4 قانون طلایی برای موفقیت در بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی رسانه های اجتماعی در حال انفجار است زیرا برندها اکنون به پتانسیل ایجاد یک جامعه آنلاین از طریق وبلاگ نویسی و مشارکت در شبکه های اجتماعی پی برده اند. امروزه بسیاری از شرکت های کوچک و بزرگ قبلاً آن را لمس کرده و از آن بهره برده اند.

بنابراین بهترین استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی برای مشاغل کوچک چیست؟ چگونه این کار را برای خود و برندتان انجام می دهید؟ چگونه وبلاگ، صفحه هواداران فیس بوک، حساب توییتر خود را تبلیغ کنیم؟

شماره 1 – ابتدا گوش کنید

  • توجه کن! بیاموزید که فعالان جامعه شما چگونه از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند، در مورد چه چیزی صحبت می کنند، چگونه در گفتگو با دیگران ارتباط برقرار می کنند. از موفقیت ها و شکست های آنها درس بگیرید.
  • کمک بیاور! سوال بپرسید و از بنیانگذاران گذشته راهنمایی بخواهید – آنها می توانند به شما در تبلیغ برند و وب سایت شما کمک کنند. اینها افرادی هستند که برای مدت طولانی درگیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بوده اند و به خوبی نکات را درک می کنند.

شماره 2 – واقعی باشید، اما بهتر.

  • جعل نکنید! سعی نکنید شخص دیگری باشید تا مشهورتر شوید. می توانید خیلی طولانی وانمود کنید. صادق باش، واقعی باش تو تنها کسی در دنیا هستی، پس همینطور ادامه بده عزیزم! شخصیت دارد، خنده دار است، متفاوت است، جالب است. من مردم را می بینم که دائماً “صدا” و استراتژی خود را تغییر می دهند. اگر تکالیف خود را انجام می دهید و ابتدا گوش می دهید، باید ایده خوبی داشته باشید که کجا برای شما و پیام شما مناسب است. جامعه خود را با جابجایی مداوم دستگاه اشتباه نگیرید. فقط به این دلیل که چیزی برای مرد دیگری کار کرد به این معنی نیست که برای شما مناسب است.
  • روی کاری که بهترین کار را انجام می دهید تمرکز کنید! اگر روی جایگاه خود تمرکز کنید، شانس موفقیت بیشتری خواهید داشت.
  • صادق باشید، اجتماعی باشید، واقعی باشید! فعال و مثبت بمانید. هیچ کس نمایش، تهمت یا شیطان را دوست ندارد. برند خود را به خوبی نشان دهید.

شماره 3 – جامعه خود را بسازید

  • یکدیگر را بشناسید، کسانی را که شایسته قدردانی هستند تبلیغ کنید، گفتگوها را شروع کنید، به سوالات پاسخ دهید – بتوانید کمک کنید.
  • وقتی با یک فرد جدید آشنا می‌شوید، فقط به نمایه او نگاه نکنید، بلکه از وب‌سایت/وبلاگ او دیدن کنید و نظرات، نظرات، نظرات و غیره را در وبلاگ‌های بعدی بگذارید. آنها قدردانی خواهند کرد و شما را به خاطر آن به یاد خواهند آورد.
  • ny جامعه وبلاگ نویسی خود را رشد دهید، وقتی کسی نظری در وبلاگ شما می گذارد، اگر چیز ارزشمندی برای گفتن دارید با یک نظر در مورد آن ها پاسخ دهید.

شماره 4 – اتصال و تسهیل

  • یک صفحه فرود در وب سایت خود ایجاد کنید که تمام سایت های اجتماعی را فهرست کند.
  • پیوندهای اجتماعی را در امضای ایمیل و بیمه تجاری (آنلاین و آفلاین) قرار دهید.
  • تمام نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی خود را به هم متصل کنید و مطمئن شوید که همان ماساژ را پخش می‌کنید، مهم نیست در چه شبکه‌ای.
  • با استفاده از ابزارهای TweetMeme، FB Like یا ShareThis که به خوانندگان اجازه می دهد مقالات را به سرعت در وبلاگ شما به اشتراک بگذارند، رسانه های اجتماعی را در وبلاگ خود بگنجانید.
  • توییت‌ها را کمتر از 120 کاراکتر نگه دارید تا جایی برای بازتوییت‌ها باقی بماند.

افکار نهایی

نمایش بیشتر

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا