[ad_1]
من اخیراً فهمیدم که گوگل چیزهای منحصر به فردی را برای سایت EMD و موفقیت آمیز Google Panda به ارمغان می آورد تا آنها را به ترتیب بازیابی کند و به زودی مشخص نیست. تغییراتی در آینده با او صورت خواهد گرفت و من کاملاً آماده هستم زیرا می دانم که اگر چیزی پیش بیاید قطعاً در رتبه بندی سایت فعلی من نیز تأثیر خواهد گذاشت.
اکثر مردم با کنار گذاشتن رتبه بندی خود متوجه این تغییر می شوند پس از نزدیک شدن به روزرسانی های Google Panda و EMD رقیبی که بر آن قدرت داشتند. با این حال من برای یک مجموعه استراتژی در صفحه ای که می خواهم در اینجا به اشتراک بگذارم کاملاً آماده ام و امیدوارم که برای برخی از شما نیز مفید واقع شود. این استراتژیها در وب سایت محتوا HTML Google Analytics مدیر وب و RSS شما متمرکز خواهد شد.
بیایید در مورد هر یک از آنها به طور مفصل بحث کنیم:
۱. تجزیه و تحلیل سایت
اولین قدم برای بهینه سازی یک صفحه تجزیه و تحلیل وب سایت است که همچنین ستون فقرات بهینه سازی وب سایت موثر است. بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنید وب سایتی که بهینه سازی می کنید بدون خطا است ؛ این برای موتورهای جستجو و کاربران یکسان است. مراحل مختلفی در تحلیل سایت وجود دارد که باید از آنها مراقبت کرد و نمودار زیر ۵ وظیفه اصلی در تحلیل سایت را نشان می دهد:
- طرح سایت: این ساختار سایت را تعریف می کند ؛ روشی که مالک تصمیم می گیرد محصول یا خدمات خود را به بازدید کنندگان ارائه دهد. همیشه توصیه می شود محصول و خدمات خود را به روشی نمایش دهید که مکان یابی و مراجعه به هر بازدید کننده ای را در وب سایت خود آسان کنید. برای محصولات و خدماتی که شکل اندازه طبقه بندی و غیره آنها را نشان می دهد باید طبقه بندی مناسبی وجود داشته باشد.
- کد منبع HTML: در این بخش کد HTML برای یک صفحه وب مانند جاوا اسکریپت CSS و سایر نمادهای مورد نیاز برای تهیه داده ها مشخص شده است. شما باید آن را تمیز و عاری از هرگونه خطا قرار دهید. همیشه HTML خود را از سرویس رمزگذاری W3 بررسی کنید زیرا حتی به شما کوچکترین خطایی در کد منبع HTML می گوید. خطای کمتر کمتر زمانی است که خزندگان برای حرکت در کدهای شما و زمان بیشتری که مجبور به خواندن محتوای واقعی وب سایت شما می شوند.
- تحرک – بالا و پایین صفحه: در اینجا شما باید مهمترین ناحیه یک صفحه وب را کنترل کنید – هدر و پاورقی همچنین به عنوان لینک های پیمایش و بالا صفحه شناخته می شود. شما فقط باید آن دسته از لینک هایی را تهیه کنید که در جستجوی اطلاعات برای بازدید کنندگان شما مفید باشد و می تواند به آنها کمک کند تا آنچه را که در صفحه وب شما پیدا کرده اند را پیدا کنند.
- زمان بارگیری سایت: زمان باز شدن کامل یک صفحه وب در هر مرورگری. توسعه دهنده باید به این موضوع توجه کند زیرا آنها متخصص در کاهش میزان کد در هر صفحه هستند. خوب است که کدهای CSS طولانی را وارد کنید و سعی کنید اندازه صفحه وب را تا حد ممکن کم کنید. زمان بارگیری همچنین به عوامل مختلف دیگری مانند: پرونده فلش تصاویر PDF سرور میزان محتوا بستگی دارد.
- تست پیوند (لینک شکسته متن پیوند): Opt Xenu لینک های خراب را بررسی کرد یا مورد اعتماد برای بررسی هرگونه لینک خراب در سایت شماست. لینک خراب برای خزنده ها ارجح نیست و به طور کلی آنها تمایل دارند که رتبه های این سایت را با تعداد بیشتری لینک لینک خراب کاهش دهند و آنها را به عنوان خطاهای 404 نشان می دهند. کار می کند یا نه.
۲. جستجو برای کلمات کلیدی
تحقیقات کلمات کلیدی یکی از این روشهایی است که متخصصان سئو برای جستجوی اصطلاحات جستجوی واقعی که افراد هنگام ورود به موتورهای جستجو از آنها استفاده می کنند استفاده می کنند. تحقیقات کلمات کلیدی معمولاً برای هدف قرار دادن وب سایت ما با استفاده از کلمات کلیدی جستجو شده و مرتبط انجام می شود تا به رتبه های بهتری از حد مورد نیاز دست یابیم و شما ممکن است با ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مشترک و چند مورد از آنها آشنا باشید:
- ابزار کلید واژه Google AdWords
- Wordtracker
- SEM راش
- کلمه کلمه
- جستجوی کلید واژه برای بینگ (مطمئن نیستید که بسیاری از شما در مورد آن چیزی شنیده اید ابتدا باید وارد سیستم شوید)
3. ساختار URL بهبود یافته
یکی از این عملیات ساختار URL بسیار بهبود یافته است که بسیاری از آنها فقط اسطوره بوده و چندان قابل اعتماد نیستند. این یکی از این فرایندها است که می توانید به موتورهای جستجو و کاربران بگویید که همه چیز در مورد آن است. شما باید هنگام بهینه سازی URL خود مراقب باشید زیرا شامل عبارت های جستجوی شما در جستجوی کلمه کلیدی شما می شود. نمودار در اینجا هر عنصر URL و آنچه در آن می تواند باشد را نشان می دهد.
ساختار URL مربوط به درج عبارت اصلی کلمه کلیدی در URL یک صفحه وب است و شما باید اطمینان حاصل کنید که کلمات مربوطه در URL شما ظاهر می شوند و هیچ رشته یا متغیری تولید نشده وجود دارد که ممکن است در بهینه سازی یک صفحه وب در مقایسه با URL مفید نباشد. غنی از کلمه کلیدی.
4- URL را تنظیم کنید
تنظیم URL فرایندی ساده برای برچسب زدن URL های سایت جستجو علیه عبارات جستجوی شما در جستجوی کلمه کلیدی شما است. ابتدا باید کلیه اصطلاحات جستجوی احتمالی را که در طول شرایط جستجو جمع آوری شده اند در یک برگه در صفحه اکسل و تمام آدرس های اینترنتی وب سایت در برگه دیگر در برگه اکسل درج کنید. در مرحله بعد شما باید به صورت دستی اصطلاحات جستجوی خود را از برگه کلید واژه ها انتخاب کرده و آنها را در مقابل URL که با این اصطلاح جستجو مطابقت دارد قرار دهید. اگرچه این روند دستی است و ممکن است مدت زمان طولانی برای یک وب سایت بزرگ طول بکشد اما خوب است که به URL و نه به طور کلی به وب سایت بروید. برای هدفمندی بهتر و مؤثر باید شرایط جستجوی صفحه وب خود را سفارشی کنید.
۵. بهبود مطالب
محتوا در وب سایت شما برای موتورهای جستجو بسیار مهم است زیرا آنها اهمیت و اهمیت وب سایت را بر اساس برچسب های متا و محتوا در رابطه با کلمات کلیدی مهمی که در آن صفحه هدف قرار داده اید در نظر می گیرند. علاوه بر این محتوای فعلی از نظر کاربر نیز مهم است زیرا آنها کسانی هستند که آنها هنگام جستجو اطلاعات را جستجو می کنند. چندین دستورالعمل وجود دارد که باید آنها را دنبال کنید:
- کلمات کلیدی را در متن وارد کنید
- تراکم ۳٪ کلمات کلیدی را در متن در نظر بگیرید به معنی ۳ کلمه کلیدی (نادرست است می توانید آنها را دستکاری کنید) در هر ۱۰۰ کلمه.
- قالب بندی متن – مانند جسورانه حرکتی یا رنگی – هر چیزی که توجه کاربر را به خود جلب کند.
- به طور مرتب محتوای مرتبط را به سایت خود اضافه کنید
۶. ایجاد یک برچسب متا
برچسب های متا یک روش عالی برای وب مسترها است که اطلاعاتی را که در صفحه وب درج شده است به موتورهای جستجو بگویند. از تگ های متا برای ارائه اطلاعات به انواع مشتری استفاده می شود و هر سیستم فقط برچسب های متا را که می فهمد و بقیه را نادیده می گیرد پردازش می کند. به خصوص برای برچسب های عنوان توضیحات و کلمات کلیدی شما باید آنها را در محدوده حروف مطابق Google تعریف کنید
برچسب های عنوان – ۶۵ کاراکتر توضیحات متا – ۱۵۰ کاراکتر کلمات کلیدی متا – ۲۵۰ کلمه کلیدی
۷. بهبود تصویر
Google نمی تواند محتوای تصویر شما را بخواند. در عوض متن را با ویژگی Alt می خواند که موضوع تصویر را توصیف می کند. تصحیح عکس ها به درستی شامل استفاده از ویژگی Alt در هنگام افزودن تصاویر به سایت شما است. بنابراین متن توصیفی را برای گزینه های خود انتخاب کنید. از همه مهمتر URL های تصویر را به نقشه سایت XML خود اضافه کنید.
۸. بهبود خدمات / گروه / زیرصفحات
این فرایند برای بهینه سازی صفحات دسته بندی محصولات خدمات یا وب سایت استفاده می شود. بسیار شبیه به بهینه سازی صفحه اصلی است ؛ تنها تفاوت این است که شما باید روی عبارات کلیدی خاص تمرکز کنید و نه به طور کلی زیرا این صفحه کاملاً مختص محصول یا خدمات ارائه شده خواهد بود. وقتی به صفحه اصلی نگاه می کنیم عمومی است و درخواست می کند عبارات عمومی برای بهبود در مقابل آنها قرار گیرد. نقطه مقابل آن صفحات داخلی است که در آن شما باید به اصطلاح مورد استفاده در صفحه برای بهینه سازی اختصاص دهید.
۹. بهبود صفحه تیم مدیریت
دقیقاً مانند فرآیند بهینه سازی صفحه داخلی تنها کاری که باید در اینجا انجام شود اتصال Google+ Blogger و دیگر پروفایل انجمن رسانه های اجتماعی برای این اعضای تیم مدیریت است تا بتوانند در جامعه اجتماعی نیز قابل جستجو باشند. این حرکت بیشتر از تبلیغ شخصی پروفایل است که صفحه بهینه شده است.
۱۰. برای بهبود صفحه با ما تماس بگیرید
باز هم کار بزرگی نیست که انجام شود. شما فقط باید روی صفحه تماس با ما روی اطلاعاتی که به بازدید کنندگان خود ارائه می دهید متمرکز شوید. برای بهبود استفاده از بازدید کنندگان از طریق نامه های پستی تجاری باید اطمینان حاصل کنید که لیست Google Maps را در این صفحه قرار دهید.
۱۱. دکمه های پروفایل رسانه های اجتماعی
روند معمول اضافه کردن دکمه های به اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی در ناوبری برتر.
این یک قدم مشترک است که فکر می کنم بیشتر شما قبلاً از آن استفاده می کنید. فقط کافی است دکمه های به اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی را در سمت راست بالای کاربر که می خواهد با شما در آن سیستم عامل ها ارتباط برقرار کند اضافه یا ادغام کنید.
۱۲. ادغام و بهبود بخش وبلاگ
روش پیشنهادی ایجاد و ارسال بخش بلاگ در ناوبری برتر در وب سایت شما است. بهترین کاری که می توانید انجام دهید نمایش پست بلاگ است که در صفحه اصلی خلاصه شده است تا بتوانید پست های وبلاگ را توسط موتورهای جستجو خزنده تر کنید. برای بهبود آن می توانید قابلیت بارگیری خودکار عنوان عنوان وبلاگ را اضافه کنید