20 مرحله برای بهینه سازی موثر صفحه

من اخیراً فهمیدم که گوگل چیزهای منحصر به فردی را برای سایت EMD و موفقیت آمیز Google Panda به ارمغان می آورد تا آنها را به ترتیب بازیابی کند و به زودی مشخص نیست. تغییراتی در آینده با او صورت خواهد گرفت و من کاملاً آماده هستم زیرا می دانم که اگر چیزی پیش بیاید قطعاً در رتبه بندی سایت فعلی من نیز تأثیر خواهد گذاشت.

اکثر مردم با کنار گذاشتن رتبه بندی خود متوجه این تغییر می شوند ، پس از نزدیک شدن به روزرسانی های Google Panda و EMD ، رقیبی که بر آن قدرت داشتند. با این حال ، من برای یک مجموعه استراتژی در صفحه ای که می خواهم در اینجا به اشتراک بگذارم ، کاملاً آماده ام و امیدوارم که برای برخی از شما نیز مفید واقع شود. این استراتژیها در وب سایت ، محتوا ، HTML ، Google Analytics ، مدیر وب و RSS شما متمرکز خواهد شد.

بیایید در مورد هر یک از آنها به طور مفصل بحث کنیم:

1. تجزیه و تحلیل سایت

اولین قدم برای بهینه سازی یک صفحه ، تجزیه و تحلیل وب سایت است که همچنین ستون فقرات بهینه سازی وب سایت موثر است. بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنید وب سایتی که بهینه سازی می کنید بدون خطا است ؛ این برای موتورهای جستجو و کاربران یکسان است. مراحل مختلفی در تحلیل سایت وجود دارد که باید از آنها مراقبت کرد و نمودار زیر 5 وظیفه اصلی در تحلیل سایت را نشان می دهد:

  • طرح سایت: این ساختار سایت را تعریف می کند ؛ روشی که مالک تصمیم می گیرد محصول یا خدمات خود را به بازدید کنندگان ارائه دهد. همیشه توصیه می شود محصول و خدمات خود را به روشی نمایش دهید که مکان یابی و مراجعه به هر بازدید کننده ای را در وب سایت خود آسان کنید. برای محصولات و خدماتی که شکل ، اندازه ، طبقه بندی و غیره آنها را نشان می دهد باید طبقه بندی مناسبی وجود داشته باشد.
  • کد منبع HTML: در این بخش کد HTML برای یک صفحه وب مانند جاوا اسکریپت ، CSS و سایر نمادهای مورد نیاز برای تهیه داده ها مشخص شده است. شما باید آن را تمیز و عاری از هرگونه خطا قرار دهید. همیشه HTML خود را از سرویس رمزگذاری W3 بررسی کنید ، زیرا حتی به شما کوچکترین خطایی در کد منبع HTML می گوید. خطای کمتر کمتر زمانی است که خزندگان برای حرکت در کدهای شما و زمان بیشتری که مجبور به خواندن محتوای واقعی وب سایت شما می شوند.
  • تحرک – بالا و پایین صفحه: در اینجا شما باید مهمترین ناحیه یک صفحه وب را کنترل کنید – هدر و پاورقی ، همچنین به عنوان لینک های پیمایش و بالا صفحه شناخته می شود. شما فقط باید آن دسته از لینک هایی را تهیه کنید که در جستجوی اطلاعات برای بازدید کنندگان شما مفید باشد ، و می تواند به آنها کمک کند تا آنچه را که در صفحه وب شما پیدا کرده اند را پیدا کنند.
  • زمان بارگیری سایت: زمان باز شدن کامل یک صفحه وب در هر مرورگری. توسعه دهنده باید به این موضوع توجه کند زیرا آنها متخصص در کاهش میزان کد در هر صفحه هستند. خوب است که کدهای CSS طولانی را وارد کنید و سعی کنید اندازه صفحه وب را تا حد ممکن کم کنید. زمان بارگیری همچنین به عوامل مختلف دیگری مانند: پرونده فلش ، تصاویر ، PDF ، سرور ، میزان محتوا بستگی دارد.
  • تست پیوند (لینک شکسته ، متن پیوند): Opt Xenu لینک های خراب را بررسی کرد یا مورد اعتماد برای بررسی هرگونه لینک خراب در سایت شماست. لینک خراب برای خزنده ها ارجح نیست و به طور کلی آنها تمایل دارند که رتبه های این سایت را با تعداد بیشتری لینک لینک خراب کاهش دهند و آنها را به عنوان خطاهای 404 نشان می دهند. کار می کند یا نه.

2. جستجو برای کلمات کلیدی

تحقیقات کلمات کلیدی یکی از این روشهایی است که متخصصان سئو برای جستجوی اصطلاحات جستجوی واقعی که افراد هنگام ورود به موتورهای جستجو از آنها استفاده می کنند ، استفاده می کنند. تحقیقات کلمات کلیدی معمولاً برای هدف قرار دادن وب سایت ما با استفاده از کلمات کلیدی جستجو شده و مرتبط انجام می شود تا به رتبه های بهتری از حد مورد نیاز دست یابیم ، و شما ممکن است با ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مشترک و چند مورد از آنها آشنا باشید:

  • ابزار کلید واژه Google AdWords
  • Wordtracker
  • SEM راش
  • کلمه کلمه
  • جستجوی کلید واژه برای بینگ (مطمئن نیستید که بسیاری از شما در مورد آن چیزی شنیده اید ، ابتدا باید وارد سیستم شوید)

3. ساختار URL بهبود یافته

یکی از این عملیات ساختار URL بسیار بهبود یافته است که بسیاری از آنها فقط اسطوره بوده و چندان قابل اعتماد نیستند. این یکی از این فرایندها است که می توانید به موتورهای جستجو و کاربران بگویید که همه چیز در مورد آن است. شما باید هنگام بهینه سازی URL خود مراقب باشید زیرا شامل عبارت های جستجوی شما در جستجوی کلمه کلیدی شما می شود. نمودار در اینجا هر عنصر URL و آنچه در آن می تواند باشد را نشان می دهد.

ساختار URL مربوط به درج عبارت اصلی کلمه کلیدی در URL یک صفحه وب است ، و شما باید اطمینان حاصل کنید که کلمات مربوطه در URL شما ظاهر می شوند و هیچ رشته یا متغیری تولید نشده وجود دارد که ممکن است در بهینه سازی یک صفحه وب در مقایسه با URL مفید نباشد. غنی از کلمه کلیدی.

4- URL را تنظیم کنید

تنظیم URL فرایندی ساده برای برچسب زدن URL های سایت جستجو علیه عبارات جستجوی شما در جستجوی کلمه کلیدی شما است. ابتدا باید کلیه اصطلاحات جستجوی احتمالی را که در طول شرایط جستجو جمع آوری شده اند ، در یک برگه در صفحه اکسل ، و تمام آدرس های اینترنتی وب سایت در برگه دیگر در برگه اکسل درج کنید. در مرحله بعد ، شما باید به صورت دستی اصطلاحات جستجوی خود را از برگه کلید واژه ها انتخاب کرده و آنها را در مقابل URL که با این اصطلاح جستجو مطابقت دارد قرار دهید. اگرچه این روند دستی است و ممکن است مدت زمان طولانی برای یک وب سایت بزرگ طول بکشد ، اما خوب است که به URL و نه به طور کلی به وب سایت بروید. برای هدفمندی بهتر و مؤثر ، باید شرایط جستجوی صفحه وب خود را سفارشی کنید.

5. بهبود مطالب

محتوا در وب سایت شما برای موتورهای جستجو بسیار مهم است زیرا آنها اهمیت و اهمیت وب سایت را بر اساس برچسب های متا و محتوا در رابطه با کلمات کلیدی مهمی که در آن صفحه هدف قرار داده اید در نظر می گیرند. علاوه بر این ، محتوای فعلی از نظر کاربر نیز مهم است زیرا آنها کسانی هستند که آنها هنگام جستجو اطلاعات را جستجو می کنند. چندین دستورالعمل وجود دارد که باید آنها را دنبال کنید:

  • کلمات کلیدی را در متن وارد کنید
  • تراکم 3٪ کلمات کلیدی را در متن در نظر بگیرید ، به معنی 3 کلمه کلیدی (نادرست است ، می توانید آنها را دستکاری کنید) در هر 100 کلمه.
  • قالب بندی متن – مانند جسورانه ، حرکتی یا رنگی – هر چیزی که توجه کاربر را به خود جلب کند.
  • به طور مرتب محتوای مرتبط را به سایت خود اضافه کنید

6. ایجاد یک برچسب متا

برچسب های متا یک روش عالی برای وب مسترها است که اطلاعاتی را که در صفحه وب درج شده است به موتورهای جستجو بگویند. از تگ های متا برای ارائه اطلاعات به انواع مشتری استفاده می شود و هر سیستم فقط برچسب های متا را که می فهمد و بقیه را نادیده می گیرد پردازش می کند. به خصوص برای برچسب های عنوان ، توضیحات و کلمات کلیدی ، شما باید آنها را در محدوده حروف مطابق Google تعریف کنید

برچسب های عنوان – 65 کاراکتر ، توضیحات متا – 150 کاراکتر ، کلمات کلیدی متا – 250 کلمه کلیدی

7. بهبود تصویر

Google نمی تواند محتوای تصویر شما را بخواند. در عوض ، متن را با ویژگی Alt می خواند که موضوع تصویر را توصیف می کند. تصحیح عکس ها به درستی شامل استفاده از ویژگی “Alt” در هنگام افزودن تصاویر به سایت شما است. بنابراین متن توصیفی را برای گزینه های خود انتخاب کنید. از همه مهمتر ، URL های تصویر را به نقشه سایت XML خود اضافه کنید.

8. بهبود خدمات / گروه / زیرصفحات

این فرایند برای بهینه سازی صفحات دسته بندی محصولات ، خدمات یا وب سایت استفاده می شود. بسیار شبیه به بهینه سازی صفحه اصلی است ؛ تنها تفاوت این است که شما باید روی عبارات کلیدی خاص تمرکز کنید و نه به طور کلی ، زیرا این صفحه کاملاً مختص محصول یا خدمات ارائه شده خواهد بود. وقتی به صفحه اصلی نگاه می کنیم ، عمومی است و درخواست می کند عبارات عمومی برای بهبود در مقابل آنها قرار گیرد. نقطه مقابل آن صفحات داخلی است که در آن شما باید به اصطلاح مورد استفاده در صفحه برای بهینه سازی اختصاص دهید.

9. بهبود صفحه تیم مدیریت

دقیقاً مانند فرآیند بهینه سازی صفحه داخلی ، تنها کاری که باید در اینجا انجام شود اتصال Google+ ، Blogger و دیگر پروفایل انجمن رسانه های اجتماعی برای این اعضای تیم مدیریت است تا بتوانند در جامعه اجتماعی نیز قابل جستجو باشند. این حرکت بیشتر از تبلیغ شخصی پروفایل است که صفحه بهینه شده است.

10. برای بهبود صفحه با ما تماس بگیرید

باز هم ، کار بزرگی نیست که انجام شود. شما فقط باید روی صفحه تماس با ما روی اطلاعاتی که به بازدید کنندگان خود ارائه می دهید متمرکز شوید. برای بهبود استفاده از بازدید کنندگان از طریق نامه های پستی تجاری ، باید اطمینان حاصل کنید که لیست Google Maps را در این صفحه قرار دهید.

11. دکمه های پروفایل رسانه های اجتماعی

روند معمول اضافه کردن دکمه های به اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی در ناوبری برتر.

این یک قدم مشترک است که فکر می کنم بیشتر شما قبلاً از آن استفاده می کنید. فقط کافی است دکمه های به اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی را در سمت راست بالای کاربر که می خواهد با شما در آن سیستم عامل ها ارتباط برقرار کند ، اضافه یا ادغام کنید.

12. ادغام و بهبود بخش وبلاگ

روش پیشنهادی ایجاد و ارسال بخش بلاگ در “ناوبری برتر” در وب سایت شما است. بهترین کاری که می توانید انجام دهید نمایش پست بلاگ است که در صفحه اصلی خلاصه شده است تا بتوانید پست های وبلاگ را توسط موتورهای جستجو خزنده تر کنید. برای بهبود آن ، می توانید قابلیت بارگیری خودکار عنوان عنوان وبلاگ را اضافه کنید

برچسب ها و دو یا 3 خط اول انتشار به نام <meta description> برای این پست های خصوصی <p><strong>13. ادغام خوراک RSS</strong></p> <p>RSS ، همچنین به عنوان Rich Site Summary ، همچنین با عنوان Really Simple Syndication شناخته می شود ، فرمت های خوراک هستند که برای ارسال یا به روزرسانی مدخل های مرتباً به روز شده – مانند پست وبلاگ و خبرنامه استفاده می شود. یک سند RSS (همچنین “خوردها” و “فیدها” نامیده می شود) شامل متن کامل یا خلاصه ، و همچنین ابرداده هایی مانند تاریخ انتشار و تألیف است.</p> <p>آر اس اس با انتشار اجازه می دهد به طور خودکار محتوا را به ناشران تبدیل کند. فرمت استاندارد فایل XML به شما امکان می دهد اطلاعات یک بار منتشر شود و توسط برنامه های مختلف نمایش داده شود. از خوانندگانی که می خواهند به روزرسانی های به موقع از وب سایت های مورد علاقه مشترک شوند یا فیدهای بسیاری از سایتها را در یک مکان جمع کنند ، از مزایای آن استفاده کنند.</p> <p><strong>14. پرونده Robots.txt</strong></p> <p>پرونده روبات ها ، همچنین به عنوان پروتکل طرد ربات یا پروتکل robots.txt شناخته می شود ، احتیاطی برای گفتن خزندگان وب و سایر روبات ها در مورد بخشی است که برای خزیدن در دسترس است و برای جلوگیری از دسترسی به بخشی از یک وب سایت با دید عمومی – قادر است. موتورهای جستجو معمولاً از ربات ها برای رتبه بندی و بایگانی وب سایت ها یا توسط مسئولان وب برای بررسی کد منبع استفاده می کنند. برای اطلاعات بیشتر می توانید مراجعه کنید <a rel="nofollow noopener noreferrer" target="_new" href="https://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=en&ie=UTF8&prev=_t&pto=aue&rurl=translate.google.com&sl=ar&sp=nmt4&tl=en&u=http://www.robotstxt.org/robotstxt.html&usg=ALkJrhieWNIvcG8O9dD3INfayVATOgYmzA">http://www.robotstxt.org/robotstxt.html</a></p> <p><strong>15. نقشه سایت XML</strong></p> <p>XML Sitemaps پروتکل است که به یک مدیر وب اجازه می دهد تا به URL های وب سایت موجود برای خزیدن به موتورهای جستجو بگوید. XML نقشه سایت فایلی است که تمام URL های یک سایت را لیست می کند. این اجازه می دهد تا به وب مسترها اطلاعات اضافی و مرتبط مربوط به هر URL را شامل شود ، به عنوان مثال – آخرین بار به روز شد ، چند مرتبه تغییر کرد ، و چقدر اهمیت آن در رابطه با URL های دیگر در سایت بود. این به موتورهای جستجوگر اجازه می دهد تا باهوش تر سایت را خز کنند.</p> <p><strong>16. نقشه سایت HTML</strong></p> <p>نقشه های HTML از دیدگاه کاربر طراحی شده اند تا به آنها در یافتن محتوا در صفحه ای که در آن قرار دارند کمک کند و هر زیر عنوان نیازی به درج ندارد. این کمک می کند تا بازدید کنندگان و نرم افزار ردیابی موتور جستجو صفحات اصلی در سایت ما را برای خزیدن و خواندن پیدا کنند. حتی می توانید به صفحه کلمه کلیدی هدفمند پیوند برقرار کنید تا پیوند داخلی بهتری در وب سایت بدست آورید.</p> <p><strong>17. ابزارهای Google Webmaster</strong></p> <p>Google Webmaster Tools گزارشهای مفصلی درباره ظاهر صفحات خود در Google ارائه می دهد. ابتدا باید وب سایت خود را در GWT اضافه و تأیید کنید تا فوراً اطلاعات را مشاهده کنید. در اینجا مزایای افزودن وب سایت شما توسط Webmaster Tools توسط Google آورده شده است:</p> <ul> <li>نظر Google را در مورد سایت خود دریافت کنید و مشکلات را تشخیص دهید – ببینید چگونه Google سایت شما را خزیده و ایندکس می کند و در مورد مشکلات خاص ما با آنها آشنا می شوید.</li> <p></p> <li>پیوند و ترافیک پرس و جو خود را کشف کنید – داده های جامع در مورد پیوندهای داخلی و خارجی به سایت خود را با استفاده از ابزارهای گزارش جدید پیوند مشاهده ، طبقه بندی و بارگیری کنید. درباره سؤالات جستجوی Google که ترافیک را به سایت شما هدایت می کنند ، بیاموزید و دقیقاً بدانید که کاربران چگونه به آنجا رسیده اند.</li> <p></p> <li>اطلاعات خود را در مورد سایت خود به اشتراک بگذارید – در مورد صفحات خود با نقشه سایت به ما بگویید: کدام یک برای شما مهمترین هستند و چند مرتبه تغییر می کنند. همچنین می توانید به ما اطلاع دهید چگونه می خواهید آدرس های اینترنتی شما ظاهر شود.</li> </ul> <p><strong>18. Google Analytics</strong></p> <p>Google Analytic به شما امکان می دهد میزان بازده سرمایه گذاری از فروش و تبدیل را اندازه گیری کنید و بینش جدیدی در مورد چگونگی استفاده بازدید کنندگان از وب سایت شما ، نحوه دسترسی آنها به وب سایت شما و اینکه چگونه می توانید با کار در مناطق آسیب پذیر از بازگشت آنها باز داشته باشید ، به شما می دهد. Google Analytics بر روی یک بستر گزارشگری قوی و با کاربرد آسان ساخته شده است ، بنابراین می توانید داده هایی را که می خواهید مشاهده کنید و گزارش های خود را با تنها چند کلیک سفارشی کنید. ویژگی ها یا دامنه های تحت پوشش Google Analytics عبارتند از:</p> <ul> <li>بازدید کنندگان را در زمان واقعی نشان دهید</li> <li>آنالیز موبایل</li> <li>تجزیه و تحلیل محتوا</li> <li>آنالیز اجتماعی</li> <li>تجزیه و تحلیل تبدیل</li> <li>تجزیه و تحلیل تبلیغات</li> </ul> <p><strong>19. فهرست محلی Google</strong></p> <p>اگر صاحب مشاغل هستید و می خواهید مردم بتوانند شما را در Google Map پیدا کنند ، می خواهید تجارت خود را از هر رقیب متمایز کنید ، پس باید یک لیست تجاری در مکانهای محلی Google ایجاد کنید. این کمک می کند تا لیست سایت شما در نتایج Google محلی ظاهر شود که در SERP مشاهده می شود.</p> <p><strong>20. ادغام صفحه Google Plus با لیست محلی</strong></p> <p>شما فقط باید یک صفحه تجاری Google Plus ایجاد کنید و آدرس محلی را در آنجا اضافه کنید. از شما خواسته می شود با ارسال پین برای تأیید به آدرس ارائه شده ، این آدرس ایمیل تجاری را تأیید کنید. پس از دریافت ، پین ظرف یک هفته ارسال می شود ، کافی است آن را در فضای ارائه شده از طریق صفحه کسب و کار Google+ وارد کنید و لیست کسب و کار محلی و صفحه کسب و کار خود را ادغام و تأیید کنید.</p>

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا