طراحی و سئو وب سایت

3 جنبه تولید فیلم داخلی

در سراسر اینترنت آماری وجود دارد که نشان می دهد محتوای سمعی و بصری چقدر قدرتمند است. گزارش CISCO ، “شاخص شبکه بصری: چشم انداز و روش 2014-2019” نشان می دهد که محتوای سمعی و بصری 80٪ از ترافیک اینترنت را تا سال 2019 هدایت می کند.

ممکن است فکر کنید که فیلم را در کمپین بازاریابی خود بگنجانید. همچنین ممکن است از خود بپرسید که مارک های دیگر چگونه می توانند فیلم های شگفت انگیز و جذاب ایجاد کنند. کلیپ های جذاب را می توان توسط تیم های کوچک خلاق که در خانه کار می کنند تولید کرد. با اطمینان از وجود جنبه های زیر در روند کار ، می توانید با ایجاد مجموعه ای از افراد خود ، به همان موفقیت برسید.

افراد مناسب را برای تولید فیلم خود استخدام کنید

تیم خلاق شما برای تولید نتایج عالی لازم نیست که بزرگ باشد. با این حال ، او به استعداد مناسب نیاز دارد. این به معنای داشتن مهارت های ترکیبی مناسب است. ممکن است بخواهید حداقل در تیم خود یک مدیر خلاق ، تهیه کننده / مدیر پروژه ، نویسنده تبلیغات و ویرایشگر محتوای سمعی و بصری داشته باشید.

مهارت هایی که در تیم خلاقیت خود گنجانده اید به اهداف شما در تولیدات شما بستگی دارد. بودجه شما در ترکیب تیم شما نیز تأثیرگذار خواهد بود. یکی از راه های کاهش هزینه ها استخدام یک فیلمبردار بسیار ماهر با سرمایه گذاری در خدمات حرفه ای تولید فیلم است.

فرهنگی ایجاد کنید که از تیم تولید ویدیوی شما پشتیبانی کند

در حالی که بسیاری از فیلم های بازاریابی ممکن است کوتاه و ساده به نظر برسند ، زمان ، تلاش و تحقیق زیادی انجام می شود. رساندن پیام مورد نظر به مخاطبان هدف خود در یک کلیپ کوتاه به معنای درگیر کردن سریع آنها و اطمینان از پاک بودن پیام شما است. اگر در مورد بازاریابی نام تجاری خود از طریق فیلم ها جدی هستید و می خواهید به بهترین نتیجه ممکن برسید ، پس مطمئن شوید که فرآیند ایجاد محتوای سمعی و بصری داخلی خود را تا حد ممکن بهینه کنید.

پس از جمع آوری تیم خود ، اکنون باید استعداد خود را با آنچه آنها برای الهام گرفتن و ایجاد کار جذاب نیاز دارند ، تأمین کنید. این بدان معنی است که شما باید مرحله پیش تولید را محاسبه کنید. این شامل همه مواردی است که برای برنامه ریزی و ساخت یک فیلم موثر مانند تحقیقات ، مسافرت ، برنامه ریزی جلسات ، نوشتن فیلمنامه ، استوری بورد و جلسات توجیهی خلاقانه استفاده می شود. شما همچنین باید زمان تولید و ویرایش و همچنین منابع مورد نیاز برای دریافت یک فیلم با کیفیت را محاسبه کنید.

علاقه مند به ایجاد محتوای سمعی و بصری

اشتیاق چیزی است که بسیاری از کارآفرینان آن را درک می کنند. برای موفقیت در کاری باید علاقه مند به آن باشید. اگر می خواهید تلاش شما نتایج مثبتی داشته باشد ، باید به این روند پایبند باشید و مقداری از انرژی عاطفی خود را به آن اختصاص دهید.

این فقط در صورتی اتفاق می افتد که شما و تیمتان اعتقاد داشته باشید پیامی که با مخاطب هدف خود به اشتراک می گذارید مهم است و ارزش اشتراک گذاری دارد. این به معنای فرهنگ سازی در گروه است که باعث می شود همه به روند تولید پایبند باشند.

با جستجوی خدمات حرفه ای تولید فیلم می توانید نتایج خوبی کسب کنید تا از تلاش های تیم داخلی خود پشتیبانی کنید. این اطمینان می دهد که شما ترکیبی خوب از استعدادها ، منابع و مهارت ها برای ایجاد فیلم های جذاب دارید. همچنین شما می توانید به بهترین و جدیدترین فناوری برای دستیابی به محصولات با کیفیت بهتر دسترسی داشته باشید. یک سرویس تولید فیلم خوب می تواند به شما کمک کند تا نفوذ خود را در بازارهای مختلف افزایش دهید و تجارت خود را رونق دهید. با این حال ، مهارت های تیم داخلی خود را با مربیگری و درگیر کردن آنها در پروژه های مختلف ادامه دهید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا