیار خوبی را در شبکه های خود در سایت های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

یک حساب رسانه اجتماعی فعال = افزایش آگاهی از نام تجاری

ترافیکی که از شبکه های اجتماعی ایجاد می شود شاخص های بسیار خوبی برای سئو سایت ایجاد می کند. باز هم اگر محتوای شما عالی باشد منجر به افزایش مقیاس زمان سایت کلیک بر روی سایر قسمت های وب سایت و موارد دیگر می شود.

و چند بار تبلیغی را در هر شبکه اجتماعی دیده اید و بعداً آن را در Google جستجو کرده اید؟ یک حساب فعال در شبکه های اجتماعی بلیط یک طرفه شما برای افزایش آگاهی از برند است.

2 استراتژی سطح بعدی برای تلفیق استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی و سئو

شما می توانید تاکتیک های تبلیغات رسانه های اجتماعی خود را اصلاح کنید تا از این مزایای سئو بیشترین بهره را ببرید.

اول البته شما باید محتوای استثنایی و مفید ایجاد کنید. شما نمی خواهید استراتژی های SEO شما موجی از محتوای بد را سوار شود.

گام بعدی عاقلانه استفاده از این دو رویکرد اصلی است.

1. هنگام ایجاد محتوا حداکثر کلیک ها را در شبکه های اجتماعی هدف قرار دهید

بازاریابان خبره به خوبی می دانند چه چیزی خوانندگان را بیشتر به خود جلب می کند. این ممکن است لیستی (لیست مقاله) باشد که شامل پیوندهای داخلی است که خوانندگان را به سمت محتوای مفیدتر سوق می دهد. شاید یک CTA سرگرم کننده باشد که برای چشم انداز غیرقابل مقاومت است.

محتوایی ایجاد کنید که توجه را به خود جلب کند و مشتریان بالقوه را مجبور به کلیک بر روی آن کند. این بدان معنا نیست که شما باید بر مقالات گمراه کننده و بی فایده clickbait تمرکز کنید. اما از خود بپرسید خواننده دوست دارد بعد چه چیزی بخواند؟

از تصاویر تصاویر گیف و فیلم ها استفاده کنید زیرا بیشترین توجه را به خود جلب می کنند. مردم را بخنداند یا گریه کند!

اعلامیه احساسی همچنان بزرگترین ضربه است.

2. بازاریابی مبتنی بر حساب (ABM) شرط خوبی است

تلفیق محتوای رسانه های اجتماعی خود با استراتژی ABM عملا موفقیت در یک فرایند موثر هدف گذاری را تضمین می کند.

شاید تجارت شما از قبل مبتنی بر ABM باشد یا ممکن است تازه کار خود را شروع کنید. این یک روش مطمئن برای بالا رفتن از نردبان هدف است. به عنوان مثال برای کمپین ABM خود محتوای سفارشی ایجاد خواهید کرد – آن را به وب سایت خود ارسال کنید! برای پیمایش سایت نیازی به زندگی ندارید (به خصوص اگر بسیار شخصی باشد) اما سایت باید همچنان در آنجا باشد.

سپس با استفاده از تبلیغات پولی یا روابط موجود در شبکه های اجتماعی این محتوا را با مخاطب مورد نظر خود به اشتراک بگذارید.

این تضمین می کند که محتوای کاملاً مرتبط مخاطبان را به خود جلب کند (حتی اگر این یک پست یک به یک باشد!) که تقریباً همیشه منجر به تعامل قابل توجه سایت می شود.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا