3 روش طراحی وب برای کمک به رشد تجارت شما کار می کند

همانطور که می دانید ، طراحی و توسعه وب بر کسب و کار و مخاطبان شما تأثیر می گذارد. این اولین چیزی است که آنها در مورد تجارت شما می بینند ، بنابراین باید تأثیر خوبی ایجاد کند. در اینجا سه ​​جنبه مهم طراحی وب وجود دارد:

1. اولین برداشت را ایجاد می کند

همانطور که گفتم ، وب سایت شما اولین چیزی است که مشتری بالقوه قبل از اطلاع از خدمات شما و نحوه فعالیت کسب و کار شما ، می بیند. این چند ثانیه اول در تجارت شما ضروری است زیرا تعیین می کند مشتری بالقوه مشتری شود یا خیر. همچنین نرخ گزاف گویی شما را تعیین می کند. آیا مشتری تقریباً بلافاصله از سایت خارج می شود؟ یا اینکه آنها می مانند و خدمات شما را بررسی می کنند؟

یک وب سایت ناخوشایند یا – خدای ناکرده – سایتی منسوخ شده که باعث فوریت مخاطبان شما شود. این به این دلیل است که برداشت اول اهمیت دارد. آنچه آنها ابتدا می بینند – نام تجاری و وب سایت شما – برای تجارت شما بسیار مهم است. بنابراین شما باید خود و تجارت خود را با جدیدترین روندها و پیشرفت های فناوری به روز کنید.

2. سئو سایت شما کمک می کند

طراحی وب عالی چیزی فراتر از جذاب به نظر می رسد یا پیمایش آسان آن است. اگرچه این دو به خودی خود مهم هستند ، اما طراحی وب عالی نیز باید سئو دوستانه باشد.

مطالب پربازدید کاربران

سئو یک روش عالی برای صعود به بالای بازی در میان رقبای خود است. اجازه دهید SEO شما در طولانی مدت از ابتدا در طراحی وب سایت شما گنجانده شود و شاهد بهبود رتبه وب سایت خود در موتورهای جستجو مانند Google یا Bing باشید.

اگر نمی دانید چگونه SEO را در وب سایت خود ادغام کنید ، مدتی بعد آن را رها نکنید. درعوض ، یک توسعه دهنده وب حرفه ای تهیه کنید که بداند چه کاری انجام می دهد.

3. شخصیت شرکت خود را بسازید

اینکه وب سایت شما به نظر می رسد و مانند مخاطب شما احساس می کند نحوه درک خدمات مشتری است. به عنوان مثال ، هنگامی که برای اولین بار وارد یک شرکت می شوید ، چندین اتفاق رخ می دهد. شما به عنوان مشتری بالقوه شناخته می شوید و بلافاصله توسط مسئول پذیرش مراقبت می شوید. مسئول پذیرش همچنین شما را به اتاق انتظار یا مسئول مستقیم راهنمایی می کند.

اگر شما را به اتاق انتظار منتقل کنند ، بسته به تنظیمات خود کمی نوشابه – مانند قهوه یا چای – دریافت خواهید کرد. و هنگامی که سرانجام با شخصی مواجه می شوید که درخواست شما را برآورده می کند ، این نوع رفتار آنها با شماست ، شخصیت آنها باعث می شود شما بمانید یا ترک کنید.

در مورد وب سایت ها نیز همین طور است. وب سایت شما به مشتری بالقوه می گوید شرکت چگونه است. بنابراین شما باید از خود بپرسید ، آیا استفاده از وب سایت شما آسان است؟ طبیعی؟ خوش آمدی؟ پیمایش آسان است؟ از همه مهمتر ، آیا SEO مناسب است ، بنابراین مشتریان بیشتری می توانند تجارت شما را پیدا کنند؟

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا