3 روش استفاده غیرانتفاعی از رسانه های اجتماعی

[ad_1]

وقتی نوبت به بودجه های بازاریابی می رسد بقیه جهان اکنون احساس می کنند که یک سازمان غیرانتفاعی بودن چگونه است. سازمان های غیرانتفاعی همیشه مجبور بوده اند با تلاش های بازاریابی خود هزینه های خود را تماشا کنند – گزینه های منحصربه فرد رایگان و کم هزینه برای جذب اعضای جدید درخواست پول یا جستجوی کمک های مالی.

به همین دلیل است که سازمان های غیرانتفاعی مانند موزه ها موسسات خیریه و سایرین در رسانه های اجتماعی به راه افتاده اند. حداقل سه روشی که غیرانتفاعی ها از تبلیغات رایگانی که رسانه های اجتماعی به آنها ارائه می دهند استفاده می کنند را بررسی کنید.

با مشترکین / دنبال کنندگان / دوستان خود ارتباط برقرار کنید. بازاریابی 101 بیان می کند که شما باید سرنخ ها را جذب کنید با آنها ارتباط برقرار کنید و سپس به آنها بفروشید. عالی! رسانه های اجتماعی به سازمان های غیرانتفاعی اجازه می دهند هر سه مورد را به انجام برسانند. این یک راه آسان برای جمع آوری و برقراری ارتباط با فالوورها دوستان مشترکین یا هر چیزی که نام رسانه اجتماعی برای رسانه ای است که شما در مورد آن صحبت می کنید.

اطلاعیه های رویداد خواه موزه ای باشد که نمایشگاه جدید خود را اعلام می کند یا یک توپ خیریه که برای هدفی کمک جمع آوری می کند سازمان های غیرانتفاعی از رسانه های اجتماعی برای دعوت مردم به رویدادهای خود استفاده می کنند.

برای دسترسی بیشتر آنها. سازمان های غیرانتفاعی لزوماً نمی توانند لیست های پستی را برای جمع آوری اعضا یا اهداکنندگان بیشتر بخرند اما می توانند به راحتی با ایجاد یک گروه یا نمایه در هر یک از چندین رسانه اجتماعی مانند فیس بوک یا توییتر دنبال کنندگان خود را گسترش دهند.

اخلاقیات داستان این است که اگر شما یک غیرانتفاعی هستید که این مطلب را می خوانید و از رسانه های اجتماعی برای جمع آوری ارتباط و فروش استفاده نمی کنید بهتر است توپ را وارد کنید!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا