[ad_1]
1) مانند خانه ای که نیاز به بازسازی دارد تا ظاهر و عملکرد بهتری داشته باشد وب سایت شما نیز کار می کند. اگر وب سایت مشاغل شما پیش پا افتاده و زشت به نظر می رسد زمان نوسازی است. مشتری دارای وب سایتی بود که توسط یک شرکت معروف طراحی شده و کارت ویزیت رایگان ارائه می دهد. این طرح هیچ جذابیتی نداشته و مشتری هیچ سوالی از آن سایت خاص دریافت نکرده است. درست مثل فروشگاه آجر و ملات. مشتری جذب یک فروشگاه جذاب و شیک می شود. همان قوانین تجارت بصورت آنلاین اعمال می شود. این سایت به طرز جالبی طراحی شده است و نمایش بسیار خوبی دارد که باعث جلب مشتری می شود. در طبیعت گلها و زنبورهای عسل مانند طراحی سایت شما به درخشان ترین گل جذب می شوند.
نکته 1 = یک وب سایت خوب طراحی شده داشته باشید که جذاب باشد و پیمایش آسان آن باعث جذب مشتری شود!
2) وب سایت شرکت شما محصولات را می فروشد زیرا صاحب مشاغل از قابلیت تجارت الکترونیکی سایت شما برخوردار نیست به این معنی که وب سایت کسب و کار به مشتریان اجازه نمی دهد کالاها را بصورت آنلاین خریداری کنند. بدون تجارت الکترونیکی مشتری باید با شرکت تماس گرفته یا با نمابر تماس بگیرد. این روند بسیار قدیمی است. برای ادامه حیات تجارت و رقابت با بنگاه های مشابه در صنعت خود باید قابلیت هایی را فراهم کند تا مشتری بتواند سفارش آنلاین را فراهم کند. تجارت هوشمند سعی خواهد کرد تا جایی که ممکن است سیستم های تجاری خود را به طور خودکار انجام دهد. وقتی صاحب مشاغل سیستم ها را خودکار می کند آن را در موقعیتی منحصر به فرد قرار می دهد. هنگامی که یک صاحب مشاغل می خواهد تعطیلات بگیرد سیستم سفارش آنلاین خودکار سفارش مشتری را انجام می دهد در حالی که صاحب مشاغل آرام می گیرد و تعطیلات کاملاً شایسته ای را سپری می کند. هر صاحب مشاغل باید دارای طراحی وب شغلی باشد که شامل قابلیت خرید تجارت الکترونیکی و اتوماسیون سیستم باشد. سبدهای خرید از طریق تجارت الکترونیکی باعث افزایش درآمد و حفظ حاشیه ناخالص سالم برای صاحب مشاغل می شود. صاحبان مشاغل با ایجاد یک لیست مشتری / پایگاه داده چیزی رایگان برای کمک به من ارائه می دهند به عنوان مثال من به گلف علاقه مند هستم به یک وب سایت گلف می روم و متوجه می شوم که می توانم برای بهبود نوسان گلف خود یک برگه راهنمایی بارگیری کنم. من به این برگه مشاوره رایگان علاقه مند هستم. بنابراین اطلاعات خود را در کادر اشتراک وارد می کنم و بلافاصله برگه مشاوره را دریافت می کنم. خوشحالم که برگه مشاوره برای بهبود چرخش خود را دارم و کارفرما از داشتن نام و آدرس ایمیل من خوشحال است. اکنون کارفرمای من می تواند مقالات گلف دیگری را که ممکن است دوست داشته باشم تبلیغ کند.
نکته 2 = شما یک وب سایت تجاری با قابلیت تجارت الکترونیکی و یک جعبه اشتراک دارید.
3) طراحی وب سایت تجاری فاقد فناوری های وب 2.0 است. امروزه هر وب سایت باید از قابلیت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک توییتر و You Tube برخوردار باشد. من عمیق وارد بازاریابی شبکه های اجتماعی نخواهم شد. هفته آینده مقاله دیگری در این زمینه خواهم نوشت. صاحبان مشاغل امروز باید استراتژی های بازاریابی شبکه های اجتماعی را در برنامه های بازاریابی خود بگنجانند. اگر شرکت X 10 هزار فالوور فیس بوک در صفحه فیس بوک خود دارد و تصمیم دارد 25٪ تخفیف در محصولات یا خدمات خود ایجاد کند. شرکت X با لمس به روزرسانی وضعیت فیس بوک می تواند این پیام را برای 10000 دنبال کننده ارسال کند. این بهترین / ارزانترین تلاش بازاریابی است که من می شناسم و می توان با استفاده از نرم افزار تحلیلی ردیابی تبدیل فروش را انجام داد و این باعث می شود که صاحب مشاغل محاسبه بازده سرمایه گذاری (ROI) را آسان کند.
نکته 3 = در فن آوری های وب 2.0 به ویژه رسانه های اجتماعی شرکت کنید.
[ad_2]