3 دلیل برای تبلیغ کسب و کار خود در یک نمایش رادیویی اینترنتی

[ad_1]

بسیاری از شرکت ها برای تبلیغات از طریق ایستگاه های رادیویی اینترنتی که به طور مکرر و با بودجه مناسب به مشتریان ایده آل خود می رسند یک معدن طلا را از دست می دهند. این تجارت با تجهیزات و بسیاری از رسانه های تبلیغاتی دیگر با زمان تغییر کرده است اما در بخش رادیو تغییر نکرده است. برای کسانی که نمی دانستند گزینه دیگری برای پخش سنتی وجود دارد این مقاله شما را با این پدیده آشکار و رو به رشد آشنا می کند که مردم از کنترل محتوای مصرفی خود لذت می برند و شاهد ارتباط بیشتر و ارتباط جامعه با آن از طریق سیستم عامل های رادیو اینترنتی هستند.

رسیدن به شنونده / مصرف کننده ایده آل

رادیوی اینترنتی (که به اصطلاح مناسبتر پخش اینترنتی نامیده می شود) بصورت مستقیم پخش می شود دقیقاً مانند رادیوی سنتی شما فقط از طریق یک آدرس وب که نشانگر باز کردن یک پخش کننده رسانه است به آن متصل می شوید. دنیای ایستگاه های رادیویی آنلاین گسترده تر است و اغلب احساس عامه پسندانه ای دارد که شنوندگان آن را دوست دارند و احساس می کنند بخشی از آنها هستند. زمان برنامه های محلی کاملاً گذشته است. شنوندگان اکنون می توانند ایستگاه های رادیویی را بر اساس علایق شخصی خود انتخاب کنند. این یک مزیت کامل برای صاحبان مشاغل است زیرا آنها می توانند با یک ایستگاه رادیویی تبلیغاتی انجام دهند که به محصول یا خدمات آنها بسیار مرتبط باشد. با از بین بردن موانع سنتی ایستگاه های رادیویی اینترنتی و شرکت ها می توانند از طرق مختلفی شرکت کنند که پخش محلی نمی تواند.

بیشتر توجه و وقت شنونده را به خود اختصاص دهید

در زندگی شلوغ ما در قرن 21 مصرف کنندگان روش های آرام تری را برای لذت بردن از سرگرمی خود می خواهند. پخش موسیقی ایستگاه های پخش رادیویی و پادکست ها در چند سال گذشته در تلویزیون فیلم و کتاب محبوبیت پیدا کرده اند زیرا تقریباً با هر کاری می توانید از آنها لذت ببرید. این واقعیت ثابت می شود که 2 از 5 برنامه برتر آمریکا YouTube و Pandora هستند.

به طور معمول در حالی که شنونده در حال حرکت است رادیوی سنتی در ساعات اوج خاصی از روز شنیده می شود. ایستگاه های رادیویی اینترنتی در هر کجا شنیده می شوند در حالی که شنونده ایده آل هر کاری انجام می دهد. با چشمان بسته راه بروید تمیز شوید یا دراز بکشید! این بدان معناست که هیچ ساعات اوج مصرف حق بیمه برای تبلیغ در آنها وجود ندارد. تبلیغات آنلاین شما برای مخاطبان بیشتری از شنوندگان که در هر زمان از روز و هر دوره از زمان با محصول یا خدمات شما سازگار هستند به طور سودمند پخش می شود!

تبلیغات رادیویی اینترنتی یکی از مقرون به صرفه ترین روش تبلیغات است

قیمت آگهی در روزنامه ها تبلیغات تلویزیونی و رادیو سنتی طی سالهای گذشته رشد چشمگیری داشته است هرچند بینندگان آنها سال به سال همچنان رو به کاهش است. رادیو چه رادیو معمولی باشد و چه رادیوی وب کمتر از هر شکل دیگری در تبلیغات افزایش یافته است بنابراین می توانید قبل از اینکه کسی این مخفی نگه داشته شود از این رسانه محبوب و م andثر بهره ببرید!

به یاد داشته باشید با تبلیغات رادیویی شما همیشه تنها چیزی هستید که او می بیند یا می شنود (از نظر ذهنی) وقتی تبلیغ شما ظاهر می شود همیشه در مرکز صحنه هستید یا اگر تمایل دارید در صفحه اول باشید. در جای دیگر تبلیغ شما باید با سایر تبلیغات که خواهان توجه مصرف کننده هستند رقابت کند اما هر بار فقط یک شنونده می تواند یک چیز را بشنود. و با این ویژگی شگفت انگیز شما می توانید با بیان خلاقانه تری از قبل مشتری را جذب کنید. با تبلیغات صوتی می توانید از موسیقی جلوه های صوتی و صوتی و احساساتی که سایر رسانه های تبلیغاتی فاقد آن هستند استفاده کنید.

مزیت دیگر این است که با تبلیغات رادیویی اینترنتی مصرف کننده از قبل به اینترنت متصل است. اگر تبلیغ شما به سطح علاقه خود برسد مرور وب سایت یا پاسخگویی به هرگونه فراخوانی که در آنجا قرار داده اید تلاش زیادی نخواهد کرد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا