[ad_1]
هنگام کار روی MBA کلاس بسیار پیشرفته ای به نام استراتژی بازاریابی شرکت کردم که مفاهیم 3C و 4P را به ذهنم خطور می کرد. اگر چیزی در مورد این ایده بازاریابی که به طور خلاصه مورد توجه قرار می گیرد یعنی دانش مشتری و درک نقاط قوت و ضعف رقابت و شرکت خود چیزی نشنیده اید این دانش و قیمت گذاری محصولات توزیع این را در نظر بگیرید و چهره شما چهره شماست. نوآوری هایی که فروش و سود شما را افزایش می دهد. هنگامی که من کار خود را شروع کردم به دنبال این بودم که با این ایده بیشتر پیش بروم و اصول آن را در بازاریابی خارج از کشور اعمال کنم. ایستگاه و سپس تصمیم بگیرید که در کدام رادیو پخش شود. به عنوان مثال آیا شما باید درک کنید که مشتریان شما چگونه در خارج از خانه خرید می کنند کار می کنند غذا می خورند و لذت می برند؟ همچنین دوست داشتن و دوست نداشتن شما چیست؟ شما باید مشتریان خود را به خوبی بشناسید زیرا این اطلاعات در تلاش های بازاریابی خارجی و تعیین محل تبلیغات مهم خواهد بود. این فقط رقابت شما نیست که به دنبال مشتریان بالقوه هستید. بدون شک شما در حال رقابت هستید. اگر می خواهید به طور موثر با این مشتریان ارتباط برقرار کنید باید شرکت خود را از رقابت متمایز کرده و نقاط قوت و ضعف خود را متمرکز کنید. همچنین فراموش نکنید که افکار خود را در مورد رقابت گسترش دهید. شما نه تنها یک رقیب مستقیم (به عنوان مثال یک فروشنده فورد در مقابل تویوتا) دارید بلکه یک رقیب غیر مستقیم نیز دارید (به عنوان مثال فورد در مقابل حمل و نقل). افق دید خود را گسترش دهید و به دقت درباره نقاط قوت و ضعف آنها بیندیشید. مثل مشتری فکر کنید. اگر مشتریان خود را جذب کنید می دانید برای رسیدن به آنها چه چیزی باید تبلیغ کنید و ممکن است رقابتی نداشته باشید. از مقایسه نقاط قوت و ضعف آنها با تبلیغات در خارج از کشور نترسید. رقبا را از خود دفاع کنند. محل کار مکانی برای بازی بچه های خوب نیست. شرکت ها و مهمترین کارهایی که شرکت شما به خوبی انجام می دهد و مهمتر از همه مواردی را که نمی توانید نام ببرید ذکر کنید. واقعاً دردناک است که بپذیرید در هر جنبه از کسب و کار خود منحصر به فرد نیستید اما بهتر است اکنون آن را درک کنید تا اینکه با تبلیغاتی که نمی توانید ارائه دهید مشتری خود را فریب داده و ناامید کنید. آیا می توانید تجارت خود را به روشی موثر استفاده کنید. در رسانه های خارجی؟ آیا می توانید تمرکز اولیه و نقاط قوت واقعی خود را بخوانید؟ آیا می توانید این کار را به راحتی انجام دهید؟ روی دو نقطه قوت اول خود که مربوط به نیازهای مشتریان هدف شما است تمرکز کنید و تبلیغات خود را در جایی که می خواهند قرار دهید. علاوه بر این بسته به آنچه می خواهید منتقل کنید باید رسانه خارجی را انتخاب کنید که ممکن است در دسترس باشد. اگر شرکت شما نتواند در صفحات عادی تبلیغ کند هزینه آن می تواند تا 2000 دلار در ماه برای صفحات بزرگ باشد باید از محیط داخلی و خارجی پیروی کنید. رسانه ها.می توانید تبلیغات را در ایستگاه های اتوبوس فروشگاه ها میله های منو و البته مورد علاقه من در قفسه ها قرار دهید. هزینه این رسانه ها بسته به تنظیمات و موقعیت مکانی شما ممکن است از 50 تا 500 دلار در ماه متغیر باشد. اینجا و آنجا نمی توانید اسلحه و تبلیغات بگیرید. شما باید مانند یک تیرانداز باشید و از اطلاعاتی که هنگام مصاحبه با مخاطبان هدف خود جمع می کنید استفاده کنید (اما نه به معنای واقعی کلمه). نحوه بررسی مشتریان هدف خود بدانید که در کجا تبلیغ می کنید. شناخت مشتریان بسیار مهم است در غیر این صورت می توانید پیام دلپذیری ایجاد کنید که با گوش ناشنوا می شنوید. اگر مشتری شما دانشجوی دانشگاه است باید در فروشگاه های کتاب کافی شاپ بار و رستوران خرید کنید. اگر مشتری هدف شما حرفه ای است باید زیاد سفر کنید در خیابان های شهر بروید اتوبوس را متوقف کنید و ناهار بخورید. اگر مشتری هدف شما خانه دار است باید آن را در خرده فروشی خرده فروشی و سوپرمارکت ها قرار دهید. بهترین مشتریان خود را شناسایی کنید و دقیقاً بدانید که تبلیغات خود را در کجا قرار دهید. تولید: محصول شما می تواند اشکال مختلف داشته باشد. بسته به جایی که تبلیغ می کنید و پیام خود را با مشتریان در میان می گذارید می خواهید جنبه های مختلف محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارید. اگر پیام شما در شهر است می خواهید روی خدمات خود و نحوه رفتار با مشتریان خود تمرکز کنید. اگر پیام خود را در قسمت پایین شهر قرار دهید می خواهید روی ارزش و نظم تمرکز کنید. در طبقه بالا با تبلیغات یا تبلیغ محصولات یا خدمات خود می توانید مسیرهای زیادی را انتخاب کنید. البته رایج ترین شکل تبلیغات تلویزیونی است. با این حال تبلیغات اینترنتی بسیار محبوب شده است زیرا اکنون بیشتر افراد مجاز به استفاده از آن هستند اگرچه هر دو مزیت دسترسی از راه دور را دارند تبلیغات تلویزیونی بسیار گران است و تبلیغات اینترنتی در هزاران تبلیغ یافت می شود. بهترین حالت یک کمپین بازاریابی کامل است که شامل رسانه های خارجی است. چرا که نه زیرا رسانه های خانگی می توانند به تقویت پیامی که قبلاً داشته اید کمک کنند و همچنین می توانید هنگام تصمیم گیری برای خرید با مشتریان صحبت کنید. با تنظیم پیام مناسب می توانید مستقیماً روی این تصمیم تأثیر بگذارید. می توانید تبلیغات خود را در کنار بزرگترین رقبای خود قرار دهید. شما همچنین می توانید تبلیغ خود را در نزدیکی یک شرکت هم افزایی قرار دهید (یعنی اگر خیاط هستید می توانید تبلیغ خود را در نزدیکی یک فروشگاه پارچه قرار دهید). رسانه های خارجی فضای رایگان برای چه کسی و چه می خواهید بگویید فراهم می کند. و فقط فکر نکنید که رسانه های خارجی و رسانه های خارجی فقط صفحه هستند. رسانه های بیرونی متنوعی با هدف حرکت عابر پیاده وجود دارد. اگر می خواهید تبلیغ را بخوانید می توانید در چنین رسانه هایی با صدای بلند تبلیغ کنید زیرا ترافیک کم است و بر خلاف ماشین در خیابان اگر عابر پیاده را تعویض کنید می توانید راه بروید و او فقط متوجه می شود.همچنین می توانید ایمیل خود را به مشتریانی که آن را به خوبی قبول می کنند هدف قرار دهید زیرا همه به مکانی خاص می روند. وظیفه شما این است که این اطلاعات را در مورد مشتریان خود بیاموزید و تبلیغات خود را از طریق بسیاری از ابزارهای تبلیغاتی مانند AshCan قرار دهید. به طور خلاصه پیروی از مراحل بالا به شما کمک می کند قدرت کسب و کار خود را تقویت کنید. مشتریان را در جای مناسب و با پیام مناسب قرار دهید. همیشه به دنبال رسانه های خارجی باشید زیرا می توانید مشتریان بالقوه خود را هدف قرار دهید و هزینه های زیادی خرج کنید این کار را نکنید. به یاد داشته باشید مانند یک کودک بزرگسال فکر کنید و هوش و نزدیکی چند نفر را به رخ بکشید و نمی توانید اشتباه کنید.
[ad_2].
0 خواندن این مطلب 5 دقیقه زمان میبرد