21 اشتباه برتر بازاریابی در ایجاد صاحبان مشاغل کوچک

[ad_1]

شباهت بین بازاریابی و تجارت شبیه رابطه بدن با غذا است. بازاریابی قلب تجارت است. هر مشاغل با دیگری متفاوت است بنابراین هر شغلی باید بازاریابی و توسعه را فراهم کند که برای نیازهای هر تجارت منحصر به فرد مناسب است. روش های بسیاری برای توسعه و بازاریابی هر مشاغل وجود دارد اما ابتدا بیایید مفهوم و تعریف واقعی از بازاریابی را بیابیم.

تعریف بازاریابی:

بازاریابی فعالیت و گروهی از موسسات و فرآیندهای ایجاد برقراری ارتباط ارائه و مبادله پیشنهادهایی است که برای مشتریان مشتریان شرکا و جامعه به طور کلی ارزش دارد.

1- فکر کردن در مورد تبلیغات و بازاریابی:

بزرگترین اشتباهی که صاحبان مشاغل انجام می دهند این است که اعتقاد دارند تبلیغات و هزینه کردن تنها روش بازاریابی در خارج از کشور است. این گروه فقط روی تبلیغات متمرکز شده اند که وقتی در پایان ماه به نتیجه مطلوب نرسند از میزان پولی که هدر داده اند شکایت می کنند. تبلیغات فقط یکی از روشهای بازاریابی است.

2- از کاری که انجام می دهید لذت نبرید:

همانطور که گفته شد بازاریابی روش ها و رویکردهای بسیاری دارد. بازاریابی اصلی تجارت شما این است که به آنچه انجام می دهید عاشق شوید. هیچ چیز بهتر از نگرش من دوست دارم آنچه شما انجام می دهید نیست زیرا خلاقیت شما را نشان می دهد استعداد شما را نشان می دهد و به همه می گوید که چقدر به تجارت خود اختصاص داده اید. نگرش مثبت روزانه شما آینده موفق شغل شما را تعیین می کند. عشق به تجارت شما در تعامل روزانه شما با مشتریان جدید و اخلاقی کارمندان توضیح می دهد و تصمیمات مهم و مؤثر در بازاریابی می گیرد. برای اینکه یک بازاریاب خوب برای تجارت خود باشید اولین قانون عشق شما به کاری است که انجام می دهید.

3- یک برنامه تجاری خوب ندارید:

برنامه کاری چیست؟

سندی مکتوب که ماهیت تجارت استراتژی فروش و بازاریابی و پیشینه مالی را توصیف می کند و حاوی بیانیه سود و زیان مورد انتظار است.

داشتن یک برنامه تجاری مانند داشتن نقشه است. بسیاری از شرکت ها مشاغل خود را با نادیده گرفتن این ابزار بسیار مؤثر و گم شدن در نیمه راه شروع می کنند. هر طرح تجاری جزئیات ظریف مفهوم کسب و کار را تشریح می کند و به روشنی استراتژی های بازاریابی سود ضرر جمعیت محل کار امور مالی و بازار طاقچه هدفمند را مشخص می کند. برای ایجاد یک برنامه تجاری قوی:

الف) مشاغل خود را در داخل و خارج بدانید

دانستن کار شما مهم است که جواب همه دسته های برنامه کسب و کار را بدانید. اگر مفهوم محصول یا خدمات خود را نمی دانید برنامه و ستون تجاری شما وجود ندارد.

ب) مطالعه تحلیل و حسابرسی

هنگامی که شما از همه جزئیات کار خود می دانید می توانید به تمام اطلاعات مورد نیاز برای نشان دادن مشاغل خود در برنامه تجارت دسترسی پیدا کنید. برای دستیابی به تمام این اطلاعات شما نیاز به مطالعه تجزیه و تحلیل و بررسی هر پرونده و اطلاعات موجود در کتابخانه ها سوابق شهری و وب سایت های رسانه ای معتبر در اینترنت دارید.

ج) آن را چاپ کرده و در دسترس قرار دهید

هنگامی که تمام اطلاعات را جمع کرده و برنامه کاری کاملاً سفارشی خود را ایجاد کردید یک نسخه را چاپ کنید و پرونده را دستی و در دسترس نگه دارید.

تجزیه و تحلیل پیش بینی شده به عنوان نقشه موفقیت شما کار می کند. به یک مقصد ناشناخته رانندگی نکنید و نقشه در دست ندارید.

4- برنامه ای ندارم:

بازاریابی و تدوین استراتژی آن برای هر تجارت ضروری است. بازاریابی به عنوان کود برای تقویت چمن در کار شما عمل می کند. مهمتر از همه بازاریابی مانند نور خورشید کار می کند تا تجارت شما را روشن کند و آن را برای یافتن مشتریان بالقوه هدایت کند. بازاریابی مانند داشتن یک نشانه باز در یک خیابان تاریک است. من فکر می کنم به اندازه کافی استرس داشته ام و شما می دانید که بازاریابی برای هر مشاغل مهم است چه کوچک و چه بزرگ.

5- بازار صحیح قیمت گذاری را تحلیل نکرده است.

هر شرکت محصولات یا خدمات ارائه می دهد. سپس تولید و ارائه محصولات و خدمات شامل برخی هزینه ها و هزینه ها می شود. تعیین قیمت مطابق با بازار بسیار مهم است و در صورت ناخودآگاه بودن بازار برای شرکت های کوچک ایجاد می کند. ریشه و منبع برای پیدا کردن قیمت مناسب برنامه کسب و کار شما است. لازم است هر صاحب مشاغل کوچک تحقیق کند:

الف) درآمد جمعیتی محل استقرار و مخاطبان هدف:

برنامه کاری متوسط ​​درآمد مخاطبان هدف و بازار طاقچه را نشان می دهد. قیمت گذاری بر اساس آمار واقع بینانه و قدرت مصرفی برای مشتریان بالقوه.

ب) نیازهای بازار و تراز اقتصاد:

صاحب مشاغل مورد نظر همواره از نیازهای بازار و تعادل اقتصادی آگاه است. براساس بازار طاقچه از عوامل تغییر در اقتصاد آگاه باشید که می تواند بر توانایی مشتری شما تأثیر بگذارد. اگر با بانکداران و سرمایه گذاران سر و کار دارید از اخبار بازار سهام و تغییرات روزانه خودداری کنید و مرتباً نرخ خود را تنظیم کنید.

ج) قیمت های رقابتی در بازار:

تاجر همیشه به دنبال رقبا است و از طرف خود داستان را درک می کند. لازم است که رقبای خود را بشناسید و قیمت های خود را بر اساس پیشنهادات آنها و خدمات مشابه تنظیم کنید.

د) درخواست محصول یا خدمات:

قبل از قرار دادن برچسب قیمت روی محصول و خدمات خود سفارش را بررسی کنید. می توانید این اطلاعات را از طریق داده های موجود در برنامه کاری خود بیابید. تعادل قیمت خود را بر اساس نیاز بازار؛

  • اگر انتظار فروش خوبی دارید آن را نسبت به رقبا پایین بیاورید.
  • اگر تقاضا کمتر باشد و اندازه پروژه آهسته باشد پس از آن قیمت بیشتر است تا مسافت بین هر فروش جای بگیرد.

ه) منحصر به فرد بودن محصول یا خدمات:

محصول و خدمات بی نظیری در بازار توجه بیشتری را به خود جلب می کند. قیمت آن از سایر محصولات معمولی بالاتر است.

ج) میزان سود سود قابل قبول در منطقه:

پذیرش حاشیه سود همیشه با توجه به بازار و اقتصاد و همچنین تقاضای بازار برای محصول تعیین می شود.

  • به یک شهر بزرگ فکر کنید. اگر محصول یا خدمات منحصر به فردی دارید اما بسته به اقتصاد و موقعیت هدف خود انتظار حجم زیادی از تقاضا را دارید حاشیه سود شما باید بالاتر از حد معمول باشد.
  • در یک جامعه کوچک اگر روی کالایی با تقاضای محدود سرمایه گذاری می کنید به صورت محافظه کارانه در حاشیه سود خود حرکت کنید.

6- بودجه ای ندارد

بسیاری از دارندگان مشاغل کوچک اشتباه بزرگی می کنند و برای برنامه های بازاریابی روزانه ماهانه یا سالانه بودجه تعیین نمی کنند. پروژه های داده سود و زیان در کسب و کار شما هرچه باشد باید برای برنامه های بازاریابی که واقعی و قابل ردیابی هستند بودجه مشخصی را شامل شود. متأسفانه صاحبان مشاغل کوچک معمولاً بودجه ندارند و هزینه برنامه بازاریابی را از داده های درآمد خود کسر می کنند. این تخصیص بودجه در آینده رشد مشاغل بسیار مؤثر است. بودجه بازاریابی خود را افزایش دهید زیرا تجارت به آهستگی به تقاضا برای محصول و خدمات شما می رسد.

7- در تبلیغات غیر قابل ردیابی پول خرج کنید

با تغییر بازار مانند برنامه بازاریابی و قیمت گذاری و مخاطب هدف. سرمایه گذاری و تعیین برنامه های بازاریابی قابل ردیابی. بازاریابی قابل ردیابی یعنی نمودارهای پیگیری برای تجزیه و تحلیل داده ها.

بدترین اشتباه در بازاریابی صرف هزینه برای یک برنامه غیرقابل ردیابی و قابل اندازه گیری است. این خطای بازاریابی باعث هدر رفتن پول یا به عبارتی دیگر در تاریکی می شود.

8- نتیجه را ردیابی نکنید

بسیاری از شرکت ها برای یک برنامه بازاریابی قابل ردیابی بودجه برنامه ریزی کرده اند اما متأسفانه نتیجه را ردیابی یا پیگیری نمی کنند. این همان هزینه صرف هدر دادن پول برای غیرقابل ردیابی است.

9- به یک جعبه بسته فکر کنید:

هر اثر بی نظیر است. حتی اگر این شرکت در چند خیابان محصول مشابه سایر مشاغل را ارائه دهد این دو هنوز هم از جهات مختلف بی نظیر و متفاوت هستند. بزرگترین اشتباهی که صاحبان مشاغل کوچک انجام می دهند پیگیری مراحل شرکت های دیگر است. بازاریابی و استراتژی های آن نباید محدودیتی داشته باشد. به بازاریابی در خارج از صندوق فکر کنید و استراتژی های بازاریابی محدود به رویکرد کلیشه ای نیست که دیگران انجام دهند. خلاق باشید و طرحی منحصر به فرد و دوستانه به تجارت طراحی کنید.

10- نمی دانم چه برنامه هایی را اجرا می کند:

همه با کلمه بازاریابی آشنا هستند. اولین گفتگو هنگام افتتاح یک پروژه جدید بیایید بازاریابی کنیم! اما آیا همه ما معنای اساسی این را درک می کنیم؟

من استراتژی های بازاریابی و رویکرد بی نظیر آنها را با اثر انگشت خود مقایسه می کنم که این یک چیز خاص است. بسیاری از این کلمه را درک می کنند بازار یابی با این حال شما از نحوه برنامه ریزی استراتژی مرتبط با مشاغل و برنامه ریزی بازی ها آگاه نیستید.

این یک اشتباه بزرگ است که بدانید چگونه می توانید استراتژی ها را تدوین کنید در حالی که کاملاً از نقش مهمی در تجارت آگاه هستید. از آنجا که تهیه یک برنامه بازاریابی به تحقیق تجزیه و تحلیل و دانش بازار نیاز دارد یک پژوهشگر حرفه ای و بازاریاب را برای ایجاد برنامه بازی لازم استخدام کنید.

11- با فرض اینکه محصول یا خدمات خود را بفروشد:

یکی از بزرگترین اشتباهات بازاریابی فرض بر این است که محصول یا خدمات شما خود را به فروش برساند. این فرض گمراه کننده بازاریابی را به تبلیغات تبدیل می کند. من با صاحبان مشاغل كوچك آشنا شده ام كه ​​اعلام كردند كه اين نقل قول براساس نقل قول من پول براي بازاريابي خرج نمي كنم.

حرف مثبت این قدرتمندترین روش بازاریابی است. بنابراین این صاحب مشاغل کوچک تصور نمی کرد که او هیچ بازاریابی انجام نمی دهد زیرا معتقد بود که بازاریابی برای تبلیغات صرف می کند. بنابراین او به مؤثرترین بازاریابی که کلامی از دهان است اعتماد کرد. گفتار شفاهی از دو عامل تشکیل شده است:

آ) محصول یا خدمات:

مردم برای ادامه صحبت در مورد آن و مراجعه به دوستان خود باید محصول یا خدمات را دوست داشته باشند.

ب) خدمات به مشتریان

یکی دیگر از تفاوت های عمده بین شرکت ها سطح خدمات به مشتری است. من نگفتم خوب یا بد. منظور من این است که هر صاحب مشاغل یا کارمندان کاملاً آموزش دیده و از مشتری مراقبت کنند زیرا خدمات مشتری جذابیت های خاص خود را دارد. این کاریزما و شخصیت خاص باعث می شود اثر منحصر به فرد دیگران نباشد و تأثیر عمده ای بر گفتار کلامی داشته باشد.

بگذارید مثالی از اینكه کلمه دهان چقدر نیرومند است و کلمه را برای هر کار پخش کنید برای شما بیان کنم. چندی پیش من در یک رستوران ناهار خوری خوب به عنوان مدیر کوچک کار می کردم. مدیر کل هدف خود را به عنوان متخصصان جوان در منطقه مرکز شهر تعیین کرده است. بنابراین تعدادی از کارکنان همان رده سنی را به عنوان مکان مورد نظر برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و گفتگو در مورد رستوران بین یکدیگر انتخاب کردند. تصمیم او اگرچه مستقیماً قابل ردیابی نبود اما تأثیر غافلگیرکننده ای داشت. نتیجه را چگونه تحلیل کردید و شواهد را دیدید؟

این رستوران کارتهای نظر ارائه داد و از آنها پرسید چطور درباره ما می شنوی؟ بسیاری از آنها بدون تعجب با مکالمه شفاهی در مورد حمل و نقل عمومی پاسخ دادند.

حتی اگر صاحب مشاغل از هزینه های تبلیغاتی خودداری کند باز هم بستگی به گسترش صحبت درباره خدمات و محصولات خود از طریق جامعه و کلمه بازاریابی دارد.

12- مخاطب مورد نظر را نمی شناسید:

برای برنامه ریزی و تدوین استراتژی بازاریابی هر مشاغل کوچک باید موقعیت مستقیمی با هدف مستقیم برای عموم داشته باشد. همه چیز را از مخاطب متخصص تحلیل کنید. این لیست قطعاً به درآمد مخاطبان سن نرخ بهره محصول جنسیت تحصیلات درصد تعهد و وفاداری محدود نمی شود.

13- این رقابت نمی داند:

بهترین راه برای تحلیل بازار شناختن رقابت و رقبا است. ممکن است کلیشه به نظر برسد اما همانطور که فیلم پدرخوانده پیشنهاد کرده است شما را نزدیک دشمن نگه می داردیا اگر ممکن است پارافراژ کنم رقبای خود را به زودی بیاورید و از حرکات آنها آگاه باشید.

این امر به ویژه برای صاحبان مشاغل کوچک در یک جامعه کوچک مهم است تا رابطه خوبی با سایر رقبا داشته باشند. برای به اشتراک گذاشتن تجربه خود در همان رستوران که قبلاً اجرا کردم مدیر کل همیشه مرا تشویق می کرد که به رستوران های محلی دیگر بروم و غذا بخورم. او حتی پیشنهاد پرداخت قبض را نیز داد. تنها کاری که من باید انجام دهم این بود که همه چیز را از سلام دانش کارمندان حضور مدیر روابط مشتری و کیفیت کلی آنالیز کنم. گزارش من به او کمک کرد تا نقاط قوت و ضعف رقابت خود را درک کند.

14- استفاده از شخص اشتباه برای انجام بازاریابی:

بسیاری از دارندگان مشاغل کوچک با انگیزه ناامیدی و عدم برقراری ارتباط افراد نامناسب را برای انجام بازاریابی خود به کار می گیرند. همانطور که قبلاً گفتیم هر مشاغل دارای پیشنهادات و خدمات منحصر به فردی است بنابراین شما باید روی برنامه ریزی بی نظیر استراتژی های بازاریابی خود تمرکز کنید.

این مسئولیت صاحب مشاغل کوچک استخدام یک شرکت حرفه ای است که می تواند به نیازها و پیشنهادات شرکت مربوط باشد.

یک شرکت بازاریابی معتبر با تمرکز بر تبلیغ کتاب و نویسندگانی که برای یک bistro محلی مناسب نیستند.

15- کاهش ارزش مشتریان موجود:

یک تاجر خوب همیشه ارزش مشتریان موجود را می داند.

بهترین راه برای پیگیری با مشتریان موجود ایجاد اطلاعات آموزنده در مورد آنها است. بسیاری از دارندگان مشاغل کوچک فاقد این منبع اطلاعاتی مهم هستند. برای جلوگیری از این خطا اطلاعات هر مشتری را ثبت کنید. اگر اطلاعات به داده های شخصی خاصی نیاز دارند آن را در مکانی امن نگه دارید.

مشتری که قبلاً محصول و خدمات شما را آزمایش کرده است از کیفیت آن اطلاع دارد. همیشه تماس های پیگیری برقرار کنید و نترسید از آنها بپرسید که چگونه محصول یا خدمات را دوست دارند. حتی اگر پاسخ مشتری از نارضایتی فرصتی ایده آل برای صاحب مشاغل برای رفع مشکل باشد.

مشتری جدید و پر هزینه ای کسب کنید. من قصد دارم این را با یک مثال توضیح دهم:

نانسی بخاطر کوپنی که در یک مجله محلی یافت می شود با ارائه 10٪ تخفیف وارد کافه جو می شود. این تنها به جذابیت منو قیمت کیفیت غذا و خدمات به مشتری بستگی دارد. مالک مالک پس از تجزیه و تحلیل نیازهای جامعه قیمت مناسب و یک بازار طاقچه هدفمند مبلغ و زمان زیادی را صرف بازاریابی کرد.

جو برای پیگیری مجدد ایمیل سه راه برای جمع آوری ایمیل یا تماس تلفنی دارد:

آ) تابلوی اعلانات را جلوی دفتر صندوقدار قرار دهید و از مشتریان جدید بخواهید برای تبلیغات ویژه ایمیل یا اطلاعات تماس را بنویسند.

ب) یک کاسه شیشه ای را در کنار دفتر صندوقدار قرار دهید تا هفتگی یک وعده ناهار را از کارتهای ویزیت کاهش یافته ارائه دهید.

ج) ارسال کارت نظرات و درخواست اطلاعات تماس.

جو سه روش برای جمع آوری و ردیابی اطلاعات مشتری دارد. بنابراین هر روز که از طریق تمام اطلاعات و ایجاد داده های امن می گذرد.

نانسی مکان را جذاب و غذایی عالی می داند اما خدمات مشتری خوبی اما خوب نیست. این وظیفه جو است که تجارت نانسی را دنبال کند و مجدداً آن را پس انداز کند تا از هزینه کردن تمام پول و زمان در همه جا برای جذب مشتری جدید دیگر جلوگیری کند.

مشتریان موجود بهترین راه برای ارتقاء مشاغل هستند. پیشنهادهای ویژه ارسال کنید با آنها ارتباط برقرار کنید و از آنها بخواهید که تجارت خود را با دوستانشان به اشتراک بگذارند. به مرزهای بین ارتباط درست و هرزنامه احترام بگذارید.

16- هدیه و هدایا ندهید:

یکی از موثرترین راههای جذب مشتری ارائه محصول یا خدمات خود به صورت رایگان است.

آ) عملیات آزمایش: یک آزمایش آزمایشی ماهانه از محصول و خدمات خود تهیه کنید و یک نمونه رایگان تهیه کنید. مردم عاشق گرفتن نمونه هستند. اطلاعاتی در مورد شغل و کیفیت آن در اختیار آنها قرار می دهد.

ب) پیشنهاد مسابقه ماهانه: بر اساس مشارکت در کار خود یک مسابقه ماهانه و جوایز رایگان ارائه دهید. مردم عاشق این مسابقه هستند و آنها را هیجان زده می دانند که می توانند چیزی کسب کنند. اگر این کار نکند قرعه کشی و کازینو در آنجا نیستند.

ج) اطلاعات کسب و کار چاپ شده بر روی آنها را به نوآوری هایی مانند فنجان قلم زنجیره کلید دفترچه یادداشت ماشین حساب پیراهن و کلاه ببخشید.

17 – وضعیت اشتباه:

به عنوان یک صاحب مشاغل تحقق هدف مناسب در بازار برای برنامه ریزی بیشتر بازاریابی و تخصیص بودجه ضروری است.

برای نشان دادن این موضوع بهتر است یک فروشگاه کفش حمل کفش های زنانه را برای خانم ها تصور کنیم. اولین چیزی که به ذهن شما خطور می کند این است که قد و قامت اوقات فراغت فقط برای نسل جوان و نوجوانان است. صاحب مشاغل خوب برای درک نیازهای جامعه محلی امکان تجزیه و تحلیل بیشتر در داده های برنامه کسب و کار را کشف خواهد کرد.

اگر فروش بالا پایان سپس کیفیت بالاتر قیمت های بالاتر. یک نوجوان با بودجه زندگی دانشجویی نمی تواند فقط یک موضع مستقیم و هدفمند داشته باشد. بنابراین مکان مناسب یک اسپیندر حرفه ای با درآمد بالاتر و موارد دیگر است به کیفیت علاقه مند هستید بدون اینکه به قیمت آن توجه کنید.

این مثال نشان می دهد که چگونه یک کارفرما با تجزیه و تحلیل داده های بازار محلی از برنامه تجاری مخاطبان هدف خاص را متمایز می کند. با شناخت کافی در تحقیقات بازار صاحب مشاغل از هدر رفتن بودجه بازاریابی در جای اشتباه خودداری می کند.

18- شرکت نکردن در جامعه:

همه چیزهای بزرگ آغاز کمی دارند.

صرف نظر از هدف جغرافیایی هر تجارت خواه یک فروشگاه جهانی یا گوشه ای از یک دهکده کوچک باشد همه چیز با جامعه محلی شروع می شود.

اولین افرادی که با آنها در زندگی روزمره خود اخبار را به اشتراک می گذارید چه کسانی هستند؟ خانواده و دوستان محکم ترین پیوند بازار و گسترش این کلمه هستند. این از دوستان و خانواده شروع می شود و به دوستان و خانواده آنها سرایت می کند و قبل از اینکه آن را بدانید این اثر تجمعی گلوله برفی است.

جامعه تست بتا قبل از صرف وقت و هزینه برای برنامه بازاریابی مسدود شده است.

19- شما وب سایت رسانه ای نماینده ندارید:

اینترنت هر روز ارتباط زیادی در زندگی مردم بازی می کند. بسیاری از مشتریان از اینترنت برای یافتن و بررسی مشاغل محلی استفاده می کنند. صرف نظر از نوع کار به یک وب سایت آموزنده و کاربردی آسان نیاز دارد. وب سایت تجاری خوب پورتال است که از مشتریان برای ورود و تجربه پیشنهادات تجاری استقبال می کند.

بسیاری از دارندگان مشاغل کوچک که اشتباه می کنند و فرض می کنند که مشاغل آنها نیازی به وب سایت ندارد. با توسعه روزمره فناوری مردم به صورت آنلاین بیشتر متصل می شوند و به صورت آنلاین خرید می کنند. موتورهای جستجو هر روز با ایجاد نمادها و برنامه ها برای نمایش سوالات دقیق و دقیق قوی تر می شوند.

20- از ارزش اینترنت قدردانی نمی شود:

با وجود رقابت زیاد در اینترنت و افزایش تقاضا برای توسعه مشاغل فقط داشتن وب سایتی که اطلاعات را ارائه می دهد کافی نیست. موتورهای جستجوگر محبوب وب سایت ها را فقط در نتایج جستجو تولید می کنند که دارای رتبه بهتری هستند. بسیاری از دارندگان مشاغل کوچک با جلوگیری از آنلاین بودن و نادیده گرفتن بزرگراه رو به رشد برای موفقیت به اشتباه اشتباه می کنند. هر مشاغل باید دارای یک سایت اطلاع رسانی باشد و کار خود را در موتورهای جستجو رسانه های اجتماعی و انجمن های محبوب مرتبط بهینه کند. این مبحث برای بازاریابی آنلاین و برنامه های بازاریابی بسیار مؤثر آن در این مقاله بسیار مورد بحث قرار گرفته است.

21- در مدت زمان کوتاهی انتظار زیادی دارید:

انتظار چندانی در مدت زمان کوتاه ندارید. همیشه علت و معلولی وجود دارد اما برای تولید بهترین اثر به یک دوره زمانی مناسب نیاز دارد. دانه ها برای باز کردن سطح و رشد یک درخت قوی به زمان نیاز دارند. اما به آب و کوددهی خوب نیاز دارد. بازاریابی آب و بارور برای تجارت است. زمان لازم است تا یک برنامه بازاریابی خوب بتواند ریشه ها را گسترش داده و یک طبقه قوی بسازد.

روم در یک روز ساخته نشده است

برای ساختن شهر مگا در رم نسل زیادی و کار سخت بسیاری از مهندسین ماهر برنامه ریزی و بودجه انجام شد.

آیا می توانید بدون ساخت ستون و دیوار سقف نگه دارید؟

بازاریابی سنگ بنای تجارت است. بدون بازاریابی و برنامه ریزی تجارت فاقد پایه است.

بسیاری از دارندگان مشاغل بازاریابی و توسعه را در آخرین صفحه خود قرار می دهند که یک کسب و کار درهای خود را برای عموم باز می کند. بازاریابی از زمان شکل گیری ایده تجاری شروع می شود. این قبل از شروع تجارت به نام تجارت شروع می شود. از اشتباه در بازاریابی خودداری کنید و با دانش و استراتژی بازاریابی را شروع کنید.

بازاریابی قلب هر تجارت است و شرکت را سالم و متعادل نگه می دارد. اما ضربان قلب صحیح است. خوردن غذای سالم ورزش و عدم استرس باعث می شود قلب سالم برای غلبه بر زندگی در بدن ما باشد. استراتژی های مناسب بازاریابی را برای حفظ شغل و تجارت مناسب و عملی کنید. اگر خوب عمل کردید اشتباه نکنید. بسیاری از دارندگان مشاغل کوچک از این ریتم موقتی شناخت بسیار هیجان زده هستند و همیشه آن را برای همیشه در نظر می گیرند. برای حفظ تعادل مناسب در تجارت بازاریابی و برنامه ریزی باید با جریان تجارت مطابقت داشته باشد. با رشد و توسعه تجارت خود استراتژی های خود را افزایش دهید.

بازاریابی ستون هر مشاغل است و تنها پایه ای برای پیشرفت هرچه بیشتر و سریع تر است. یک قایق موتوری را تصور کنید که از اقیانوس اطلس عبور کند. بازاریابی به یک تجارت مانند رانندگی با قایق است. برنامه ریزی تجاری و استراتژی بازاریابی تجهیزات ایمنی قایق است که تعادل خود را حفظ می کند و غیر کپسوله کننده است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا