[ad_1]
عمده تبلیغات آنلاین تولید تبلیغات آنلاین است. نسل سرب دو برابر سریعتر از بازار تبلیغات آنلاین رشد می کند و سالانه بیش از 1.4 میلیارد دلار ارزش گذاری شده است. جای تعجب نیست؟ بازاریاب های فعلی بر روی کمپین هایی تمرکز دارند که می توانند بالاترین بازدهی را برای آنها داشته باشند.
با این حال بازاریابی نسل پیشگام ROI را که مشتریان می خواهند ببینند تصرف نمی کند. تاکنون همه چیز به سمت بازاریابی دقیق موتور جستجو در حال حرکت است.
ناتوانی گسترده در ایجاد فاصله بین وعده ها و ادعاهای نیمه خالی باعث ایجاد مشکلات شخصی سازی در تهیه مبارزات بازاریابی شده است. پیگیری مرتبط با گزارش ضعیف یکی از عوامل اصلی کمک به این موضوع است. اکنون این شامل بازاریابان است و موفق به گرفتن تکان های FTC می شود.
کاغذ سفید 4 روش تولید سرب اکنون ساده و م Effثر است به بازاریابان بالقوه مشاوره عملی رهبران صنعت در مورد قدم هایی که اکنون می توانند در جهت حل مسائل فوق بردارند تا بیشترین بهره را از بازاریابی نسل شما ببرند ارائه می دهد.
رایج ترین مشکلاتی که مشتریان یک بازاریاب پیشرو با آن روبرو هستند هستند
1. یک کمپین طولانی و خسته کننده آماده کنید
2. فرمت های داده سرب را از هم جدا کنید
3. ناکارآمدی گزارش ها و پیگیری ها
4. عدم جمع آوری اطلاعات کمپین
بیایید نگاهی گذرا به هریک از این موضوعات بیندازیم که با جزئیات بیشتری در مقاله سفید آورده شده است.
آماده سازی یک کمپین طولانی و خسته کننده
آیا تابحال یک کمپین Google را امتحان کرده یا با موفقیت راه اندازی کرده اید؟ حتی فردی با توانایی های فنی محدود (که 90٪ ما را تشکیل می دهد) می تواند این کار را انجام دهد. این بسیار ساده و هیجان انگیز است که ببینید چگونه تلاش های شما با تلاش و زمان اضافی ما بازدهی سودآوری سرمایه (ROI) را ایجاد می کند.
حال مقایسه کنید با ناشران و تبلیغ کنندگان هنگام راه اندازی کمپین های تولید سرب.
پیشنهادات ایجاد شده در وب سایت باید برای مشتری ارسال شود. در غیاب استانداردهای مشترک برای ارائه داده های مشتریان بالقوه در بازار. در حالی که برخی از تبلیغ کنندگان می خواهند داده های مشتری بالقوه خود را از طریق ایمیل تحویل دهند دیگران فاکس را ترجیح می دهند در حالی که دیگران هنوز نامه را به عنوان تحویل مورد نظر خود ارسال می کنند.
در نتیجه بازاریابان مجبورند هر کمپینی را برای تولید هدایت از ابتدا راه اندازی کنند. این فرایند ساعتهای کاری ارزشمند زیادی را به طول می انجامد. این اتلاف وقت است و بازاریاب و تبلیغ دهنده منتظر نتیجه هستند. (بازگشت سرمایه گذاری)
در آغاز همه چیز فقط آزمون و خطاست. هیچ پاسخ کاملی برای هیچ بازاریابی وجود ندارد. جمعیت شناسی ساده نحوه برخورد با هر کمپین را به طرز چشمگیری تغییر می دهد. اکنون در یک تلاش شنیعانه در حال به دست آوردن قالب های اصلی داده های متفاوت هستیم. یک صفحه پاراگراف با درخواست مشتری ؛ این عالی است نه؟ خطا
متفاوت بودن فرمت های داده سربی
ما برخی از اطلاعات عمومی ارائه شده توسط مشتری را داریم. ما هنوز نمی دانیم که قبل از برقراری تماس چه گرفتار شده ایم. اگر مثل من هستید در افشای اطلاعات خود به هر روشی مردد هستید.
به عنوان مثال اگر حقوق بازنشستگی را تبلیغ می کنید و فرم می پرسد چقدر پول دارید؟ پاسخ معمولی که می گیریم 5000 است.
در حقیقت وقتی تماس می گیریم و قرار ملاقات تعیین می کنیم درمی یابیم که آنها معمولاً 50 تا 100 هزار دلار برای سرمایه گذاری دارند.
مردم نمی خواهند دیگران را از اطلاعات خود مطلع کنند! به خصوص امروز به نظر می رسد که در اطراف هر گوشه ای یک دزد پنهان شده است!
اکنون ما باید رویکرد خود را نسبت به این رهبری تغییر دهیم. اکنون به محصولات و قیمت های مختلف دسترسی داریم.
دلیلش این است که در کل این صنعت اعتماد مشتریان ما را از دست داده است!
در جریان یک کارزار تبلیغاتی بازاریاب داده های کاربر را جمع آوری کرده و برای تبلیغ دهنده می فرستد. مشتری نهایی معمولاً اطلاعات خود را از طریق فرم حاوی قسمتهای داده در وب سایت ناشر ارائه می دهد.
گزارش کافی و پیگیری مشتری
جمع آوری داده های سرآمد مدت زیادی طول می کشد و تبلیغ کنندگان و مشتری ها معمولاً نمی یابند که وقت کافی برای انجام آن را دارند. بسیار توصیه می شود که تبلیغ کنندگان در طی 24 ساعت مشتریان احتمالی خود را از طریق نوعی تماس شخصی پیگیری کنند.
بازاریابان و آژانس ها معمولاً وقت زیادی را صرف تهیه گزارش و جمع آوری سرنخ می کنند و قادر به بهینه سازی کمپین ها و پیگیری به موقع آگهی های جمع شده نیستند. بنابراین اعتماد مشتری به خدمات یا محصول تبلیغ دهنده معمولاً دلسرد می شود.
اکنون دریافت گزارش های بی درنگ و تحویل راهنما به حساب مرکز تماس یا شرکت بازاریابی تلفنی به تبلیغ کنندگان کمک می کند که برای این کمپین ROI بالاتری دریافت کنند.
عدم جمع آوری اطلاعات کمپین
آواتار بسیار آزار دهنده و صورتک هایی که به سمت شما پرتاب می شود اشتباهات زیادی را در صنعت نشان می دهد.
با درآمد بسیار زیادی که در نظر همه می توان داشت کمتر فروشنده شایسته ای وارد صنعت می شود که چیزی جز یک دلار در چشم ندارد. این فروشندگان معمولاً اهمیتی ندارند که بعد از ارسال سرب چه اتفاقی می افتد مگر اینکه به آنها مبلغی پرداخت شود یا پرداخت نشود. آنها معمولاً نگرانی زیادی در مورد محل قرارگیری تبلیغات و نحوه دریافت آنها نشان نمی دهند.
شرکت های تولید کننده سرب معمولی به شما عدالت نمی دهند و مطمئناً ROI مورد نیاز برای موفقیت و رشد در این صنعت را ندارند.
آیا می خواهید ROI خود را تغییر دهید؟
در این باره چکار میکنی؟
ما باید مقاومت کنیم!
معمولاً تبلیغ کنندگان مطمئن نیستند که تبلیغاتشان کجا ماندگار است. مصرف کنندگان نهایی درگیر سیل پیشنهاداتی برای فناوری های تبلیغاتی هستند که اغلب حریم خصوصی آنها را تهدید می کند. شهرت این صنعت چنان گرم شده است که کمیسیون تجارت فدرال (FTC) اکنون نگاه عمیقی به وضعیت صنعت تولید سرب دارد.
کمبود زیاد شفافیت کمپین به تبلیغ کنندگان و مصرف کنندگان آسیب می رساند. همچنین به اعتبار ناشر و تبلیغ کننده و اعتبار صنعت در کل لطمه می زند.
در حالی که مشکلات و راه حل ها بارها و بارها مورد بررسی قرار می گیرند مسائل اصلی بر بسترهای تبلیغاتی باز و شفاف متمرکز هستند. ما در حال تلاش برای تغییر آن هستیم.
بیا با هم بلند شویم
جف پارکر
مدیر عامل – MarDentity
[ad_2]