4 روش آسان برای دریافت مراجعه بیشتر بدون احساس پرخاشگری

مثالهای غیر فرصت طلبانه از نحوه استفاده دهان به دهان برای رشد تجارت خود

دهان به دهان کار می کند.

در حقیقت ، مراجعه اغلب یکی از اصلی ترین عواملی است که باعث می شود شخصی برای شما کار کند. برای ما ، ما حدود 90-95٪ از مشاغل جدید حاصل از مراجعه را تشکیل می دهیم.

چند بار می بینید کسی در شبکه های اجتماعی درخواست توصیه می کند؟ وقتی کسی به یک حرفه ای احتیاج دارد ، از هر 10 بار 9 بار از شبکه خود می پرسند چه کسی می داند چه کاری را دنبال می کند انجام می دهد.

بنابراین داشتن یک برنامه بازاریابی ارجاع به شما کمک می کند تا طرفداران مودب در مورد شما به دیگران بگویند.

با این حال ، در حالی که ما از اهمیت درخواست برای ارجاع می دانیم ، اما وقتی صحبت از آن می شود ، بخش طلبکار می تواند احساس خجالت و حتی پرخاشگری کند.

اما وقتی به ارزش آنچه ارائه می دهید ایمان داشته باشید ، می توانید از اینکه دیگران در مورد شما به دنیا بگویند احساس خوبی داشته باشید. وقتی ذهنیت مناسب و روند اثبات شده ای دارید ، مراجعه به سایت آسان است.

در اینجا 4 روش برای دریافت مراجعه بیشتر وجود دارد که احساس ناامیدی نمی کنند با مثالهایی که می توانید در حال حاضر استفاده کنید:

1. انتظار برای مراجعه را انتخاب کنید

قبل از شروع کار با مشتری جدید ، می توانید از آنها بخواهید که شما را به عنوان شخصی که برایش تجارت می فرستد ، تصور کنند. این می تواند چیزی شبیه به این باشد:

“من از کار با شما خوشحالم. وقتی پروژه ما کامل شد ، من می دانم که شما از کارهایی که با هم انجام داده ایم خوشحال خواهید شد. اگر از کار ما راضی هستید ، آیا مایل هستید با ما به اشتراک بگذارید؟ ارجاعات شما چگونه ما هستند رشد تجارت. “

شما همچنین می توانید انگیزه ای را که برای افرادی که منجر به فروش می شوند ارائه دهید. به عنوان مثال ، ما برای هر وب سایت ، سئو یا کار بازاریابی 100 دلار به عنوان راه خود برای گفتن “متشکرم” می دهیم. (برای جزئیات بیشتر در مورد این موضوع به شماره 4 زیر مراجعه کنید.)

2. یک مقدمه فرضی بخواهید

یک راه واقعاً عالی برای دریافت مراجعات این است که از یک معرفی تجاری مجازی با مشتری احتمالی بخواهید. در اینجا نحوه ارسال ایمیل مانند این آمده است:

موضوع: هنری و مایک – مقدمه ای فرضی از (نام شما)

سلام مارک،

من سه ماه با مایک بوده ام و او در به روزرسانی دفتر ما کار بسیار خوبی انجام داده است. من می دانم که شما به دنبال یک حسابدار واجد شرایط هستید ، بنابراین فکر کردم که هر دو شما را جمع می کنم.

مایک ، هنری را از شرکت A ملاقات کرد. من پنج سال است که او را می شناسم و او در صنعت واقعا برای خود نامی ساخته است. در حلقه من واقعاً ارزشمند بود. وی اشاره کرد که به یک حسابدار خوب احتیاج دارد و فکر می کنم بتوانید کمک کنید.

هنری ، مایك را از شركت B. ملاقات كنید و من و مایك به گذشته نگاه می كنیم. او از نظر حسابداری یک ستاره راک واقعی است. این اطمینان حاصل می کند که کتاب های ما همیشه متعادل هستند.

در اینجا هر دو اطلاعات تماس شما وجود دارد. اکنون متصل شوید و ارتباط برقرار کنید!

هنری: 555-555-5555 henry@gmail.com companywebsite.com

مایک: 444-444-4444 mike@gmail.com mikecompanywebsite.com

3. از مشتریان خوشحال بپرسید

بهترین زمان برای درخواست ارجاع از مشتری درست پس از پایان کار با مشتری است. آنها مشتاق نتایج شما هستند و آماده ارائه ستایش شما به جهان هستند.

در اینجا مثالی از این سوال آورده شده است:

خط موضوع: FIRSTNAME ، س Quickال سریع.

من بسیار خوشحالم که شما از محصول یا خدمات ما راضی هستید. من دوست دارم به افرادی مثل شما کمک کنم تا بدانم شما از نتایج به دست آمده برای روز من هیجان زده هستید. در واقع ، به همین دلیل بود که امیدوارم از شما یک لطف بخواهم …

هدف من کمک به بسیاری از افراد مانند شما است. بنابراین من فکر می کردم آیا افراد دیگری را می شناسید که بتوانند از کمک من استفاده کنند؟ آیا دوست دارید یک یادداشت کوتاه برای آنها ارسال کنید که حاوی چند کلمه خوب است و از آنها می خواهد که با من تماس بگیرند؟

با قدردانی.

4. هدیه ای را برای مراجعه ارائه دهید

ارجاع دادن به وقت و انرژی نیاز دارد. وقتی این ارزش را برای وقت خود بگذارید ، مردم بیشتر وقت می گذارند تا این کار را بکنند.

به عنوان گواهی قدردانی از زحمات آنها ، اگر کسی شما را به استخدام خود معرفی کند ، به او یک کارت هدیه ، هزینه ارجاع ، تخفیف یا هدیه دیگری بدهید.

شما می توانید یک صفحه ارجاع در وب سایت خود ایجاد کنید. برای ارسال به مشتریان و مخاطبین خود ایمیل ارسال کنید. از افراد گروه های فیس بوک خود بپرسید به فروشندگان اطلاع دهید که شما برای معرفی افراد پاداش می دهید. حتی در پشت کارت ویزیت خود تیزر بگذارید تا دیگران از این موضوع مطلع شوند.

در اینجا چند نمونه از متن برای استفاده آورده شده است:

دریافت X مراجعه به دوستان و خانواده: دوست دارم به شما هدیه دهم [insert your referral gift here] در نهایت همه من را استخدام می کنند. این فقط اندکی نشانه قدردانی است زیرا ارجاع راهی است که ما در آن تجارت خود را توسعه می دهیم. متشکرم که درباره ما فکر کردید! “

امیدوارم این مثالهای سریع و آسان به شما الهام بخشیده باشند. مراجعه به مراتب مقرون به صرفه ترین راه برای ایجاد تجارت شما است.

درخواست ارجاع ارجاع می تواند راهی برای رشد نامحدود باشد. در اینجا آرزو می کنم که مراجعه های بی پایان داشته باشید!

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا