3 راز نوشتن مقاله ای که فروش Clickbank را از بین می برد

اگر یک بازاریاب مقاله جدید هستید که بر روی نوشتن اقناعی به عنوان ابزاری برای فروش محصولات ClickBank تمرکز می کنید ، اگر 3 بار تلاش خود را تمام نکنید ، خود را کوتاه می کنید.

این سه راز نوشتن مقاله بر اساس این فرض است که شما مدتی را با اصول بازاریابی مقاله صرف کرده اید و این را می دانید که چگونه می توانید مقالاتی را بنویسید که لینک های ClickBank را نصب می کنید.

بیایید با آنچه که بدون شک مهمترین جنبه کارزار بازاریابی مقاله شما است شروع کنیم:

نوشتن مقالات مردم واقعاً می خواهند بخوانند!

چیزهای بد بدتر از صرف ساعت ها تحقیق و نوشتن مقاله ای است که هنگام تلاش برای تبلیغ آن ، با صدای ناشنوا به زمین سقوط می کنید.

اگر در حال تبلیغ یک محصول وابسته عالی هستید و از تمام لینک های تبلیغ کننده ، بنرها و تبلیغات ارائه شده توسط ناشر استفاده می کنید ، اما فروش شما در بهترین حالت حداقل است ، سعی کنید چند مقاله آخر خود را مرور کنید و این سه سؤال را از خود بپرسید:

آیا مقالات مهمی را به خوانندگان می دهم؟

آیا مقالات من قانع کننده بودند؟

آیا مقالاتم را به سایتهای کافی ارسال کرده ام و میزان قرار گرفتن در معرض را افزایش می دهم؟

اگر به هیچ یک از موارد فوق “نه” پاسخ داده اید ، این سه نکته در مورد نوشتن مقاله در زیر را امتحان کنید تا نتایج گسترده را در پیوندهای Clickbank شروع کنید.

توصیه اول: مقالات مهم را بنویسید

در مورد رویدادهای جاری مقاله بنویسید. با مرور وب سایت های خبری محبوب و نوشتن مقاله در مورد این موضوعات ، در نوشتن مقاله روزانه به روز باشید.

تقلید بزرگترین و سودآورترین شکل چاپلوسی است.

می دانم که یک بازاریاب مقاله بسیار موفق یک بار به من گفت:

“من نمی دانم که اعتیاد به مواد مخدره هنگام تلاش برای فروش یک محصول چیست. فقط بدانید که مردم چه چیزی را خریداری می کنند … و آن را به آنها بفروشید.”

به عبارت دیگر ، اگر مقالاتی در سایت خبری مورد علاقه شما بیشتر به فرصت های مشاغل خانگی متمرکز می شود ، آیا ایده ای برای نوشتن مقاله برای ترویج دروس بازاریابی آنلاین مربوط به ClickBank ایده خوبی نخواهد بود؟

توصیه دوم: نوشتن مبدل

مقاله نویسی قانع کننده فقط نوعی نسخه نویسی است که خواننده را به سمت مسیر مورد نظر خود سوق می دهد.

می توانید این مسئله را ابتدا با جلب توجه خوانندگان با بیانیه ای در عنوان خود به دست آورید. سعی کنید مقداری عطر و طعم به آن اضافه کنید که باعث می شود خواننده مقاله شما را بخواند.

مثال:

“ماندن در خانه مادر درآمد همسر خود را با فروش فرعی به فروش می رساند”

به نظر می رسد بسیار بهتر از:

“برای ماندن در خانه مادران ، پول آنلاین کسب کنید.”

هنگامی که توجه خوانندگان را جلب کردید ، باید آنها را از طریق مقاله خود به گونه‌ای هدایت کنید که لازم باشد پاراگراف زیر را با نگرانی بخوانند.

مثال:

“این بار دیترویت برگر فین فاین اکنون صاحب 200 مفاصل Burger & Drink از کانادا به مکزیک است و برای اولین بار راز موفقیت خود را برای هرکسی که بتواند استاد باشد فاش می کند.”

“برای مدت زمان محدود ، راز او نشان می دهد که چگونه می توان 50.00 دلار از همبرگر را بدست آورد و آن را به سود $ 1000.00 تبدیل کرد.”

“اگر مشاغل همبرگر شما در فروش عقب باشد ، این اطلاعات واقعاً درآمد شما را خراب می کند!”

می بینی اینجا چه اتفاقی می افتد؟

هر جمله از مقاله شما با انتظار “دریافت پاسخ” خواننده را به سمت دیگری سوق می دهد.

تصور کنید که از نوشتار پنهان استفاده کرده و تمام راه را از طریق مقاله خود به پایان برسانید تا جایی که خواننده باید جواب را بدست آورد ، و در جایی که باید روی پیوند وابسته شما کلیک کند!

نوشتن مقاله به این روش تأیید می کند که شما کلیک خواهید کرد ، اما برای منفجر کردن قرار گرفتن در معرض خود ، باید مقالات خود را به چندین سایت ارسال کنید.

که ما را به توصیه سوم راهنمایی می کند.

نکته سوم: ارسال مقاله به صورت آنلاین

شما می توانید پیوندهای مربوط به مقالات خود را در وب سایت های محبوب اجتماعی ، وبلاگ های خبری ، نشریات الکترونیکی ، صفحات وبلاگ رایگان ، سایتهای حراج و هر جای دیگر ارسال کنید. اما برای بسیاری از بازاریابان موفق مقاله ، بستر ارسال مقاله ، پایه و اساس موفقیت مقاله آنها است.

خدمات ارسال مقاله سریعترین راه برای به دست آوردن حداکثر قرار گرفتن در معرض تلاش های بازاریابی مقاله شما و کلیک بر روی لینک های ClickBank است.

یک ارسال کننده مقاله ، مقالات خود را از طرف شما منتشر می کند و باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و به شما امکان می دهد تا روی نوشتن مقالات با کیفیت بالا ، زمان خانواده یا فقط یک بعد از ظهر در چرت زدن تمرکز کنید.

معمولاً هزینه ای در ارتباط با خدمات ارسال مقاله وجود دارد ، اما خدمات خوب ارزش هزینه های اندک را دارد.

اگر به زمان لازم برای چاپ مقالات خود در 200 سایت ، حدود نیم ساعت یک قطعه فکر می کنید ، در زمان صرفه جویی شده هزینه های کوچک به ارزش هزینه شما است. از این گذشته ، به تعبیر گفته قدیمی ، زمان پول است.

بعد از این سه راز مقاله ساده بازاریابی ، به زودی فروش ClickBank به عنوان پاداش منفجر خواهد شد!

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا