3 کار شما باید قبل از ارسال به دایرکتوری های مقاله انجام دهید

[ad_1]

با فراخوان تمام علاقه مندان به بازاریابی اینترنتی وقت آن است که نویسنده را در شما بیدار کنید.

از کارشناسان بازاریابی آنلاین سؤال کنید و بدانید که نوشتن مقاله یکی از تکنیک های موثر برای دستیابی به وب سایت های هدفمند و تبدیل آنها به خریداران است.

با این حال قبل از ارسال مطالب خود به دایرکتوری های مقاله 3 خطر مشترک برای تماشا وجود دارد. مراقب باشید به عنوان بسیاری از تازه کار بازاریابی اینترنتی که به آنها دامن زدند متوجه شدند.

پیش بینی 1: نوشتن برای دلیل اشتباه

در مقاله نویسی سه مزیت اصلی وجود دارد که شما را راهنمایی می کند: برندسازی تولید سرب و ترفیع که همه بخشی از تلاشهای بهینه سازی شما هستند.

با این حال قبل از رسیدن به این سه هدف شما باید افرادی را که می خواهند مقالات شما را بخوانند به اندازه کافی علاقمند کنید. به عبارت دیگر شما باید محتوای با کیفیت بالا تهیه کنید

بنابراین شما ابتدا باید قبل از تدوین استراتژی استراتژی برای نحوه تولید محتوای با کیفیت را تدوین کنید تا مردم بتوانند روی جعبه منبع خود کلیک کنند.

بن بست 2: عدم حداکثر رساندن فرصتهای تبلیغاتی برای بازاریابی مقاله

ممکن است شما از نحوه استفاده مقالات به ایجاد بک لینک به سایت خود آگاه باشید. اما آیا می دانستید که از همین مقاله ها می توانید بازدید کنندگان بیشتری داشته باشید و نتایج موتورهای جستجو بهتری داشته باشید؟

ترفند ذکر کلمات کلیدی در مکان های استراتژیک است. فقط مطمئن شوید که بیش از حد از آن استفاده نکنید. برخی حتی از اسکریپت های لنگر استفاده می کنند که همچنین یک روش مؤثر است اگرچه بیشتر دایرکتوری ها قادر به پشتیبانی از این کار نیستند.

نکته قابل توجه دیگر این است که شما باید به جای صرفا توصیف مختصر در مشخصات خود سعی کنید جعبه منبع را بهینه کنید. به عنوان مثال به جای تبلیغ خود یک کپی تبلیغاتی کوتاه بنویسید. گزارش خصوصی خود را از اینجا دریافت کنید … گفتن دستاوردهای شما ممکن است به عزت نفس کمک کند اما ممکن است به اندازه کافی قوی نباشد که مردم بتوانند روی آنچه می خواهید کلیک کنند.

پیش بینی 3: نوشتن مطالب بدون ارزش انتشار

در فرایند نوشتن برخی از افراد ممکن است از هیجان تولید ترافیک عذاب زیاد ناراحت شوند و بررسی کیفیت محتوای آنها را فراموش کنند. آیا نوشتن شما برای صاحبان فهرست یا سایر وب مسترها ارزش افزوده دارد؟

حدس بزن چی شده؟ همه بانک ها و مدیران مقاله به طور خودکار محتوای شما را نمی پذیرند. اغلب آنها برخی از دستورالعمل ها و مشخصات مربوط به مطالبی را که می پذیرند دارند.

می توانید با نوشتن مقالاتی که می خواهید شواهدی برای به اشتراک گذاشتن با افراد دیگر به وجود بیاورید تعداد سایتهایی را که ارسال می کنید دو برابر کنید. تنها یک ناشر با 100000 خواننده برای رشد مخاطبان احتمالی شما در طول شبانه روز کافی است.

اگر می خواهید بازاریابی مقاله شما به طور مؤثر کار کند مقالات خود را در پست های خود بنویسید. این همچنین بدان معنی است که شما باید رهنمودهای استاندارد را رعایت کنید بررسی طلسم تحقیق درباره یک موضوع خوب و حتی یک نویسنده را استخدام کنید تا محتوای خوبی برای شما تولید کند.

در نهایت موفقیت شما بستگی به رویکرد شما دارد. می توانید از نوشتن مطالب بسیار ابتدایی و عمومی کمی در معرض قرار گرفتن در معرض بک لینک های خود قرار بگیرید و یا از قرار گرفتن در معرض گسترده ای از زمان کمی بیشتر برای تهیه مطالب با کیفیت بالا لذت ببرید.

برای نوشتن مقاله برای پروژه بازاریابی آنلاین خود آرزوی موفقیت برای شما دارم.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا