3 کار آژانس های تبلیغاتی آنلاین سال آینده انجام می دهند – و آنها این کار را نمی کنند

[ad_1]

پیشرفت برای هیچ کس متوقف نمی شود و این قطعاً اکنون بهتر از گذشته سالم تر است زیرا فناوری به عنوان ویژگی بارز زمانه ما بوده است. جای تعجب نیست که صنایع سنتی مجبور به سازگاری بوده اند و مطمئناً این مسئله با ظهور آژانس های تبلیغاتی آنلاین رخ می دهد. آنچه در گذشته به عنوان یک صنعت تحت سلطه مردان در لباس های مشکی و ایده های روی کاغذ استفاده می شد اکنون گروه متنوعی از استعدادها است که در فضای مجازی کار می کنند. این یک دنیای واقعاً دیوانه وار و دیوانه است.

با این وجود مشکلی که آژانس های تبلیغاتی آنلاین با آن روبرو هستند واقعاً شبیه به پدربزرگ و مادربزرگشان است – آنها با گذشت زمان تغییر می کنند و می فهمند چه چیزی باعث می شود مردم تصمیم بگیرند سر و صدا کنند و بسوزند. مانند اکثر بررسی های حاد قطعاً آسان تر از انجام این کار است. با توجه به اینکه ما در جهانی زندگی می کنیم که یک کپی از یک فناوری فقط در چند سال تقریباً منسوخ شود یک تغییر با گذشت زمان می تواند به معنای تعریف مجدد آنچه روزانه به نظر می رسد باشد.

این به نظر نمی رسد به عنوان یک محیط مساعد برای طول عمر اما در اینجا وعده است که همراه با آژانس های تبلیغاتی آنلاین. تولد شما در عصر شبکه جهانی وب به این آژانس ها فرصتی داده است که در صدر تغییراتی باشند که در آینده قابل پیش بینی تبلیغات را تعیین می کنند. ویرایش ها را کنار بگذارید حضور شما در وب و درک اینکه چطور می تواند برای شما کار کند یک پایه محکم است.

اگرچه پیش آگهی لزوماً همانند سازگاری نیست اما سن اینترنت همه قوانین تغییر کرده است و بخشی از این تغییر گاهی شامل انجام اقدامات جسورانه است.

در اینجا سه ​​کار وجود دارد که آژانس های تبلیغاتی آنلاین سال آینده انجام می دهند:

اتکا به به دست آوردن و تجزیه و تحلیل داده های مشتری – داده ها در هنگام تبلیغات به دست می آیند. دانستن چگونگی به دست آوردن این داده ها نه تنها ضروری نخواهد بود بلکه همچنین برای شما مهم است که افراد مناسب داشته باشید که داده ها بیش از پر کردن صفحه گسترده انجام دهند.

مبارزه با استعداد– به این ترتیب آژانس ها سعی می کنند از تیم خود بهترین بهره را ببرند. البته همیشه اینگونه بوده است اما استعدادهای تبلیغاتی امروزی دارای چنین مهارتهای تخصصی هستند که باعث می شود افراد مناسب در کارکنان واقعاً بتوانند یا کارها را خراب کنند.

سرمایه گذاری در آموزش و پرورش در فناوری جدید – چیزهای جدید مانند هوش مصنوعی در افق. در حالی که هنوز هم ممکن است برای حل مشکلات کار کند بخشی از آینده خواهد بود این بدان معناست که شما در هیئت مدیره هستید یا در حاشیه هستید. آژانس ها باید برای آموزش تیم خود در مورد این پیشرفت های فن آوری دیگر سرمایه گذاری کنند.

با توجه به گذشته تنها کاری که این آژانسها دیگر انجام نخواهند داد تلاش برای کار به عنوان گروههای مستقل و مستقل است که تا حدودی یک بعدی هستند و اعتبار بیشتری نسبت به موادی که برای آنها کار می کنند دارند. به عبارت دیگر کودک جدید روی بلوک معمولاً برای مدتی داغ است اما در برخی مواقع سر و صدا می میرد. احساس آسان بودن انگار که در حال جست و خیز کردن یک پسر جدید هستید آسان نیست زیرا در آن اشتباه نمی کنید. با این حال آژانس های تبلیغاتی آنلاین همچنین می آموزند که داشتن یک پا روی زمین نزدیک به یک پا در قبر نیست – این بدان معنی است که شما به فکر آینده هستید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا