طراحی و سئو وب سایت

3 ویژگی که یک برنامه بازاریابی از طریق ایمیل باید داشته باشد

ایمیل همچنان در میان بهترین ابزارهای بازاریابی است که می توانید برای بهبود بازدهی کسب و کار خود استفاده کنید. با یک استراتژی مناسب ، می توانید منجر به پرورش و افزایش فروش شوید زیرا ایمیل سهولت جذب مشتری ، آگاهی ، حفظ و در نهایت تبدیل مشتری را فراهم می کند. با استفاده از یک نرم افزار مناسب ، می توانید لیست های ایمیل ایجاد کنید ، به مخاطبین مربوطه پیام ارسال کنید و حتی برای ایجاد یک کمپین بازاریابی از طریق ایمیل که پاداش خوبی به شما می دهد ، از الگوها استفاده کنید.

وقتی نوبت به نرم افزار بازاریابی از طریق ایمیل می رسد ، فراوانی وجود دارد ، اما وقتی از مهمترین ویژگی های یک راه حل آگاهی داشته باشید ، قادر خواهید بود نرم افزاری را انتخاب کنید که مناسب ترین اهداف تجاری شما باشد. همه گزینه های نرم افزار برای عملکرد یکسان طراحی نشده اند ، بنابراین برخی از نظر عملکرد کلی بهتر از دیگران هستند. در اینجا برخی از مهمترین ویژگیهای بهترین نرم افزار بازاریابی از طریق ایمیل وجود دارد.

1. ادغام CRM

اتوماسیون بازاریابی مزایای زیادی را به همراه دارد و این همان چیزی است که باید بتوانید با یک نرم افزار مناسب به آن دست پیدا کنید. ادغام CRM باید با نرم افزار آسان باشد تا بتواند بازاریابی و فروش را با مبارزات م effectiveثر در دستیابی به ROI قوی هماهنگ کند. تعامل با مشتری به شما کمک می کند بسیاری از موارد را کشف کنید بنابراین می توانید آنچه را که آنها از بازاریابی شما انتظار دارند ارائه دهید. ادغام صحیح CRM به روزرسانی های داده های بی درنگ را آسان می کند و اطمینان می دهد که تمام سوابق شما برای فعالیت های آینده برای این امر به روز هستند. بررسی کنید که API نرم افزار این نوع ادغام را امکان پذیر می کند.

2. سفارشی سازی بصری

حقیقت این است که ، افراد بسته به نوع ظاهری که دارند تصمیم به خواندن یا نادیده گرفتن محتوای ایمیل دارند. وقتی به دنبال یک نرم افزار ایمیل مارکتینگ خوب هستید ، این نرم افزار باید تصاویر جذابی را ارائه دهد تا بتوانید کمپینی را برگزار کنید که مخاطبان هدف شما دوست دارند آن را بخوانند. قابلیت کشیدن و رها کردن ، الگوهای از پیش طراحی شده ، ویژگی های ویرایش تصویر و طراحی پاسخگو برخی از جنبه های مهم در مورد ویرایش تصویری نرم افزار شماست. با استفاده از این ویژگی ها ، هر زمان که نیاز به برقراری ارتباط با مشتریان و پتانسیل های خود دارید ، نیازی به طراحی مجدد خبرنامه خود نخواهید داشت. نرم افزار مناسب کار سخت را از بین می برد و به شما امکان می دهد یک طرح مبارزاتی برنده را از ابتدا ایجاد کنید.

3. گزارش و تجزیه و تحلیل

مروری بر عملکرد کمپین بازاریابی ایمیل شما از اهمیت بالایی برخوردار است. این تنها راه قرار گرفتن در موقعیتی است که می تواند ببیند چه معیارهایی مثبت کار می کنند و چه عواملی مثر نیستند. شما در حال مبارزات انتخاباتی هستید با این امید که به اهداف شما برسد و نرم افزار بازاریابی ایمیل شما باید به شما کمک کند تا بیشترین اهمیت را داشته باشید با تجزیه و تحلیل نرم افزار ، می توانید ببینید که مشترکان شما از چه دستگاه هایی برای خواندن ایمیل استفاده می کنند ، ایمیل چاپ یا ارسال یا حذف ، مدت زمان طولانی برای خواندن محتوای شما و حتی محتوای ایمیل که بیشترین کلیک را دریافت می کند. با استفاده از این ایده ها ، می توانید کمپین های ایمیل خود را بهینه کنید تا نتایج کلی بهبود یابد.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا