۳ آمار نشان می دهد که زنان بیشتر از مردان به هدیه برای شریک زندگی خود فکر می کنند

[ad_1]

این مقاله از تحقیقات اینترنتی برای شناسایی روندهای زن و مرد در مورد یافتن و خرید آنلاین هدایا برای شریک زندگی خود استفاده می کند. این تحقیق بینشهایی را درباره تفاوت های جنسیتی هنگام انتخاب هدیه ارائه می دهد اگرچه احتمال دارد که نتایج باعث تعجب خوانندگان نشود و آنچه را که هر زن قبلاً می داند تأیید کند!

تحقیق کلمات کلیدی روشی است که اغلب توسط مدیران سئو و بازاریاب اینترنتی برای ارائه بینش در مورد روند جستجوی اینترنت از نظر محبوب ترین کلمات یا عبارات مورد جستجو در یک منطقه جغرافیایی استفاده می شود. آمار زیر مربوط به تعداد جستجوی دقیق در انگلیس برای کلمات کلیدی خاص است که متوسط ​​حجم آن بر اساس جستجوی کلمات کلیدی طی دوازده ماه گذشته است.

۱. هدایای مردانه در ازای دریافت هدایای زنانه

در انگلستان تقریباً 33100 جستجو در Google UK برای هدیه برای مردان انجام شده است در حالی که فقط 8100 جستجو برای هدیه برای زنان انجام شده است. خوب این به چه معنا است؟

نتایج نشان می دهد که زنان هنگام خرید هدیه برای نیمه دیگر سخاوتمندتر از مردان هستند زیرا ۴۰۹٪ افزایش در جستجوی هدیه برای مردان نسبت به هدیه برای زنان وجود دارد.

۲. هدایای کریسمس برای مردان در ازای هدیه های کریسمس برای زنان

با نزدیک شدن به کریسمس بسیاری از ما برای جلوگیری از شلوغی و شلوغی شهر و مراکز شهر خود لیست انتظارهای بی پایان عذرخواهی موجودی خود را از دست دادیم عذرخواهی می کنیم و ظاهر یک فروشگاه خسته از دستیاران که می گویند: عجله کنید و بروید زیرا اکنون می خواهیم این فروشگاه را تعطیل کنیم. از طرف دیگر برای خرده فروشان آنلاین کریسمس یکی از سودآورترین زمان های سال است.

آمارهای آنلاین ما نشان می دهد که در کل ماهانه فقط ۵۹۰ جستجو برای هدایای کریسمس برای زنان در انگلیس در حال انجام است در حالی که در مورد هدایای کریسمس برای مردان که به طور حیرت انگیز ۴۴۰۰ جستجو انجام شده است که تقریبا ۷.۵ برابر است! در اینجا آمار دیگری وجود دارد که تأیید می کند ورود به روحیه کریسمس تقریباً فقط در مورد زنان اتفاق می افتد!

۳. هدایای شخصی برای مردان در ازای دریافت هدایایی که برای زنان در نظر گرفته شده است

گاهی اوقات خرید هدیه ممکن است دشوار باشد زیرا ما سعی داریم ایده هدیه ای را ارائه دهیم که قبلاً هرگز برای ارائه چیز خیلی خاص نداشته ایم. بازار هدایای شخصی انگلستان بسیار گسترده است به طور متوسط ​​هر ماه ۴۰۵۰۰ جستجو در انگلیس.

در مقایسه در مجموع ۱۶۰۰ جستجو به طور خاص برای هدایای شخصی برای مردان و فقط ۳۲۰ جستجو در هر ماه برای هدایای شخصی برای زنان انجام شده است. جستجوی هدایای سفارشی برای مردان پنج برابر جستجوی هدایای شخصی برای زنان است این نشان می دهد که زنان پنج برابر بزرگتر از مردان مرد خود هستند!

علاوه بر نتیجه گیری ما در مورد سخاوت و تفکر زنان در مقایسه با مردان ما همچنین می توانیم در مورد هدایا فرضیه های تحقیق محور داشته باشیم. به عنوان مثال آمار ما را به این باور می رساند که شرکت های متخصص در فروش هدایا و هدایای شخصی باید مردان و زنان را هدف قرار دهند اما مخاطبان اصلی زنان هستند بنابراین هدف قرار دادن خریداران آنلاین احتمالاً بیشترین بازده سرمایه گذاری آنها در بازاریابی را فراهم می کند.

تحقیق کلمات کلیدی مهارت بسیار مفیدی است که می تواند از طریق روش های مختلف مانند انتخاب کلمات مناسب برای استفاده در یک کمپین Pay-per-Click (PPC) / Google AdWords یا یک پروژه بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای اطلاع رسانی استراتژی بازاریابی اینترنتی شما مورد استفاده قرار گیرد. همچنین می تواند بینشی در مورد شناسایی مخاطب مناسب برای فعالیت های بازاریابی شما و آگاهی از روند طراحی وب ارائه دهد.

[ad_2]

خطا: هیچ نوشته مرتبطی پیدا نکرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا