[ad_1]
یوتیوب در حال حاضر دومین موتور جستجوی بزرگ در جهان است. این یک منبع بزرگ ترافیک حل نشده دارد. روزانه بیش از 30 میلیون بازدید کننده دارد. در زیر سه استراتژی ساده و در عین حال بسیار موثر در مورد نحوه بهینه سازی ویدیوهای یوتیوب برای رتبه بندی گوگل و یوتیوب آورده شده است.
کلمه کلیدی ویدیو را جستجو کنید
مانند هر چیزی که به سئو مربوط می شود شما نیاز به تحقیق در مورد کلمات کلیدی دارید. هدف در اینجا یافتن کلمات کلیدی است که در صفحه اول نتایج گوگل ظاهر می شوند. به این کلمات کلیدی ویدیویی می گویند. بهینه سازی ویدیوهای خود برای کلمات کلیدی که هیچ پاسخی به ویدیوها در Google ندارند به این معنی است که شما فقط از افرادی که در YouTube جستجو می کنند ترافیک دریافت خواهید کرد. برعکس اگر کلمات کلیدی ویدیوی خود را به خوبی بهینه کنید ترافیک هدفمندی را از صفحه اول گوگل به ویدیوی خود دریافت خواهید کرد.
بهترین راه برای یافتن مرتبط ترین کلمات کلیدی ویدیویی یافتن کلمات کلیدی خاص در جایگاه خود است. هنگامی که کلمه کلیدی را پیدا کردید از Google Keyword Planner استفاده کنید تا ببینید آیا کلمه کلیدی به اندازه کافی در ماه جستجو می شود یا خیر. آستانه ای که باید توسط مقدار جستجو در یک کلمه کلیدی ویدیویی خاص رعایت شود تا معیارها را برآورده کند معمولاً سیصد جستجو در ماه است. اگر یک کلمه کلیدی سیصد جستجو در ماه داشته باشد به این معنی است که جستجوهای مناسبی در YouTube دریافت می کند.
ویدیو با کیفیت بالا
مفیدترین شاخص رتبه بندی یوتیوب تعامل کاربر است. مهم نیست که چقدر سعی می کنید ویدیوی خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید اگر ویدیویی با کیفیت پایین باشد رتبه بندی نمی شود. YouTube اغلب بر اساس نحوه تعامل کاربران یوتیوب با آنها ویدیوهای شما را قضاوت می کند. و چگونه یوتیوب این را می داند؟
معیارهای مختلفی وجود دارد که YouTube برای تعیین کیفیت خوب یا پایین ویدیوی شما از آنها استفاده می کند. به عنوان مثال حفظ ویدیو نظرات ثبت نام افراد پس از تماشا تعداد افرادی که ویدیوی شما را در سایت های رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند چند نفر از ویدیوی شما لذت می برند و نحوه استفاده از افراد با استفاده از شست و شست را در نظر بگیرید. می توانید قبول کنید که این موارد در مورد کیفیت ویدیو بسیار صحبت می کنند. پس ویدیویی با کیفیت تولید کنید که کاربران را به سمت ویدیو جذب کند و کاربران شما از لطف شما تشکر کنند.
شرح
تعریف ویدیوهای یوتیوب بسیار مهم است. گوگل و یوتیوب معمولاً برای تعیین محتوای ویدیویی که قرار است پست شود به توضیحات متنی ویدیو متکی هستند. شما باید ویدیوی خود را با موارد زیر توصیف کنید:
— پیوند خود را در بالای ویدیو قرار دهید.
–تعریف حداقل 250 کلمه باشد.
— بیست و پنج کلمه اول تعریف باید شامل کلمه کلیدی باشد.
–3-4 بار در توضیحات کلمه کلیدی وارد کنید.
برند عنوان ویدیو و نام فایل ویدیویی به همان اندازه مهم هستند. با در نظر گرفتن سئو از آنها استفاده کنید.
اگر این کارها را به خوبی انجام دهید شاهد افزایش چشمگیر مخاطبان خود خواهید بود زیرا رتبه های خوبی در گوگل یا حتی یوتیوب خواهید داشت.
[ad_2]