[ad_1]
چندین سال است که نرخ باز کردن ایمیل سرسختانه پایین است. مطالعات مختلف طی سه یا چهار سال گذشته نشان داده است که تنها حدود 21٪ از کل پیام های بازاریابی ایمیل باز می شود. این بدان معنی است که از هر ده مشتری شما هشت نفر شما را نادیده می گیرند. این خوب نیست.
بخش بالای آن – بدهی – توسط بیش از نیمی از مجموعه ایمیل حتی با نرخ باز 48٪ باز هم نادیده گرفته می شود. به نظر می رسد که ایمیل های مذهبی نمی توانند مبدل ها را هر اندازه که مایل هستند منادی کنند.
پس چرا این همه پیام بازاریابی از طریق ایمیل نادیده گرفته می شود – و در مورد آن چه می توانید انجام دهید؟ در اینجا سه مورد وجود دارد که نرخ باز شدن حساب شما را افزایش می دهد.
1. شما چیزی جالب مفید و مرتبط برای گفتن دارید
پیام های بازاریابی از طریق ایمیل که فقط بازاریابی هستند – صادقانه هدر دادن وقت و پول شما هستند. ایمیل های شما باعث قطع روز مشتریان و مشتریان بالقوه شما می شود. خودت را جای اونها بگذار. تصور کنید که در یک رستوران نشسته اید و با دوستانتان سرگرم می شوید و ناگهان شخصی به سمت میز شما می تازد و برخی محصولات را تکان می دهد و می گوید: آیا دوست دارید این را بخرید؟ بدون شک شما مودبانه آنها را نادیده می گیرید – شاید خیلی مودبانه نباشد – یا به آنها خواهید گفت که آنجا را ترک کنند. با این حال هنگامی که نشسته اید مشغول کار هستید و یا کارهای جالب آنلاین انجام می دهید برخی از بازاریابی های الکترونیکی دقیقاً همان کار را انجام می دهند و شما را با گفتن سلام خرید این چطور؟ قطع می کنند. با این وجود به این رستوران خیالی برگردید. اگر شخصی که کنار میز شما است صحبت های شما را با برخی اطلاعات واقعا جالب و مفید قطع کند چه می کنید؟ احتمالاً بیشتر گوش خواهید داد. این مورد در مورد ایمیل ها نیز صادق است – اگر آنها جالب باشند و اطلاعات مفیدی در اختیار ما قرار دهند که می توانیم از آنها استفاده کنیم ما بیش از هر چیز مایل به پذیرش آن تحریم هستیم. دلیل باز نبودن ایمیل های بازاریابی این است که ایمیل های بازاریابی هستند. برای آنها ایمیل ارسال کنید و احتمال باز کردن آنها را بسیار افزایش می دهید. به جای آنچه می توانم به مشتریانم بفروشم به چطور می توانم به مشتریانم کمک کنم فکر کنید.
2. از نام گیرنده و سایر جزئیات استفاده کنید
اگر کسی با شما صحبت کند و یک بار نامی را ذکر نکند از او فاصله می گیرید. نام شما یکی از مهمترین جنبه های هویت شماست و وقتی افراد دیگر از آن استفاده می کنند راحتتر آن را ضمیمه می کنید. به همین ترتیب وقتی آنها از شما می پرسند فرزندانتان چگونه هستند یا دکوراسیون شما تمام شده است آنها نشان می دهند که به شما اهمیت می دهند. ایمیل ها تعداد کمی نرخ باز دارند زیرا به جای گیرنده علاقه زیادی به شرکت ارسال کننده پیام نشان می دهند. البته نرم افزار بازاریابی از طریق ایمیل به شما امکان می دهد از نام شخص استفاده کنید – اما شخصی سازی بیش از این است. شما می توانید سایر مشخصات شخصی مانند مکان عنوان علایق و غیره را که در ایمیل های خود استفاده می کنید جمع آوری کنید. هرچه شخصی تر باشید بهتر – تحقیقات در واقع نشان می دهد که اگر از نام شخص در عنوان ایمیل استفاده کنید میزان باز بودن خود را به میزان قابل توجهی افزایش می دهید. نمایش افرادی که دوستشان دارید به عنوان یک فرد دارای نرخ بازتری خواهد بود.
3. عناوین را مانند تیتر روزنامه ها قرار دهید
نویسندگان تیترها سالها صرف فهمیدن اینکه چگونه می توان ترکیب کلمات کاملی را ایجاد کرد تا مردم بخواهند چیزی بخوانند. مطالعات نشان می دهد عناوین با بیشترین میزان خوانندگی فعال هستند منفعل نیستند. آنها همچنین حاوی احساسات هستند و فقط عبارات مسطح نیستند. علاوه بر این شامل علاقه انسان است. اگر از نام گیرنده در عنوان استفاده کنید نگرانی انسانی شما وجود دارد. بنابراین این فقط دو ملاحظه دیگر را برای شما باقی می گذارد – اشتیاق پرانرژی. به جای گفتن جملاتی مانند به روزرسانی در مورد چشم اندازهای استخدام بگویید جورج در اینجا نحوه افزایش حقوق است – این موضوع در مورد همان موضوع است اما بسیار پرشور است و عملیاتی را پیشنهاد می کند. همچنین به افزایش تعداد کلمات توجه کنید. عناوین روزنامه ها و خطوط موضوع ایمیل که شامل حدود 6-11 کلمه هستند بیشترین خواننده را دارند. از خطوط موضوعی کوتاه در ایمیل ها خودداری کنید – 10 کلمه را هدف قرار دهید که باعث بازتر شدن شما می شود.
بنابراین سه روش اصلی برای باز کردن ایمیل های شما وجود دارد. شاید متوجه موضوعی شده باشید – مشتری خود را متمرکز کنید خود را جای او قرار دهید و احتمال باز کردن ایمیل های خود را افزایش می دهید.
[ad_2]