3 ترفند ساده طراحی وب سایت کسب و کار که باعث افزایش درآمد می شود

1) مانند خانه ای که نیاز به بازسازی دارد تا ظاهر و عملکرد بهتری داشته باشد ، وب سایت شما نیز کار می کند. اگر وب سایت مشاغل شما پیش پا افتاده و زشت به نظر می رسد ، زمان نوسازی است. مشتری دارای وب سایتی بود که توسط یک شرکت معروف طراحی شده و کارت ویزیت رایگان ارائه می دهد. این طرح هیچ جذابیتی نداشته و مشتری هیچ سوالی از آن سایت خاص دریافت نکرده است. درست مثل فروشگاه آجر و ملات. مشتری جذب یک فروشگاه جذاب و شیک می شود. همان قوانین تجارت بصورت آنلاین اعمال می شود. سایتی که با جذابیت طراحی شده است و ارائه بسیار خوبی دارد که باعث جلب مشتری می شود. در طبیعت ، گل فروشی ها و زنبورهای عسل ، همانند طراحی سایت شما ، به درخشان ترین گل جذب می شوند.

نکته 1 = یک وب سایت خوب طراحی شده داشته باشید که جذاب باشد و پیمایش آسان آن باعث جذب مشتری شود!

2) وب سایت شرکت شما محصولات را می فروشد ، زیرا صاحب مشاغل از قابلیت تجارت الکترونیکی سایت شما برخوردار نیست ، به این معنی که وب سایت کسب و کار به مشتریان امکان خرید آنلاین کالا را نمی دهد. بدون تجارت الکترونیکی ، مشتری باید با شرکت تماس گرفته یا با نمابر تماس بگیرد. این روند بسیار قدیمی است. برای ادامه حیات تجارت و رقابت با بنگاه های مشابه در صنعت خود ، باید قابلیت هایی را فراهم کند تا مشتری بتواند سفارش آنلاین را فراهم کند. تجارت هوشمند سعی خواهد کرد تا جایی که ممکن است سیستم های تجاری خود را به طور خودکار انجام دهد. وقتی صاحب مشاغل سیستم ها را خودکار می کند ، آن را در موقعیتی منحصر به فرد قرار می دهد. وقتی یک صاحب مشاغل می خواهد تعطیلات بگیرد ، سیستم سفارش آنلاین خودکار سفارش مشتری را در اختیار شما قرار می دهد ، در حالی که صاحب مشاغل آرام می گیرد و تعطیلات شایسته ای را سپری می کند. هر صاحب مشاغل باید دارای یک طراحی وب تجاری باشد که شامل قابلیت خرید تجارت الکترونیکی و اتوماسیون سیستم باشد. سبدهای خرید از طریق تجارت الکترونیکی باعث افزایش درآمد و حفظ حاشیه ناخالص سالم برای صاحب مشاغل می شود. صاحبان مشاغل با ایجاد یک لیست مشتری / پایگاه داده چیزی رایگان برای کمک به من ارائه می دهند ، به عنوان مثال ، من به گلف علاقه مند هستم ، به یک وب سایت گلف می روم و متوجه می شوم که می توانم یک نوار برگه را برای بهبود نوسان گلف خود بارگیری کنم. من به این برگه مشاوره رایگان علاقه مند هستم. بنابراین اطلاعاتم را در کادر “اشتراک” وارد می کنم و بلافاصله برگه مشاوره را دریافت می کنم. خوشحالم که برگه مشاوره برای بهبود چرخش خود را دارم و کارفرما از داشتن نام و آدرس ایمیل من خوشحال است. اکنون کارفرمای من می تواند مقالات گلف دیگری را که ممکن است دوست داشته باشم تبلیغ کند.

نکته 2 = شما یک وب سایت تجاری با قابلیت تجارت الکترونیکی و یک جعبه اشتراک دارید.

3) طراحی وب سایت تجاری فاقد فناوری های وب 2.0 است. امروز هر وب سایتی باید از قابلیت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر و You Tube برخوردار باشد. من عمیق به بازاریابی شبکه های اجتماعی نمی پردازم هفته آینده مقاله دیگری در این زمینه خواهم نوشت. صاحبان مشاغل امروز باید استراتژی های بازاریابی شبکه های اجتماعی را در برنامه های بازاریابی خود بگنجانند. اگر شرکت “X” 10 هزار فالوور فیس بوک در صفحه فیس بوک خود دارد و تصمیم دارد 25٪ تخفیف در محصولات یا خدمات خود ایجاد کند. شرکت “X” با لمس “به روز رسانی وضعیت فیس بوک” می تواند این پیام را برای 10،000 دنبال کننده ارسال کند. این بهترین / ارزانترین تلاش بازاریابی است که من می شناسم و می توان با استفاده از نرم افزار تحلیلی ردیابی تبدیل فروش را انجام داد و این باعث می شود که صاحب مشاغل محاسبه بازده سرمایه گذاری (ROI) را راحت تر کند.

نکته 3 = در فن آوری های وب 2.0 ، به ویژه رسانه های اجتماعی شرکت کنید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا