[ad_1]
آیا برای تبلیغ کار خود از اینستاگرام استفاده می کنید؟
تبلیغات در اینستاگرام در حال حاضر محبوب است. درآمد تبلیغاتی آنها در سال 2019 حدود 10 میلیارد دلار خواهد بود. بله این یک میلیارد دلار با B است.
تبلیغات در اینستاگرام این درآمد عظیم را به همراه دارد زیرا در حال حاضر بیش از 2 میلیون بازاریاب فعال ماهانه وجود دارد. ماهیت متمرکز و ظریف شبکه باعث می شود که مارک ها محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند. و بیش از 80٪ از کاربران اینستاگرام حداقل یک مارک را دنبال می کنند 60٪ از کاربران متوجه محصولات جدید در سیستم عامل می شوند و تقریباً 200 میلیون کاربر روزانه حداقل از یک نمایه مارک بازدید می کنند. فوق العاده!
همه اینها به شما اطمینان می دهد که مخاطبان آنلاین آماده تعامل با نام تجاری خود هستید بنابراین انجام کمپین های تبلیغاتی چشمگیر اینستاگرام بیش از هر زمان دیگری مهم است.
در اینجا سه هک برای اجرای یک کمپین قدرتمند اینستاگرام آورده شده است.
1: مخاطبان خود را علاقه مند کنید
برای بیشتر تبلیغ کنندگان موفق بزرگترین نقطه فروش کمی رمز و راز است. زیبایی پنهان در دنیای دنیای زندگی را پیدا کنید. همیشه تبلیغاتی را اجرا کنید که مخاطبان شما را به چالش می کشد. یک نسخه نمایشی از محصول خود را با چیزی شبیه به یک چالش 60 ثانیه ای در آن قرار دهید. همچنین پیوندی اضافه کنید که مستقیماً به وب سایت شما منتهی شود و در صورت پذیرفتن چالش کاربران می توانند محصول شما را خریداری کنند.
2: تبلیغات خود را اصلی نشان دهید
به نظر می رسد بیشتر تبلیغات اینستاگرام بهترین تبلیغات تاکنون نیستند. اینستاگرام می تواند تبلیغات را بدون اینکه از زیرنویس و تصویری استفاده کند در فید کاربر اصلی جلوه دهد.
از طرح هایی استفاده کنید که با پست های ارگانیک اینستاگرام مخلوط شده و همان تجربه ای را که با محتوای ارگانیک به دست می دهد به مخاطبان خود ارائه دهید. هنگامی که کاربران اینستاگرام از طریق خبرمایه خود پیمایش می کنند اطمینان حاصل کنید که تبلیغ شما مانند سایر مطالبی است که از طرف افرادی که دنبال می کنند یا دوستانشان مشاهده می شود.
استفاده از محتوای بصری با کیفیت بالا را فراموش نکنید. از عکس ها و فیلم های عالی در فیلم های خود استفاده کنید زیرا بازاریابی در اینستاگرام همه چیز بصری های جلب توجه کننده است.
3: مخاطبان رویاهایتان را هدف قرار دهید
آیا می خواهید از تبلیغات اینستاگرام خود نتایج خوبی کسب کنید؟ در مرحله بعدی باید مخاطبانی را که با نام تجاری شما و اهداف کمپین شما ارتباط دارند هدف قرار دهید.
رشد انفجاری اینستاگرام و گزینه های متعدد هدف گیری به شما امکان می دهد تبلیغات مختلفی را در مخاطبان مختلف امتحان کنید. اطمینان حاصل کنید که شما یک فرد هدف و استراتژی هدف گیری کاملا مشخص دارید. پول خود را برای آزمایش تصادفی هدر ندهید. بدانید کدام مخاطب برای کمپین شما بهترین است و از روش های تست خاص برای بهبود مخاطب خود استفاده کنید.
[ad_2]