3 گام مبتدی برای ساخت و ساز در اینستاگرام خود با پست های پشتیبانی شده

[ad_1]

چرا پست های اینستاگرام اینستاگرام بهترین راه برای دستیابی به کاربران جدید است که به دنبال مشاغل مشابه با شما هستند!

ایجاد یک سرویس گیرنده اینستاگرام ساده نیست و نیاز به برنامه ریزی استراتژی خلاقیت و تکرار دارد.

در حالی که روشهای سنتی ساختن کسب و کار شما در اینستاگرام به طرز جادویی کار می کنند آنها تمایل به تقریباً به تعداد کاربران به عنوان پست حامی قوی ندارند.

با شروع فیس بوک دسترسی رایگان ساده بود. با افزایش رقابت و فن آوری های نوظهور که به دنبال کاربران بیشتر و بیشتر می شوند ارسال چیزی در فیس بوک بسیار آسان بود. اگر به درستی پیکربندی شود به کاربران جدیدی خواهید رسید که با تجارت شما آشنا نیستند.

سپس هنگامی که یک پایگاه کاربر به اندازه کافی بزرگ داشته باشد دسترسی ارگانیک به گلوگاه می رسد و در نهایت پرداخت برای افزایش اشتراک برای رسیدن به کاربران جدید تقریباً اجباری می شود.

اینستاگرام هنوز به طور کامل وارد مدل pay-to-play نشده است اما این بدان معنی نیست که در پرداخت پست برای کاربران جدید (به نام تبلیغ در اینستاگرام) ارزش جدی وجود ندارد.

کدام یک متناسب با تجارت شما است: Pinterest یا Instagram؟ در اینجا پیدا کنید: Pinterest یا Instagram. کدام یک بهتر است تجارت خود را در اینترنت بسازید؟

بنابراین چه چیزی مستلزم ارتقاء یک پست است و چگونه می توانید تا زمانی که به افراد مناسب برای شغل خود دسترسی پیدا کنید آن را درست انجام دهید؟ در اینجا 3 راهکار برای دنبال کردن آورده شده است:

1. یک پرونده تجاری ایجاد کنید

اولین قدم تبدیل پروفایل شما به یک پروفایل تجاری است.

بسته به دستگاه خود به سادگی روی نماد خورشید (iOS) یا سه نقطه (Android) ضربه بزنید.

اکنون بر روی تغییر به پرونده تجاری کلیک کنید. شما باید مطمئن شوید که حساب شما عمومی نیز تنظیم شده است.

اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید و روی انجام شد کلیک کنید. آسان است!

* توجه * اگر واقعاً برای شما مهم نیست که به عنوان سرپرست به صفحه پیوند شده با فیس بوک اضافه شوید

2. تدوین استراتژی

استراتژی مهمترین نکته در استفاده بیشتر از مشاغل تبلیغاتی است. اگر پستی که شما تبلیغ می کنید قبل از شروع آماده باشد مفید است.

دلیل این امر این است که شما می توانید نه تنها در مورد آنچه ارسال می کنید و چه کسی را تبلیغ خواهید کرد بلکه در جایی که آنها آن را مشاهده می کنند نیز می توانید انتخاب کنید.

با استفاده از اینستاگرام پست های شما در هر دو بخش داستان و فید در حساب کاربری شما ظاهر می شوند. اگر می خواهید انتخاب کنید که پست شما در داستان ظاهر نشود باید از مدیر تبلیغات Facebook استفاده کنید.

هر دو گزینه مناسب هستند اما رابط کاربری مدیر گزینه های بسیار بیشتری نسبت به نسخه اصلی اینستاگرام ارائه می دهد بنابراین اگر در حال حاضر امتیازات سرپرستی را در یک حساب فیسبوک متصل و متصل دارید توصیه می شود از سیستم قدرتمندتری استفاده کنید.

در صورت نیاز به هرگونه کمک لطفا با ما تماس بگیرید و یکی از کارشناسان رسانه های اجتماعی ما از کمک شما خوشحال خواهد شد.

حالا در مورد کاربر نهایی و اینکه چگونه پست شما را خواهد دید فکر کنید. اگر مشتری ایده آل خود را قبلاً مشخص کرده اید باید بتوانید از مارک های رقیب دیدن کنید. در میان محبوب ترین ها قدم بزنید و ببینید بهترین عملکردها چیست.

این می تواند به شما بینش واقعی نسبت به آنچه برای پست های خودتان موثرتر است ببخشد.

هنگامی که خلاقیت خود را برطرف کردید و بدانید برای چه کسی طراحی شده است زمان آن رسیده که آن را تبلیغ کنید.

3. تبلیغات هنوز

بسته به انتخاب شما برای تبلیغ از طریق اینستاگرام یا از طریق مدیر تبلیغات فیس بوک در اینجا گزینه های بسیاری خواهید داشت.

اولین پست خلاقانه شما به هر حال اگر هنوز راهنمای ما برای ساخت و ساز در اینستاگرام خود را مرور نکرده اید پس باید. این اطمینان حاصل می کند که پست شما قبل از شروع پرداخت عملکرد شما را بهبود می بخشد.

حالا به پست خود برگردید و به پایین سمت چپ نگاه کنید و بگویید تبلیغ کنید فقط کلیک کنید.

پس از کلیک گزینه های بسیاری را برای افرادی که می خواهید به آنها برسید خواهید دید که چه مدت بروشور تبلیغاتی را اشغال خواهید کرد و چقدر می خواهید برای رسیدن به آنها هزینه کنید.

گزینه ها ممکن است به افرادی که می توانید دسترسی داشته باشید محدود شود بنابراین افرادی را که می خواهید با آنها به آنها دسترسی پیدا کنید بنویسید و دفعه بعد می توانید پارامترهای مختلفی را امتحان کنید تا ببینید که آیا این مؤثرتر است یا خیر.

درست مثل نوشتن در آنچه می خواهید و کلیک بر روی انجام شده مستقیم نیست. علاقه های مربوط به مشتری ایده آل شما یا دسته بندی های گسترده ای که در آن قرار دارد را پیدا کنید.

اگر از طریق تبلیغات فیس بوک تبلیغ می کنید باید وارد پروفایل Facebook خود شوید که مربوط به تجارت است و مدیر تبلیغ را انتخاب کنید.

برای این کار باید به سطح تبلیغ بروید.

فرآیند از طریق مدیر تبلیغات پیچیده تر است اما گزینه های زیادی دارد. با کلیک روی استفاده از پست موجود خلاق را انتخاب می کنید. سپس می توانید حساب کاربری مرتبط اینستاگرام خود را انتخاب کرده و پست خود را از آنجا انتخاب کنید.

گزینه های هدف گذاری شما در اینجا بسیار بهتر است.

این روش یک تمرین سطح متوسط ​​است بنابراین اگر در کسب و کار خود در رسانه های اجتماعی تازه کار هستید یا رابط را به اندازه کافی بصری پیدا نمی کنید با ما تماس بگیرید. این روند نباید طولانی باشد بنابراین اگر همیشه در تلاش هستید بیایید یک بالابر سنگین برای شما انجام دهیم.

اگر بتوانید راه خود را از طریق تنظیمات بیابید و آنها را به درستی تنظیم کنید بودجه و مدت زمان آن را انتخاب می کنید و آماده خواهید بود.

ما پیچیدگی های انجام درست آن را کاملاً درک می کنیم. توصیه می شود اگر قصد دارید با این مسئله مقابله کنید در یک آزمون کوچک و بودجه یک ضربه چاقو بزنید.

اینستاگرام بیش از 10 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و همچنان در حال رشد است. رابط می تواند بدون اطلاع قبلی تغییر کند و همیشه برای بهینه سازی دسترسی بهتر به پستهای تبلیغی بهینه شده است بنابراین به آسانی کار نکنید.

به این فکر کنید که انگار دارید تبلیغ سنتی می کنید.

با یک تبلیغ در یک مجله می توانید هزاران نفر از خلاقیت خود را مشاهده کنید که این مورد در پروفایل IG شما وجود دارد. این نمایندگی خارجی تجارت شما است بنابراین با هر بخش از تجارت خود مانند این یک حرفه ای رفتار کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا