3 راز فروش کتابهای بیشتر Amazon Kindle

[ad_1]

از زمان راه اندازی بستر Kindle Direct Publishing (KDP) آمازون ابزاری عالی برای نویسندگان ایجاد کرده است تا روند انتشار کتاب خود را کنترل کنند. دیگر نیازی به ارسال کتاب بی وقفه به ده ها ناشر به این امید نیست که شخصی مانند آنها آنها را بخواند و جایی در فروشگاه خود پیدا کند. اما مرزهای جدید خود نشر بدون مشکلات آن نیست.

خود نشر به این معنی است که شما (به عنوان نویسنده) مسئولیت همه چیز هستید. هنگامی که کتاب شما آماده انتشار است شما مسئولیت تبلیغ آن را نیز بر عهده دارید. روند برچسب زدن به طور طبیعی برای بسیاری از نویسندگان انجام نمی شود. من 3 راز برای بهترین نتیجه برای کارهای خود نشر به اشتراک می گذارم.

در اینجا 3 راز برای فروش کتابهای الکترونیکی Kindle بیشتر وجود دارد:

  1. نوشتن را ادامه دهید
  2. اتصال داخلی
  3. فرمول صفحه فروش آمازون

شماره مخفی شماره 1 – نوشتن ادامه دهید

بزرگترین اشتباهی که ناشران برای اولین بار مرتکب می شوند این است که فکر کنند می توانند یک کتاب ایجاد کنند و ثروتمند شوند. حقیقت این است که هرچه تعداد بیشتری ارسال کنید شانس شما برای ایجاد مخاطب برای مشاغلتان بیشتر می شود. با این وجود بهتر است یک سری کتاب ایجاد کنید. تام کلنسی سریال جک رایان را داشت سر آرتور کانن دولی شرلوک هولمز را داشت و سو گرافتون سری الفبای را داشت. اما فقط نویسندگان داستان نویسی از این رویکرد سود نمی برند. فکر کنید چند سال کتاب سوپ مرغ نوشته شده است.

وقتی افراد یک کتاب را در یک سری بخوانند بیشتر احتمال دارد که بیشتر بخوانند. این ما را به راز دوم سوق می دهد.

شماره مخفی 2 – اتصال داخلی

ده ها سال است که ناشران سنتی از این تاکتیک تبلیغاتی استفاده می کنند. در داخل هر کتاب لیستی از کتابهای دیگر این نویسنده منتشر می کنند. هرچه کتابهای بیشتری منتشر کنید احتمال ارتباط با خواننده جدید بیشتر می شود. اگر لیستی از سایر کتابهای خود را در هر آنچه منتشر می کنید نگه دارید خوانندگان راضی راه خود را برای کتابهای دیگر پیدا خواهید کرد.

یکی از نکات جالب در مورد انتشار کتاب در بستر انتشارات Kindle Direct این است که می توانید پس از انتشار کتاب کتاب را به روز کنید. این بدان معنی است که هر بار که کتاب جدیدی منتشر می کنید می توانید به کتاب های قدیمی خود برگردید و لیست سایر کتاب های موجود را به روز کنید.

راز شماره 3 – ایجاد صفحه فروش آمازون

ابزار اصلی فروش شما در هنگام تبلیغ كتاب های خود به عنوان كتاب كتاب روشن منتشر شده لیست آمازون برای كتاب شماست. بسیاری از نویسندگان با محتوای این صفحه به عنوان یک ایده مشترک رفتار می کنند اما این بهترین ابزار بازاریابی برای شما است. لیست شما باید با دقت تهیه شود تا خوانندگان را مجذوب خود کند تا از فرصت استفاده کرده و کتاب خود را سفارش دهند.

آمازون یک ماشین بازاریابی است. نکته اصلی روشن کردن آن برای شما رزرو لیست های پرفروش شما است. پیروی از سه راز شرح داده شده در این مقاله تغییرات شما را برای ورود به Kindle Ebook در لیست پرفروش ها بهبود می بخشد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا