3 موردی که باید قبل از انتخاب ارائه دهنده بازاریابی شرکت حقوقی در نظر بگیرید

[ad_1]

Google | سرمایه گذاری

دنیای جدید وب 2.0 از لحاظ بازاریابی موسسات حقوقی همه چیز را کمی شبیه غرب وحشی کرده است. همه چیز جدید است ، هیچ رهنمودی وجود ندارد و صادقانه بگویم ، می تواند گاهی اوقات کمی ترسناک باشد. من میفهمم. من هم یکبار از فرصتهای بیشماری گیج شده بودم.

با این حال ، باید وقت بگذارید تا گزینه های خود را درک کنید.

در دنیای امروز ، با داشتن گزینه های بیشتر از هر زمان دیگر ، اگر شما بازاریابی نمی کردید ، دفتر حقوقی شما یک جریان ثابت نخواهد داشت. و بیایید صادق باشیم ، بازاریابی می تواند بسیار وقت گیر باشد ، دارای منحنی یادگیری تندی است و معمولاً به آزمایش و خطای زیادی نیاز دارد.

خوشبختانه ، به محض اینکه فهمیدید ، کار (و زندگی) خیلی راحت تر می شود. و هنگامی که شما قدرت جذب صحیح آگهی های تبلیغاتی را دارید و بیش از 80٪ کسانی را که با دفتر شما تماس می گیرند درگیر می کنید ، اکنون یک تجارت واقعی دارید. [ed note: if you aren’t engaging over 80% of the prospects who call your office, you are wasting a whole lot of your time & most of the money you spend on your marketing.]

من قطعاً می توانم تمایل به برون سپاری بخش عمده ای از جریان سرب را درک کنم. چه کسی دوست ندارد که شخص دیگری با آن سر و کار داشته باشد؟ سخت ترین قسمت کار شما برای بسیاری از شما – ایجاد زنگ تلفن است؟

در پاسخ ، شرکت هایی ظاهر شده اند که ادعا می کنند با استفاده از قدرت اینترنت تلفن شما را به صدا در می آورند. اما همه شرکت ها شبیه هم نیستند. آنچه در هنگام تعامل با هر شرکت بازاریابی قانونی شخص ثالث برای کمک به بازاریابی خود باید به دنبال آن باشید:

1. فقط برای نتایج پرداخت کنید.

پرداخت برای نتایج (یا پرداخت به ازای هر عملکرد) بدین معناست که شما فقط در صورت نتیجه گرفتن هزینه پرداخت می کنید. با این حال ، همه نتایج یکسان نیستند.

مراقب شرکت هایی باشید که قول می دهند وب سایت شما را در راس Google یا سایر موتورهای جستجو قرار دهند. اینها لزوماً نتایجی نیستند که شما می خواهید یا به آنها اهمیت می دهید. مطمئناً ، آنها می توانند برای برخی از کلمات کلیدی به بالای Google برسند ، اما آیا این کلمات کلیدی است که مشتریان بالقوه شما به دنبال آنها هستند؟ در مورد سایر جستجوها چطور؟ و چه اتفاقی می افتد که افراد به وب سایت شما دسترسی پیدا می کنند؟ آیا وب سایت شما آماده تبدیل look-loos به مشتریان شما است؟ اگر سایت شما مانند اکثر سایت های وکالت که دیده اید به نظر می رسد ، خیر.

اگر آماده نیستید که برای ساختن وب سایتی که می چرخد ​​و وقت و هزینه خود را صرف سرمایه گذاری می کنید (ما می توانیم آن روز دیگر را پوشش دهیم) ، ممکن است بخواهید به دنبال شرکتی باشید که تماس های واجد شرایط شما را فراهم کند.

2. هیچ قرارداد طولانی مدت وجود ندارد.

به دنبال تهیه کننده ای باشید که نیازی به امضای قرارداد طولانی مدت نداشته باشد. اگر هزینه پرداخت نتایج یا پرداخت در ازای عملکرد است ، چرا شما به یک قرارداد بلند مدت احتیاج دارید؟ یا تماس ها را می گیرید یا آنها را نمی گیرید.

3. آزمایشی که به نفع شماست نه ارائه دهنده خدمات.

من شایعه ای شنیده ام مبنی بر اینکه برخی از شرکت های پردرآمد در حال بررسی دقیق سوالات و انتخاب بهترین پرونده ها برای خود یا دوستانشان هستند. من درک می کنم که این مورد در زمینه آسیب های شخصی بیشتر دیده می شود و من نمی توانم این موضوع را تأیید کنم ، اما مراقب باشید اگر 1 از 5 یا 6 وکیلی هستید که در یک منطقه خاص تماس می گیرند. شرکتی را پیدا کنید که تمام تماس هایی را که به منطقه خاص شما می آیند را بدون داشتن فضای لازم برای ارزیابی اینکه از کدام مخاطب می گیرید و کدام یک را به شما ارائه نمی دهد ، به شما ارائه دهد.

اگر قبل از انتخاب شرکتی برای برون سپاری بازاریابی خود از این دستورالعمل ها استفاده می کنید ، در صورت وجود ، خطر بسیار کمی دارید.

و گرچه شما می دانید که من طرفدار برون سپاری هستم تا بتوانید وکالت مورد نظر خود باشید ، اما به بازاریابی برون سپاری به عنوان تنها منبع خود برای مشتریان بالقوه اعتماد نکنید. بازاریابی آنلاین برای پرداخت در ازای عملکرد را بخشی از ترکیب خود قرار دهید ، اما اطمینان حاصل کنید که آیین نامه خود را برای تبدیل شدن به یک وکیل در جامعه محلی خود نیز داشته باشید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا